Rogue Trader Escalation League Part II

Started by rubber, 29 February, 2016, 06:41:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rubber

Rasmus 2x4 og jeg havde vores 250 pts. spil igår og jeg fik taget lidt billeder.

Jeg havde min nye Yan Hou med missile launchers med. Den fik dog ikke så meget at lave. Quang Shien på billedet kom dog ud på en længere tur. Bemærk at jeg havde Cthulhu stående i min deploymentzone (til venstre i billedet). Det fik afgørende betydning for slaget!

Rasmus charger sin vrede ridder ind i min Shaolin munk, der giver ham en på munden i første omgang, men siden må gå hjem til anden runde cc. Det var hvad vores første tur kunne byde på. Jeg havde mistet en Quang Shi og en munk til i alt ti points og jeg havde ikke fjernet noget.

Så trykkede min Yan Ho med Hyper-rapid magnetic cannon på on knappen og så blev dr delt smerte ud, den fjernede det meste af Rasmus i forvejen lille liste.

Min bike ville også være med, men så mere farlig ud end den var.

Rasmus tur to, han marker min Quang Shi med en forward observer med sine sidste fire orders og scorer et point, hvorefter han bliver skudt at Yan Haus ARO.

Her vælger Rasmus at smide håndklædet i ringen, med tre orders tilbage til tur tre og mine tre var der ikke så meget tilbage at spille om mere. Jeg synes at jeg var meget heldig med mit suit der vandt det hele for mig, men Rasmus liste var måske heller ikke helt toptunet. Men et hyggeligt spil var det, selv om det ikke tog så lang tid.

Jeg fik også et billede af Simon og Peters bord. Bjarnes scifiterræn er nu super fedt:

Mvh. Tim

Hvordan spillet gik nåede jeg dog ikke at se, men mon ikke den blev tæt?

Mvh. Tim

Mushaa

"I love deadlines! I like the wooshing sound they make as they fly by." - Douglas Adams

rubber

De virker ret giftige de Aleph. Men så har du vel lært en masse, Simon. ;)

Mvh. Tim

sukker

Kan se at MW ikke har har indrapporteret vores spil, som han lovede fordi han vandt! hehe

Men det endte 5-4 til Tohaa, der lige nåede at få et hidden objective i allersidste træk.

MW skylder dog stadig en Battle repport!
Gammel bly blog - http://young-lead.blogspot.dk/

Cazino

Jeg har liga spil mod Schaum i dag, men jeg er lidt skidtmads. Er der en, der vil agere stand-in for mig, og forhåbentlig skaffe mig 10 point på sejren ( alternativt tabe eller spille uafgjort)?
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Schaum

Det er sku ærgeligt, men det sker.

Hvis der er en der tager en standin kamp så smid en SMS på 51401213 inden klokken 19 i aften (onsdag den 27/4) - alternativt kan jeg også spille i morgen eller på mandag (så trækker vi den også til det sidste - så det er selvfølelig lige om det er ok at trække kampen til den 2/5?)

Alleycat

Jeg tog så en stand-in for Cazino i dag mod Schaum. Jeg havde jo en gammel grudge fra sidste års ydmygelse i faraos- turneringen. Resultatet blev 10-1 til dig, Cazino (med 229 pts tab til yu ching mod 98 til mine aleph).

rubber

Så Casper vs. Morten blev 10-1?

Av for den!

Mvh. Tim

Cazino

Det kan være jeg bare skal have Peter til at spille mine kampe...
Jeg har dog ikke noget problem med hvis man skulle beslutte sig for at give mig 0 point for kampen.

sukker

Jeg synes dog også at hvis man ikke kan spille sin kamp må man få 0 point. Du kunne dog få point ved at spille mod en anden stand in.

Schaum

Jeg fik høvl, men det var en sjov kamp med nogle fede udfordringer.
Jeg tog nogle dårlige beslutninger og der var ikke plads til mange fejltrin med den spillestil Peter lagde for dagen.

Kampen blev først for alvor afgjort i Peters 3. Tur - hvor der ikke var meget tilbage til min 3. Tur.

Cazino

Om jeg får 10.000 point eller 0 er mig ligegyldigt.

Alleycat

Altså, nu er der jo også nogle terninger, og hvad angår armor saves var de dig ikke altid venligt stemt.

Derudover må jeg også give dig ret i, at du nok skulle have valgt at tæve den dakini remote i første tur, som du ærgede dig over, at du ikke gjorde. Men altså, jeg startede min anden tur i loss of lieutenant, og den rocket launcher oppe på taget kunne godt være gået hen og blevet rigtig irriterende.

rubber

Quote from: sukker on 28 April, 2016, 11:15:43
Jeg synes dog også at hvis man ikke kan spille sin kamp må man få 0 point. Du kunne dog få point ved at spille mod en anden stand in.

