News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Fællesbestilling 2017 Scheme deck?

Started by Honsou, 03 January, 2017, 17:07:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Honsou

Opdateret:

Fællesbestillingen er en realitet, og jeg bestiller mandag den 9. januar, så spred budskabet til alle der gerne vil nå at have noget med!

BEMÆRK de også sælger de nye errata'erede.... øøøhm... kort! :)

Tænker der er mange der måske overvejer at købe dette sæt? (og/eller andet fra samme sted, naturligvis)

http://www.wargamevault.com/product/201615/Gaining-Grounds-2017-Strategy-and-Scheme-Deck?src=hottest_filtered&filters=0_0_0_44301&manufacturers_id=5162

Bestilling:

Erik: Scheme Deck(s)

Aziraphale: Scheme Deck
Riley: Scheme Deck og 2 dimser
Buskefjomp: Scheme Deck
Riflemen: Schemes Deck
Cazino: 2 Scheme Decks

FenrirM: 2 Scheme Decks
Boulderfist: 2 Scheme Decks
Doc Watson: Scheme Deck
kOOn: Scheme Deck og 2 dimser
Junker: Scheme Deck
D.Jans: Scheme Deck og nogle kort
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Buskefjomp

Det var en god ide - jeg skal bruge et scheme deck.
Jes Toft Butler Kristensen
Aalborg

Riflemen

Må også heller være med - et schemes deck tak
Their number is legion, their name is death

TF Riley

Cazino

Immer weiter Rollo, immer weiter!

FenrirM

1 x Scheme ville være meget fint.
Sender du det så ud til de forskellige når du modtager det?

Honsou

Hvis man ikke kommer forbi mig eller rogue trader, så kan jeg sagtens, på købers regning, naturligvis. :)

doc watson

Jeg vil gerne være med på bestillingen :)

FenrirM

Kan jeg få det ændret til 2 scheme decks i stedet for? :)

Junker

Jeg vil også gerne være med på 1 sæt Scheme+strategy

Junker

Honsou

Opdateret.

Det ender med at blive en overkommelig betaling for os. :)

Honsou

Så er der bestilt, inkl. porto rundede vi lige $ 200  :o

Det er iøvrigt nogle ret fede schemes, kan jeg bekræfte efter 4 spil med dem. Nogle af dem kender vi, men der er lavede nogle gode ting, få af dem er "lige til", synes jeg.

Riflemen

Their number is legion, their name is death

Honsou

Næ, de skrev det (normalt) ville tage 2-5 dage at lave dem, og så ville de sende... så 6-30 dage vel, og så skal de lige igennem det lynhurtige danske system. ::)

Honsou

Jeg kan se de sendte vores kort i torsdags! :D

Honsou

QuoteYour item is being processed by customs in DENMARK at 9:09 am on January 23, 2017.

Ja, jeg har så ikke hørt fra dem endnu, det var engang det gik noget hurtigere end "ekstremt langsomt", som vist er den officielle hastighed mht. post i Danmark nu om dage.

Næste uge ringer jeg til et eller andet nummer og håber nogen kan fortælle mig noget, det ville jo være rart at få den pakke de bare har liggende, før de glemmer de ikke har kontaktet mig, og sender den retur igen. (Hvilket der vel er ca. 73 % chance for at sker... igen.)

kOOn

Jeg har lige fået en pakke fra Kina der har været 3mdr undervejs men slap for told
Pakke fra US? Hvis den er lille så kommer den måske om et par mdr fordi den slap for told ellers bliver den nok sendt retur fordi du ikke har svaret på det tolddokument de har glemt at sende....

Sent from my iPhone using Tapatalk
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

kOOn

No Tracking og Postnord? Det er nemmere at vinde i EU lotto end at få en pakke der skal toldbehandles

Sent from my iPhone using Tapatalk
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Honsou

Den er HOS tolden nu, så jeg tænker ikke den slipper for told. Den er nok heller ikke helt lille, med alt det vi skal have tilsammen.

Jeg har prøvet at de inkompetente fjolser sendte min pakke tilbage 2 forskellige gange, fordi de aldrig fortalte mig der lå en pakke. Man tænker at det også er en dårlig forretning for dem selv, at sende pakker tilbage fremfor at få tolden i kassen?  ???

Men som sagt kontakter jeg dem næste uge, og minder dem venligt om, at de rent faktisk har min pakke, og jo, jeg vil da gerne have den!

Honsou

SÅ KØRER DET!!

Jeg betaler de ekstra 465 kr nu, som så heldigvis skal divideres med 12, og i morgen burde de levere kortene. :)

Jeg tænker at komme i RT en af dagene i weekenden, så kan folk lige skrive til mig om de skal afleveres til Sonny dernede, eller om jeg skal holde fast på dem så de kan få dem i hånden.

(Altså dem der har betalt naturligvis) ;)

Man kan naturligvis også kombinere afhentning af kort med et spil enten mod mig, eller en anden der lægger vejen forbi, her i Tårnby, samt noget italiensk kaffe.

Jeg skriver lige hvad de forskellige skylder om lidt, der kan betales kontanter, mobile pay, eller via bank. (Jeg peger på en, du giver ham bank, det er betaling... ej bank som i den danske bank) :)

Honsou

Mobile pay: 29720863
Bank: reg 4085 konto: 4085483293

Hvis nogen vil se et eksempel på regnestykket: 1 scheme deck 47 kr + 1/12 porto (ialt 256 kr) + 1/12 told (ialt 465 kr) = 107,08 kr.

(Edit: Smider lige grønt på betalt, så jeg også selv kan holde lidt styr på det.)

(Erik: 201 kr)

Aziraphale: 107 kr
Riley: 280 kr
Buskefjomp: 107 kr
Riflemen: 107 kr
Cazino: 154 kr
FenrirM: 154 kr
Boulderfist: 154 kr
Doc Watson: 107 kr

kOOn: 327 kr
Junker: 107 kr
D.Jans: 151 kr

Det giver så hvad jeg har punget ud med, med 2 kr i underskud for nedrundinger, dem tager jeg på min kappe som Henchman. ;)

Skal nogen have sendt, så bliver det lidt ekstra, bare kontakt mig og skriv hvor de skal sendes hen, i så fald.

Jeg er hjemme fra 16-22 i morgen, og spiller Shadows of Brimstone, hvis nogen bare SKAL have deres kort nu, og alligevel er ude at køre eller lign.

blomkaal

Så bliver det spændende at høre om kortene så også er korrekte. Det har der vist været en del bøvl med :(

Honsou