News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hurtig kamprapport

Started by Kloen, 26 October, 2016, 10:26:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Per kiggede forbi til nogle hurtige spil forleden, og for at prøve nye figurer af.
Et af spillene var dette, hvor Per stillede
SFSM041B Hydro-Man (her i en såkaldt sketch-variant)
10 SFSM005 Thug
10 SFSM005 Thug
60 SFSM002 Black Mamba
90 SFSM051 Baron Zemo
12 JLTWR101 Pandora's Box
4 JLTWR101E Lust
4 JLTWR101F Wrath
10 ID card x2
300

Mod mine mere konservative
65 NFAOS059B Nighthawk
50 SMWW041AE Superman Blue
70 SMWW060 Mr. Mxyzptlk
90 FL060R Engineer
25 SMWW063P Brainiac
300

Min Nighthawk gjorde at Per ikke kunne bruge alle sine dejlige statbonusser, og truslen fra min MXY frustrerede fra starten, hvor Per da også slog 5 4 gange i træk, hvor han hellere ville slå lavt.
Aaanyway, Min Engineer kunne vælge og vrage powers, og pga. Brainiac var hun en duracell-kanin som aldrig behøvede at rydde tokens - der for dannede hun spydspids mod Pers tropper der gerne ville holde sig langs vandet:

Hydro-Man hoppede lidt op i vandet, men så snart sig selv i klemme mod min Engineer enmandshær, så Black Mamba blev hidkaldt:

Men heller ikke hun klarede det godt, så nu sadlede Per om, og besluttede sig for at gå i flæsket på Nighthawk, mens Zemo og hans thugs rykkede frem mod Engineer.

Det gik desværre ikke helt som ønsket, grundet et snigangreb fra Mxy og lidt uventet selvforsvar fra Nighthawk, så nu var det op ad bakke for Pers thugs:

Kort efter kunne jeg gøre rent bord.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Der fik mit Sinister Syndicate bøllebank. Hydro-Man er for sårbar, når han er blevet ramt. Og min Black Mamba havde hårdt brug for de +2 på defense, som din Nighthawk nægtede hende - havde jeg glemt, da jeg base'ede Engineer med hende. Skulle have gået efter Nighthawk til at starte med. Så havde jeg mere held med colossals i et af de andre fem battles, vi nåede den dag.