Warmahordes Journeyman League 2016

Started by MW, 05 July, 2016, 13:03:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

magecoth

Og vis du stå og mangler lidt modeller til sidst ved jeg at både søren og mig selv har en del cryx dukker vis det er

MW

Så er det blevet liga tid! :)

I trådens anden post er første rundes bonus kampe kommet op, men husk at man også kan spille mod alle de andre.

Riflemen har ikke fået en modstander da han ikke har reageret på at vi har forlænget første runde. Men hvis han og andre finder ud af at de gerne vil være med, så kan man selvfølgelig stadig det :)

magecoth

Er der nogen der er frisk på et spil på mandag eller tirsdag?

Thunderlegs

Overvejede om vi skulle finde en dag hvor vi mødes og bare får kørt nogle liga spil af...

Er der måske nogle der ville gide på søndag, sådan eftermiddag aften måske?

Thunderlegs

Så blev det første spil spillet...

Martin vandt, og jeg lærte at grådighed er en dårlig ting....

Takker for spillet Martin...

Thomas Kyrsting

Jeg er nede i klubben på mandag fra senest kl 12 og ind til hem ad aftenen. Hvis nogen har lyst til et spil, så tager jeg både mine cryx med.

Thunderlegs

Kan desværre ikke mandag, er ikke i Kbh de dage...

Thomas Kyrsting

Så fik Søren og jeg spillet vores første ligaspil i dag.

Det var næsten et mirror-matchup:
Søren: Asphyxious 1, Malice, 2 kyllinger
Mig: Asphyxious 1, Reaper, Skankyworm, 1 kylling

Søren fik første tur og gik målrettet aggressivt frem på banen

Desværre for Søren kunne han ikke finde ud af at rulle terninger, og det endte med en sejr til mig i 4.-5. tur (tror jeg).

Thunderlegs

Bund 5 tur og vinder på scenariet, selvom du også sagtens kunne have dræbt caster....

Men takker for et fint spil, og ja terningerne ville ikke helt som jeg ville, men det skal nu ikke være en undskyldning, du spillede rigtig fint og en gang imellem er mr. Gennemsnitlig, lidt ustabil( terningerne) :).

Endnu en gang tak for spillet.

MW

Det lader ikke til at der er blevet spillet så meget i første runde. Det er der sikkert flere gode grunde til, men det rejser jo spørgsmålet om hvorvidt folk stadig er interesseret i ligaen?

Så skal vi droppe den? Udskyde den? Eller bare forsætte som det er?

magecoth

vi kan bare udskyde afsluttingen af runden vis det er,

Fik mit spil mod Lazar, jeg vandt, da Lazar var noget uheldig med terningerne. 

Thunderlegs

Hvad blev det til? Næste runde eller pause på ubestemt tid... Jeg skal bare have en modstander så spiller jeg glædeligt igen :)

Sonny

Det lykkedes ikke mig at skaffe en hær til tiden, men hvis runden er forlænget kan jeg måske godt nå det.

MW

Jeg afliver den her. Vi kan prøve igen på et andet tidspunkt.

Sonny

Ah well. Ære være dens minde, det var et godt forsøg.

Skal vi give ligaen gravøl med en lille Warmahordes turnering i den nære fremtid?

Thunderlegs

Tror noget af det der er kommet lidt i vejen, er: sommerferie, manglende fractions kort, samt at der er gang i mange andre spil/ligaer for tiden.

Personligt kæmper jeg lidt med motivationen i forhold til mk3, da det kræver lidt lige at komme ind i det, og jeg har bare ikke rigtig tiden. Så tænker da om 3-4 mdr. Er det måske mere relevant at forsøge igen. Om det så skal være turnering eller liga, det må vi se på.

Det er i hvet fald sådan jeg har oplevet tingene. Og det er på ingen måde, fordi jeg stopper med at spille warmachine, jeg syntes stadig det er et super spil, som kan noget unikt og mega fedt.