Det er sådan set sådan at stand-in spilleren skulle forstås, man skal spille sit spil hvis man skal have point. Det må også være det mest retfærdige for alle.

Så Morten for et point for at have spillet en kamp, men Casper kan stadig nå at spille mod Morten eller en anden stand-in for at få point. Jeg håber ikke at der er nogen sure miner over det (det står også sådan i første post)

Mvh. Tim

sukker

Præcis, jeg vil gerne spille mod dig som stand in hvis det er Casper ?

Cazino

Jeg er slet ikke sur. Jeg når bare ikke at kunne spille inden næste runde. Hvilket ikke gør mig noget, så lad os bare holde os til tidsplanen istedet.

rubber

Det tænkte jeg nu heller ikke, Casper. Ærgerligt at du ikke når at spille, men sådan er livet jo. Vi fortsætter ufortrødent og holder os til tidsplanen.

Så mangler vi bare David og Christian.

Mvh. Tim

Riflemen

Vi skal spille mandag kl.18.... Nåede simpelhen ikke tidliger pga sygdom og arbejde
Their number is legion, their name is death

rubber

Quote from: Riflemen on 30 April, 2016, 14:39:21
Vi skal spille mandag kl.18.... Nåede simpelhen ikke tidliger pga sygdom og arbejde

Det der real life kommer alt for ofte på tværs af nørderi. Jeg smider matchesne op til runde fire i morgen aften, så vi ikke bliver forsinkede i den runde. Pointsne fra jeres kamp på mandag får i selvfølgelig stadig.

Mvh. Tim

rubber

Så er runde fire matches oppe! Jeg har valgt at smide dem op nu, så vi har tid til at aftale spil og få dem afholdt i god tid. Håber at alle er glade!

Mvh. Tim

Riflemen

So fik jeg spillet mod Christians PanO i dag.

Jeg drabte 244pts og mistede 36 i nogen meget heldige shoot outs. Christian fik et objektiv og jeg fik to objektiver

Mange tak igen til Tue for at åbne !!!!
Their number is legion, their name is death

rubber

Av for den, David. En 10-1 sejr til dig. Det var noget af en øretæve. Fedt at i fik spillet.

Mvh. Tim

Accalon

Ja jeg har også lagt mig til at stille bløde i et hjørne og håbe i morgen går bedre... Av Av Av.... Men en super sjov kamp men med uheldige terninger for mig må jeg synes.

sukker

Wow det gik endelig din vej David , du er godt klar over at dine whine rettigheder bliver frataget nu!!!

Mushaa

Christian og jeg har lige spillet runde 4. Det blev en meget blodig affære, især for panO (jeg prøver at uploade nogle billeder senere)

PanO runde 1: Bots stormer frem mod Tohaa Rasiel, dens Saka og en Chaska Auxillier HGM. Resultatet blev at Bots blev grillet/skudt i sænk og kun Chaska HMG blev brændt op. Dette åbnede op for at 2 stk father knights kunne flytte frem. én mod den ene antenna og den anden på flanken. Den agressive fremfær gjorte at 2 Tohaa clipsos blev nød til at poppe frem af den blå luft og smide et wound på hver af dem. Dette tang en Nisse til at skyde igen fra sin sniperrede. Desværre for Nissen blev den selv skudt af en clipso sniper hvoraf runde 1 for panO var færdig.

Tohaa runde 1: Tohaa besluttede at presse tilbage. Ud com Gael-Rael sniperen fra sit gennemsted med sit trofaste link-team. Dette fik hurtig kål på de 2 father knights. Derefter pressede en Sakile med en spitfire op langs den ene flanke hvilke resulterede i at han midstede sit fireteam til en meget vred fussilier med en rocket launcher der dog gik ned til sidst.

PanO runde 2: stærkt reduceret gik doktoren i gang og fik den vrede rocket launcher op og stå igen. Derefter kom der endnu en PanO ind fra siden og begge gik hårdt efter den sårede Sakiel. Denne dogede dog gennem raketter, skud og alt hvad panO kunne skude efter ham.

Tohaa Runde 2: Den ensomme sakiel lavede en knivtangsmanøvre sammen med Gao-raol sniperen og fik hurtigt 2-3 panO ned. Rasiel prøvede at komme frem over banen mens han trofaste Chaska blev meget ned at en fussilier. De store tab gjorte dog at panO valgt at flygte fra kampen.

PanO runde 3: RETREAT!!

Tohaa Runde 3: En svar nørded hacker stormede hen over banen og lige op gennem midten mens han hackede 3 stk antenner på vejen.

Tohaa vandt 9-0 over PanO.

Crits, armor save, dodges samt alt andet der havde en terning med i spil gik i Tohaa's farvør hvilket satte et stærkt præg på kampen.
"I love deadlines! I like the wooshing sound they make as they fly by." - Douglas Adams