News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Velkommen

Started by VonPanne, 20 April, 2016, 09:02:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Lethian startede som en fantasy verden og en weekend kampagne tilbage i år 2000. Vi var tre unge gutter fra foreningen Misfire der havde fået en god idé, og med lidt hjælp fra kommunen og Fanatic folkene, fik vi lokaler og terræn til det første af mange weekend kampagner.

Konceptet og formen er blevet finpudset gennem årene, og vi synes selv at vi nu har noget der fungerer rigtig godt, og selvom vi reelt gentager det grundlæggende setup hvert år, er der så mange variationer, nye deltagere, nye historier, nye kampe, nye skøre påfund, og så videre, at det giver god underholdning hvert år. Undervejs i forløbet er den ene af de oprindelige arrangører sprunget fra, men en ny er kommet til, og gruppen består af dem der står for denne blog.

Vi har hele vejen igennem opfordret til at folk bidrager med historier, karakterer der får personlighed og kommer igen til videre fortællinger, og i de senere år er det blevet en stadig større del af arrangementet, og det er for os at se med til at give Lethian mere sjæl. En af tankerne med denne blog er at dem der har lyst, meget gerne må bidrage med mere baggrundshistorie, opdigte nye steder, personligheder, mm. Der er en tråd med hvad der allerede er beskrevet, og derudover er der frit spil, så længe man holder sig rimeligvis indenfor temaet, så hvis du mangler en setting, så opret bare en tråd her på bloggen og skriv løs. Jeg tænker at vi på sigt kan samle det sammen og lægge det på hjemmesiden.

Derudover tænker vi på at bloggen skal bruges til hvad der ellers sker og rører sig omkring Lethian kampagnen. Vi kan f.eks. spørge om ting vi overvejer, andre kan stille spørgsmål om alt muligt, der er snak om at andre måske vil arrangere et Lethian lignende arrangement, og andre ting der er rare at have på et board, der ikke er et turneringsboard der bliver arkiveret efter weekenden.

Forslag, idéer, spørgsmål og alt mulig andet er meget velkommen. Vi byder alle der har lyst, velkommen til at videreudvikle på Lethian verdenen og konceptet :)

PS. Jeg skal lige nævne at hjemmesiden kan findes her: http://lethian.misfire.dk

Olsen

Så fedt med lethians egen blog. Håber der kommer masse tråde med de enkelte gennemgående karaktere og deres hær.

corky

ville være fedt at flytte tronsale trådene fra de forskellige år herind
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Anders DN

Hejsa!

Var med for et par år siden med et par venner. Jeg regner med at der er krav om malet hær ligesom på det tidspunkt?

(Vi er tre som nok slutter os til kampagnen når oktober begynder)

okkel

Ja der er stadig krav om malede hære. Vi har i øvrigt et board om det kommende Lethian her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=1059.0

(Det er ikke til at vide men dette board er til generel Lethian diskussion mellem kampagnerne og når vi nærmer os en ny kampagne starter vi et board op der handler specifikt om den).