News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Lille hygge-hammer-dag lørdag 17. september

Started by kpl.blutch, 06 September, 2016, 07:37:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kpl.blutch

Skal vi have en lille hygge-hammer-dag  lørdag 17. september

Sted: Gammeltoftsgade 4 kælderen til højre

Pris: 0 kroner

Regler og restriktioner: Der spilles selv sagt med GF restriktioner og missioner. Det er inklusive "spille kort" :)

Male krav og proxy'er: Der er ikke male krav, og proxy'er er tilladt inden for rimelighedens grænser (så lad være med at proxy'e en hel hær :) )

Der er plads til 12 spillere

Vi starter klokken 10.00

Christoffer

kpl.blutch

Deltagere

Zephyr

Jeg er klar på at kigge forbi og gøre en weekend ud af det.

kpl.blutch

Quote from: Zephyr on 06 September, 2016, 13:34:01
Jeg er klar på at kigge forbi og gøre en weekend ud af det.

Så skriver jeg dig på, Zephyr :)

Christoffer

Tubz

Fk it, lesgo!

Kunne man tænke sig at vi gjorde det lidt turneringsagtigt henover weekenden så? Noget med swissdraw, bedste snit vinder, ingen præmier, folk som kommer søndag uden at have været der lørdag starter på 10 i snit?

Kunne være så hygsomt.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

Vedel

One rat to rule them all:-)

kpl.blutch

Quote from: Tubz on 06 September, 2016, 15:10:36
Kunne man tænke sig at vi gjorde det lidt turneringsagtigt henover weekenden så? Noget med swissdraw, bedste snit vinder, ingen præmier, folk som kommer søndag uden at have været der lørdag starter på 10 i snit?
Kunne være så hygsomt.

Vi kan jo lige se, hvor mange der gider begge dage. Hvis det er halvdelen eller flere, så lyder dit forslag sjovt :)

Christoffer

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

kpl.blutch

Quote from: AndersN on 06 September, 2016, 15:26:22
Jeg prøver også gerne...

Vil det sige, at jeg skal skrive "måske" ?  :D

Christoffer

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Tubz

Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

kpl.blutch

Quote from: Omalley69 on 06 September, 2016, 15:37:22
Er der også spil om søndagen?

Ja. Lige umiddelbart er der bare fyldt op :)

Christoffer

AndersN

Skriv mig gerne på. Jeg vil gøre mig umage ifht. at melde ud i bedst mulig tid, hvis jeg ikke kan alligevel.

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

kpl.blutch

Er der ikke flere der ikke har planlagt noget, sådan en kedelig lørdag i september :)

Christoffer

AndersN

Jeg er bange for at jeg er blevet tvangstilmeldt et kursus i den spændende sundhedsplatform den dag, så bliver forbandet nok nødt til at melde afbud.

kpl.blutch

Quote from: AndersN on 12 September, 2016, 11:58:01
Jeg er bange for at jeg er blevet tvangstilmeldt et kursus i den spændende sundhedsplatform den dag, så bliver forbandet nok nødt til at melde afbud.

Det er der ikke noget at gøre ved. Men det lyder også abnormt spændende :D

Christoffer

AndersN

Ja, jeg glæder mig da også til at bruge min lørdag på at blive guidet langsomt og letforglemmeligt igennem et dysfunktionelt computerprogram.
:)

kpl.blutch

Come on. Hvis det virkede, så ville det jo ikke blive købt ind til Rigs-hospitalet  ;D

Christoffer

kpl.blutch

Vi har lavet det om til en hygge-hammer-dag, så kom glad og spil et spil eller to  :D

Christoffer

manny

Kan faktisk godt være jeg kommer forbi lørdag også til et spil eller 2.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

kpl.blutch

Quote from: manny on 15 September, 2016, 21:08:54
Kan faktisk godt være jeg kommer forbi lørdag også til et spil eller 2.

Du skal være velkommen :)

Christoffer

Zephyr

kpl.blutch

Quote from: Zephyr on 15 September, 2016, 23:28:12
Tænker at jeg kigger forbi ved 10-tiden

Så får dine geder skridt-prygl  ;D

Christoffer