Heksejagt

Started by Bartok, 16 February, 2016, 23:51:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Kåres kombo var endnu mere frustrerende for mit Legion of Super-Heroes hold, især pga. det map, som jeg selv endda valgte at udkæmpe slaget på. Men jeg kunne ikke forudse, hvor meget det lammede mit spil at blive sænket af en skide Smoke Cloud hele tiden.
Til gengæld havde hele mit hold defense 20 plus det løse, så Kåre tøvede i den grad med at slå først.

Vi spillede begge med batteries, hvilket ofte gør flowet mere defensivt. Kåre skulle smage sin egen medicin, skulle han, i form af Orange Battery og Phantom Girl - uh, dem har han eddermugme drillet meget med :p)

(Mit grønne batteri på billedet proxier for Orange)

Inspireret af en gut på hcrealms kørte jeg et hold, hvor Despotellis fik Legion of Super-Heroes keyword via Cosmic Boy, og så gav jeg mit hold Legion Lost ATA og valgte JSA team ability, så mine figurer kunne dele deres defense = Despotellis' 20.

Vi lurepassede lidt på hinanden, rykkede meget langsomt frem. Der gik lang tid, før det første skud blev løsnet. Men så running shottede White Witch og missede, efterfulgt af Thanosi, der skulle slå 11 for at ramme Despotellis - så det gjorde han da bare!

Der hang jeg lidt med næbbet - hele mit hold var bygget op om at dele de 20 i defense. Men så kunne jeg pludselig nægte Kåres Smoke Cloud via mit Orange Battery og kunne sende Phantom Girl af sted, der i andet hug oneshottede Thanosi - hurra, farvel til min plageånd!

Phantom Girl blødte fra pushing damage, Thanosis Energy Explosion og den elendige Smoke Cloud, men jeg pumpede Cosmic Boy, der chargede (via Butcher) og oneshottede White Witch for 5 dmg. Til gengæld gav Kåres battery nu +3 til Veils stats, men det samme gjorde mit battery og jeg havde også terningeheldet og tog sejren igen. Og atter et spændende og uforudsigeligt game

KÅRE:
Thanosi 100
White Witch 87 + Black Hand 25
Veil 47
Indigo Battery w/ Catapult + Decoy + Wall m.m.

PER:
LEGION OF SUPER-HEROES THEME TEAM
Phantom Girl 72 + Proselyte 25
Cosmic Boy 70 + Butcher 25
Despotellis 30
Jimmy Olsen 25
Orange Battery w/ Bulldozer + Axe + Scissors + Nurse
4x Legion Lost ATA 16
= 299

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/