Rogue Trader Escalation League Part II

Started by rubber, 29 February, 2016, 06:41:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sukker

Koster det bare 150 ? Eller 150 pr mand ? Jeg er klar på ITS og helt sikkert også klar på at smide lidt ekstra i til en præmie.
Gammel bly blog - http://young-lead.blogspot.dk/

Thunderlegs

Hahaha Lazar kun fordi du vandt sidst:)

Tillykke med sejren, alt efter hvornår i ender med at starte op, kunne det godt være jeg ville være med igen.

Cazino

Jeg er nok ude i næste liga. Skal have en pause fra Infinity. Dog vil jeg gerne melde mig som stand-in spiller, når det passer ind i programmet.

Angående ITS så ville jeg efterhånden ikke gide betale for det. Jeg har forsøgt adskillige gange at registrere mig, ligesom flere andre, og det system fungerer åbenbart ikke.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Alleycat

Det er 150,- i alt - 19,95 eur for at være helt præcis.
Og Cazino, du har ret. Deres system har ikke været det mest overskuelige. Jeg synes dog det er blevet lidt bedre med den nye sæson.
Hey, måske du er frisk på noget Malifaux, hvis du står af Infinity et stykke tid?

Cazino

Malifaux er jeg helt klar på.
Og jeg vil også gerne være " officiel" proxy, når jeg kan ( selvfølgelig).
Immer weiter Rollo, immer weiter!

TwoByFour

Stort tillykke til Lazar med sejren herfra!

Jeg har været ret optaget her den sidste tid, men mit skema er begyndt at være lidt mere åbent ifht arbejde og sådan fra næste uge af, så jeg tænker at jeg starter en league mere snarligt - umiddelbart tænker jeg i midten af juni, men et præcist tidspunkt kan komme senere når folk har meldt ind tænker jeg. *EDIT* Jeg er sgudda ikke for snedig, der er rigtig gode argumenter for at starte den efter sommeren tidligere her i tråden. Jeg tror helt sikker vi finder en startdato der, så finder vi noget andet at køre hen over sommeren hvis folk er til den slags. :) */EDIT*

Om det bliver en betalings-league er jeg lidt usikker på. Jeg tror jeg vil åbne en afstemning og se hvad folk siger. Der er ikke nogen grund til at ekskludere en masse mennesker hvis de ikke mener at ITS tracking tilføjer nogen værdi, men samtidig kunne det da være meget fedt. Plus, hvis vi er nok mennesker er det jo ikke just en stor mængde penge per mand.

Cazino, det er trist at høre du ikke vil lege med i næste omgang, men fair nok - nogen gange skal man have en pause. :)

Daccan, du får lige en PM angående introspil.
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

Draccan

Tak for introspil Rasmus. Det var sgu' fedt !!

Mit førstehåndsindtryk var at spillet virker meget smooth og gennemtænkt; meget reaktivt (i stedet for I go, You go) og har mange finesser. Dog lidt for detaljerede regler her og der. Kiggede i bogen og kan se der er 18 ammo typer. Corvus Belli kunne godt lære lidt af mantraet; "less is more".

Jeg glæder mig allerede til næste spil og til at prøve hacking og objectives og generelt bare komme dybere ned i dette univers!

Go' week'!

TwoByFour

Fedt du kunne lide det!

Du har lidt ret i at det nogengange bliver lidt komplekst, men det er ikke SÅ galt igen. Normalt har man 3-4 typer ammo i en hær, og så er det det - resten er til særtilfælde, og sådan. :)

Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination