News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Khorne

Started by Mr. Smiley, 07 September, 2016, 11:41:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. Smiley

Så har der sneget sig lidt Khorne(flakes) ind på bloggen mest fordi at jeg har en 40k Turnering at deltage i men ingen 40k blog men lidt Khorne kan også virker i AOS spillet som i 40k universet.

Så dem skal i ikke snydes for !











15 stk fra Puppetswar på 50 mm baser (Bisset i know) så er planen at få malet Karnarak op som giver en gratis unit hunde en gang i spillet.

Må tilstå at male Khorne er lidt mere sjovere end nurgle så det kan godt være der smutter lidt mere Khorne ind i fremtiden... stay turned !
En AOS blog med Nurgle og andet gejl? Jatak !
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=938.0

Spiky Norman

Det ser godt ud, men skal der ikke gøres noget ved baserne?
Jeg kan nu ikke se problemet i at sætte dem på en 50mm baser, når de nu kommer med en 50mm og ovale cavalry baser fra GW. Dog er du helt galt på den, når du siger at Khorne er sjovere end Nurgle. :-)

Mr. Smiley

Baserne kom af lige efter billederne blev taget så de skal lige igennem workshoppen før hundene bliver sat på :)

Regner med at bruge kork og earthshade til basen så skal nok smide billeder op af resultatet
En AOS blog med Nurgle og andet gejl? Jatak !
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=938.0

Mr. Smiley

Så en lille update på baserne

Første tanker var at smide sand på med khorne markings her og der men blev enig med mig selv om at kork er vejen frem !



Så alle hunde fik deres baser taget af og derefter fik de hver en gang kork og en sort grunde
Herefter fik de en gang blackfire earth der hvor der ikke er kort for at skabe kontrast i basen



En smule nudl oil for at få den bedste effekt og en gang grå drybrush giver det ønskede resultat:






Er selv ret tilfreds med den kontrast basen giver hundenes røde farve :)
En AOS blog med Nurgle og andet gejl? Jatak !
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=938.0

otasolgryn

Det kan du også fint være

Det ser godt ud!

Er de så gode i aos?  Jeg er blevet lokket på at spille aos og de er de eneste troops jeg har
Med karanak

Så håber lidt de er noget værd :)

Mr. Smiley

Har selv ikke prøvet dem i aos men de har en del angreb og Karnarak laver 5 gratis hunde så vil sige de er okay hvis man bruger dem med de andre buffs fra khorne :)
En AOS blog med Nurgle og andet gejl? Jatak !
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=938.0