News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Greenpeaces militære arm! - En blog om Sylvaneths og deres mange allierede!

Started by Alustriel, 25 August, 2016, 12:36:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nanayaah

Wauv!! Flot hær og imponerende produktivitet!

Ville gerne møde den på et spillebord. Kommer du til BOC i februar?


Alustriel

Quote from: Nanayaah on 06 December, 2018, 12:53:56
Wauv!! Flot hær og imponerende produktivitet!

Ville gerne møde den på et spillebord. Kommer du til BOC i februar?

Tusind tak :D

Det ville jeg faktisk rigtigt gerne, men ligesom Midtcon her i jylland så ligger det desværre lige midt i TRoAs general forsamling :( Ellers så havde jeg gladeligt vendt snuden mod det københavnske for at uddele øretæver (potentielt :P) Men jeg kan garantere jeg vil være at finde på Slagcon med en af mine Order faktioner :D

Alustriel


Alustriel

Jeg er altså i nærheden af en kæmpe torsk til at være smide opdateringer herinde når der nu sker noget nyt.

Så ja, lidt blandet fra de sidste par måneder. Generelt har det stået lidt stille på AoS fronten grundet arbejde og fokus på 40k, men lidt er det da blevet til.





Ja Soulrenderen er færdig, bortset fra basen. Jeg skal generelt lige have fundet lidt små plastik planter til akvarier der kan ryge på basen før jeg baser hele Deepkin hæren, og så skal de mikses ind mellem de normale blomster og buske. De er jo trods alt fra Ghyran stadigvæk :)





Mit eget bud på en Soulscryer, jeg er ikke så vild med GW's model her, og tænkte jeg ville prøve noget alternativt. Tilfældigvis kom GSC tøsen her lige pludseligt, og så var der en soulscryer. Der skal laves et eller andet mere ved den dog også, men jeg er ikke sikker på hvad endnu.






Og så er de første 10 Thralls også klar! Som den opmærksomme læser nok vil bemærke er de ikke helt så blege som Deepkin normalt er, og dette skyldes et aktivt valg om lore fra min side, som totalt støtter at jeg ikke er helt fan af helt hvid hud, så mine deepkin er nærmere en slags "Shallowkin" der lever nærmere overfladen end mange andre. Dermed kan jeg også nemt tillade mig langt flere spændende koralrevs farver blandt deres baser når jeg går i gang.

Sidst men ikke mindst





Jeg er kommet lidt længere end det her på min blåhaj/tigerhajs blanding og dens broder, men det er de nyeste billeder jeg ligger inde med :)

Det var vidst alt for nu