News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Lethian udskudt

Started by okkel, 30 January, 2018, 23:59:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

okkel

Hej Alle

Vi har desværre dårlige nyheder. Guderne imellem har det desværre ikke været muligt at mobilisere de nødvendige tidsressourcer for at gennemføre Lethian i foråret, som vi plejer. Vi håber, at det i stedet kan komme til at ske i løbet af sommeren eller efteråret.

Mange hilsner fra Guderne.

Kristian

Et Lethian til efteråret ville passe mig gevaldigt godt  :)
Konge af Lethian!

andse

Et Lethian når som helst vil passe mig rigtigt godt. Og jeg vil gerne hjælpe med at få det til at ske!
-AND

Kreon

Jeg er lidt splittet mellem ærgrelse over at måtte vente og lettelse over, at I rammer udenom fødselsdagssæsonen ved os...  :D

Men så kommer jeg heldigvis til fornuft, og husker at guderne i deres almægtige godhed naturligvis altid gør det rigtige, selvom vi almindelige dødelige ikke altid kan se det med vores begrænsede udsyn og fornuft  ;)

Kreon

Azrael

Det passer faktisk også mig fint. Foråret er virkelig fyldt op allerede.

Men lidt trist at måtte vente.

Den store aben

Skrammelborg gir også gerne en hånd med til at få det på benene. Mod fordele i kampagnen selvfølgelig.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

Olsen

Quote from: Den store aben on 31 January, 2018, 18:45:03
Skrammelborg gir også gerne en hånd med til at få det på benene. Mod fordele i kampagnen selvfølgelig.

Lord Snusk vil selvfølgelig ikke lade mulige fordele gå til spilde. Så jeg vil også gerne hjælpe optil

Laurens

Sikke en skam, der var ellers en god måde at fejre min fødselsdag på sidste år, men selvfølgelig er guderne travle. Jeg er bare glad for at det kommer! (Pliz bare ikke oven i Cobenhell)

Thomas Kyrsting

Øv og hurra :P

Glæder mig så meget til Lethian, at det er forfærdeligt, at der kommer til at være mere ventetid, men det er fedt, at det så forhåbentligt kommer senere på året! ...og foråret er alligevel ret travlt for mig :)

I må endelig sige til, hvis I skal have hjælp til noget op til.

Koller

Det vigtigste er at der kommer et Lethian, det er blevet min ynglings tunering som jeg ser frem til hvert år.
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

kristoffer lotr

Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

okkel

Tak for den store forståelse og de mange tilbud om hjælp. Det sætter vi pris på!

Quote from: kristoffer lotr on 05 February, 2018, 15:21:49
eller yndlings?

Vi har faktisk talt om hvordan vi få Dennis til at holde op med sine forsøg på at yngle under kampagnen.  :P

AndersN

Kan da være at det så stopper med at være hans ynd/glings, hvis han ikke må det.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

VonPanne

Det slår mig lige at vi måske også bør melde datoen ud her på boardet:

Lethian XV afholdes den 10-11. november 2018.

Læs mere her

Larslau

Hvornår starter tilmeldingen? ;D

Lars (Der glæder sig meget)
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

Kreon

For hulan VonPanne - du må sgu da ikke svare på en tråd, der hedder Lethian udskudt! Det var den første overskrift jeg så, da jeg scrollede ned over forsiden  :o

Kreon

andse

Jeg blev sgu også nervøs!