News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

GF info?

Started by Bakunin, 04 September, 2016, 19:36:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bakunin

Hvad var tidsplanen i forhold GF

Hvad er tidligst start lørdag og søndag?

og hvad er senest slut tidspunkt lørdag og søndag?

og hvor mange er tilmeldt blood bowl nu?

Doktor Helge

Er GF helt færdig med FoW ?
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Cabal

Får vi vores penge tilbage hvis den turnering vi har købt billet til ikke har nok deltagere ?
Knowledge is Power, Science is Answers

kasper87

Hvordan er parkering ved remisen??

Silva

Quote from: kasper87 on 21 September, 2016, 21:27:04
Hvordan er parkering ved remisen??
Ikke så god. Der er noget tidsbegrænset parkering på Blegdamsvej ved Netto, hvor du kan være heldig at få en plads. Ellers kan det være en idé at prøve at finde en plads i en af de mange små sidegader der ligger parallelt med Nordre Frihavnsgade overfor Trianglen.

Det er mine bedste bud :)

kasper87

Skilkoff

Yer skod er ikke ordet. Gid man hade et P kort til Riget.

TeiHar

jeg mener da at jeg parkerede omme i Ryesgade (bagsiden af Remisen) sidste år uden at det kostede mig noget.

Men det kan selvfølgelig have ændret sig.
Grimfostre, Ulvemætter og Ravneføder - 12.145 pts SpaceWolves

Min traderprofil - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70953.0

Silva

Hvis du parkerer i en sidegade (f.eks. Ryesgade) på Remise-siden af Østerbrogade, så koster det ikke noget (dog er det betalingszone igen ved Netto på Blegdamsvej, mindes jeg. Jeg bliver lidt i tvivl om det ER tidsbegrænset).

På den anden side af Østerbrogade (retning Nordhavn) er det by-P-zone. (Dog kun betaling til kl. 17 om lørdagen og gratis søndag).

Generelt skal man bare være glad for at finde parkering tæt ved Remisen, så selv på betalingssiden ville jeg kigge efter P-plads :)

Er man ikke bleg for at gå lidt, så kan man også kigge efter P-plads langs Øster Allé. Rabatten i midten fra Trianglen til Fælledparken er nogle p-pladser. Derudover er der så langt som Fælledparken (ved siden af Parken) på Øster Allé nogle p-pladser også.

Ellers er den bedste mulighed - efter min erfaring som tidligere beboer på Østerbro - dem jeg nævnte ovenfor.

EDIT - Bare for at hjælpe lidt på vej. De områder, der er blevet snakket om er markeret her :) Håber det lykkes for jer, der tager til GF i bil.

Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.