News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

De rigtige Foam trays

Started by karse1988, 23 January, 2017, 15:54:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

karse1988

Hej nørder!
Jeg skal have gemt en masse dukker væk, og fandt så at det ikke var så lige til! Hvor køber folk foamtrays fra? hvad er den bedste løsning/hvad kan bedst betale sig, og hvor meget har kvaliteten at sige?.. det er længe siden jeg har brugt foam, men jeg husker ikke at noget sled mere på dukkerne end andet?

jeg søger custom cutouts, det er noget dyere, men med en masse pods, dreads, termis osv, så er det andet ikke bøvlet værd :)

Hvordan løser i den? :)

Ryback

Jeg har selv KR og Battlefoam. Begge producenter har custom cutout options, og det fungerer fint hos begge, og der er også masser af precut til fx en masse dreads eller pods. KR er lidt billigere end Battlefoam, men det er imo også lidt mere billigt i materialekvaliteten, men det er smag og behag.

GW egne tasker, de nye altså, er også ret fleksible og faktisk slet ikke ringe.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

karse1988

Cool,
Jeg står lidt med en P.A.C.K 432 fra Battle Foam, men dens form gør det svært at finde indlæg der gir mening :)
Jeg har tjekket battlefoams hjemmeside, men sys det er dyrt at give 500+ kroner for at få fyldt den op.

Kunne være man skulle droppe sin P.A.C.K. og tjekke de GW kasser - hvis symetrien er bedre :)

rosenaa

Kan det ikke betale sig at købe skumgummi og et pat kraftige papkasser eller trækasser ?
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

otasolgryn

Jeg bruger feldherr

Det er ret godt, og rimiligt billigt.
Så har jeg kasser fra jysk uden om

Har også en kasse fra post danmark, hvor battlefoam passer perfekt inden i.

Jeg har også prøvet og cut and paste mit eget, men var ikke glad for resultatet og tager lang tid

karse1988

Jeg har lige tjekket KR.
Det undre mig lidt at folk forhandlere ikke er mere oplyste eller villige til samarbejde af mindste grad!? Jeg syntes ikke at nogen oplyser fulde forståelige mål eller referancer på deres trays.. der er en milliard forskellige, men der står ikke hvad de passer i? slet ikke på KR, Feldherr har det lidt og på battlefoams hjemmeside får jeg målene men de er et dyere alternativ og mulighederne er ikke så mange..

lidt fedt at en kasse fra postdanmark er gængs ;p så kan de da bruges til noget! hehe