Flytning af board

Started by VonPanne, 16 February, 2016, 11:24:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Hej gutter,

Jeres board har i lang tid haft mere form af et klubboard end et spilboard på linje med de andre boards her på forummet, så vi har derfor besluttet at flytte jeres board over under Lokalt spilmiljø København, hvor det passer bedre ind. Vi vil selvfølgelig ikke gøre det uden at varsle jer på forhånd, så derfor dette indlæg.

I samme forbindelse tænker jeg at det også er relevant at omdøbe jeres board til noget der passer til jeres spillegruppe frem for et generelt navn, så I kan lige tale sammen om det og komme med et nyt bud, hvis I har lyst.

Vi flytter boardet på søndag.

Mvh.
VonPanne
Moderator

Kloen

Flytningen får formentlig ingen reel indflydelse på vores brug af sitet. Jeg synes vi bør beholde navnet da vi, så vidt jeg ved er eneste repræsentation af 'clix-spillere i Danmark, hvorfor der da også i ny og næ dropper en ny ind på boardet og siger davs.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/