Fællesbestilling hos Firestorm Games

Started by TF Riley, 05 February, 2017, 23:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TF Riley

En kort update!

Firestorm har fået pakken retur i går og sendt den igen. Den har angiveligt ligget på postcentralen (jeg har troligt tjekket mine lokale posthuse et par gange i perioden) i 20+ dage, hvorpå den er sendt tilbage til UK. Datostemplet fra DK siger den 20 februar, så det er ganske imponerende arbejde af PostNord.

Silva

Det er fand'me utroligt.

Det kan godt være det bliver en udtrådt kliché at skælde ud på PostDanmark/PostNord, men de giver altså grund til det gang på gang.

Du skriver bare når det er modtaget.

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

TF Riley

Der er kommet en pakke fra Uk ... der ligger på posthuset  :o :o :o

Silva

Yay. Jeg havde regnet med at køre forbi RT i aften med Mortens Gunslingerkort jeg kom til at snuppe med hjem  :-[

Så hvis du får afhentet i dag kan jeg få mit loot med i dag også ;) Ellers bliver det den 9. til Henchman turnering.

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

TF Riley

Quote from: Silva on 29 March, 2017, 10:11:33
Yay. Jeg havde regnet med at køre forbi RT i aften med Mortens Gunslingerkort jeg kom til at snuppe med hjem  :-[

Så hvis du får afhentet i dag kan jeg få mit loot med i dag også ;) Ellers bliver det den 9. til Henchman turnering.

Jeg får hentet i dag, men jeg skal desværre ikke forbi Frederiksberg ;)

Det skal jeg til gengæld i morgen aften.

Silva

All righty. Hvis du bare hænger det på tavlen, så får jeg det hentet når jeg får mulighed for det.

TF Riley

Freddy,

Planerne har ændret sig, så jeg tager i RT i aften i stedet, men er der først ved 20-tiden!

Silva

Mit job havde også andre planer for mig - så jeg når nok ikke RT i dag alligevel  >:(

TF Riley

Jeres ting hænger på opslagstavlen nu gutter!

Silva