The Gathering Storm I - 40K i Faraos Cigarer Kbh – Den 2. april 2017

Started by AlexBware, 23 February, 2017, 23:09:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Verminaard

Quote from: AlexBware on 19 March, 2017, 11:08:56
Derfor må I meget oprette jer der (med de samme navne som på Tourneykeeper.


OG samme emails som i har på på tourneykeeper!

AlexBware

Quote from: Verminaard on 19 March, 2017, 11:46:48
Quote from: AlexBware on 19 March, 2017, 11:08:56
Derfor må I meget oprette jer der (med de samme navne som på Tourneykeeper.


OG samme emails som i har på på tourneykeeper!

Ja :)

gertinc

Kunne vi ikke bare bruge tourneykeeper? Det virker, vi kender det og vil gerne støtte det.
Jeg skulle ikke have scoutet...

Safran

Hvorfor ikke bruge TK og støtte det? Har virket førtil ITC?
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Verminaard

Det virker også, men det er fordi Alex så bagefter skal bruge en halvanden time på at indtaste resultaterne i et excel ark, og sidde og regne sammen hvor mange bonus point folk har fået baseret på win streak osv, og så derefter vente, fuck knows how long for at det bliver opdateret i ITC rankings.

Jeg venter stadigvæk på Warzone: Slagelse updates, og det skærer altså lidt i øjnene at det er en svensker der ligger nr 1 i skandinavien.

med app opdateres det samme dag.

gertinc

Hvorfor overhovedet bekymre sig to sekunder om itc point?

Vi er der for at spille 40 en enkelt dag - hvis nogen absolut vil have noget indrapporteret kan de jo bare selv stå for det bagefter.

Mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Ghostdog

Nope!
Kan hverken få det til at virke på min tlf. eller pc.
;D ;D

/Karsten
Jeg er ordblind(lyddøv) og jeg bruger langtid på det jeg skriver. Hvis du opfatter det nedladende, ondsindet eller på anden vis, negativt, er det ikke med vilje.
Jeg gør hvad jeg kan, men bær over mig.
Karsten

AlexBware

Så må jeg i gang med excel-arket - Karsten, få dig en ny tlf :)

Dem der opretter sig på BCP, send mig en PM.


Safran

Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

AlexBware

Der er desvære lige sket en enkelt framelding - Vi er stadigvæk 16 mand, så der er 4 ledige pladser.

Spørg rundt omkring, om det kunne have interesse for nogen du kender.

AlexBware

Og da den "frafaldne" spiller har doneret sin billet - så er næste tilmelding gratis.

Tilmelding kan ske her i tråden eller ved PM til mig. Vi kører efter først til Mølle-princippet.

Safran

Er folk ved at være klar til søndag? Eneste jeg mangler er at pakke det hele ned:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Verminaard


AlexBware

Jeg er også i gang på malebordet her til aften - Meeen det ser nogenlunde fornuftigt ud.

Landbooster


gertinc

Guld. Jeg maler guld. Og bliver nok ved et stykke tid endnu .-)

Glæder mig til søndag, det bliver sjovt at spille noget 40k igen.

ses
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Ghostdog

Lidt press, de var så længe om at smide Sisters of Shh! i en boks for sig selv.
Men fik da hentet 2 pakker i går og så skal jeg lige have nogle bikes færdige.

Tid til at kede mig, får jeg nok ikke før efter søndag.

/Karsten
Jeg er ordblind(lyddøv) og jeg bruger langtid på det jeg skriver. Hvis du opfatter det nedladende, ondsindet eller på anden vis, negativt, er det ikke med vilje.
Jeg gør hvad jeg kan, men bær over mig.
Karsten

Nillernisse

har lige malet lidt på min bibliotekar. Mangler også farve på min droppod..... hader droppods.
Jeg må til skam erkende at min nødvendige prioritering af tid gør at jeg må gå efter minimums malekravet.

bliver fedt

Anders
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.


Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

AlexBware

Quote from: gertinc on 28 March, 2017, 08:17:04
Guld. Jeg maler guld. Og bliver nok ved et stykke tid endnu .-)

Glæder mig til søndag, det bliver sjovt at spille noget 40k igen.

ses
Jens

Kom så Jens - Frem med Kustoderne :)

AlexBware

Der er i øvrigt 3 bonuspoint for at stemme på fedeste hær i frokostpausen - så husk det :)

Ni

jeg må indrømme at jeg synes det fremstår som en mærkelig beslutning at køre med BCP for at kunne indberette data til ITC... Men det er bare mig.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

AlexBware

Det gør jeg heller ikke.

Syntes BCP virker af H til (det kører kun på iPad), og der er ikke nok spillere tilmeldt på BCP. Det bliver noget værre noget, hvis de skal oprettes på dagen :)

Jeg indberetter det manuelt via et skema til ITC. Din eksport funktion passer vist i øvrigt ikke længere med de krav, de stiller til indberetningen (har jeg hørt fra Rasmus Fossing - har ikke selv testet det).

Ni

Jeg kan da egentligt godt se at jeg har en besked fra Rasmus, det får jeg da bare kigget på og rettet til... Sig til hvis det går for langsomt, jeg har lige en smule travlt for tiden.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Ni

Nå, nu kunne jeg lige så godt få det overstået - er der ikke en med en ITC-turnering der kan teste om det passer?
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013