Lørdag d 29/10-2016 Male Terrain dag !!!

Started by smoelf, 18 October, 2016, 07:01:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smoelf

husk vi laver og reparere terrain denne dag

og alle kan hjælpe klubben denne dag ved af deltage om det er til af samle male eller andet så er alle velkommen
Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil

Sandercation

Jeg håber mange vil dukke op til denne dag.

"Og hvad kan jeg så gøre?", spørger i...

Og sjovt i spørger alle sammen i kor. Klubben har brug for jeres indre klunser, samler af skrald eller bare hvis i har fundet noget i svigermors garage. Vi kan sikkert bruge det.

Så hvad er det vi leder efter?

Maling... Vandbaseret og gerne i hvid / sort / grå men alle farver er velkommen. Det behøver ikke være den dyreste Citadel bøtte. Gerne billigt maling fra Røverkøb. Og jeg er helt sikker på i kan skaffe mere end rigeligt.
Pensler... Og når i nu er i gang så ville en gang pensler (af de store) eller være af vejen. Igen, behøver de ikke være fine.
Trælim (eller universallim)... Fordi vi skal lime træ, plastik og alt muligt.
Limpistol... Til det svære.
Plastikdimser, chipsrør, rengjorde dåser (flåede tomater eller lign.), sugerør

Andet værktøj og sjove dingenoter

Jeg tager en plade blåt skum med og min plan er at lave et tematisk bord til lava og ondskab...

Håber vi ses.

Verminaard

Jeg kommer, tager alt med hvad jeg har.

Der skal desuden bygges en røvfuld GW bygninger, så need folk med hang til snifning af plastik lim!

Dflame

Jeg kommer og søger en modstander til escalation, 1250 points da jeg desværre heller ikke kommer næste onsdag

har kamp mod morten

Dramius

Jeg kommer  idag

skulle vist lege lidt med karsten =P
hvis ikke det tilfældig kan jeg jo hjælpe med terrain (kan ikke huske om det var idag eller onsdag)

Also hvad tid plejer det at være om lørdagen?

smoelf

Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil