News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Dark Aelves

Started by Mr. Smiley, 22 December, 2016, 20:05:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. Smiley

Så mens man er i gang med at købe en masse julegaver og ens budget har ramt bunden endnu en gang så bliver man tilbudt en kasse med gammelt fantasy helt kvit og frit.
Så spørgsmålet er hvad er der i denne kasse med gammelt tin og plastik? Svaret er Dark Aelves !

Så den hurtige vil spotte at en del figurer faktisk i ret godt stand og takket være GW appen er der regler til det meste (Mangler regler til halbard dudes, 2 hånds sværd dude og dem med scaled cloaks)

More to come nå jeg har fået taget min DA møgdom og fået en masse prygl :D
En AOS blog med Nurgle og andet gejl? Jatak !
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=938.0

Skilkoff

Lækkert nok :)

Øv at du lige står og magler et par dukker da jeg ved at det var i den kasse med blande dukker som jeg har solgt for nogen uger siden :o

Anholm

Der vist regler til alle figurene. Kam du ikke tage et billede af dem du mangler regler til, så kan det være vi kan finde deres regler til dig.
Castellan
Emperor's Pride
Mine Warhammer historier
Billeder af mine figurer: Instagram

Zephyr

Lyder som at der er,reglerne til henholdsvis blackguard, excecutioners og corsairs du mangler.

Ved ikke hvordan appen virker, men deres regler er på hjemmesiden.

Alustriel

Tjek, jeg gjorde Smiley opmærksom på at reglerne for netop Black Guards og Executioners findes under Order og Darkling Covens og Corsairs findes under Scourge Privateers :)

Ravenwing

Fedt! Tillykke med det!

Glæder mig til at se hvad du får ud af hæren. :)
Jesper, medlem af Emperors Pride