News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

HH opponent finder Jylland

Started by Malcharion, 17 March, 2017, 13:34:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Malcharion

hej alle
Da Heresy miljøet i Jylland umiddelbart fremstår lidt mindre organiseret end på Sjælland, har jeg tilladt mig at lave denne tråd for at skabe klarhed om hvem der sidder gemt rundt omkring. Jeg håber I vil byde ind  :)

Navn: Nis (32 år)
Legion: Iron Hands, har ca 3500 point malet med yderligere 1500 point i produktion
By: Aarhus

PS beklager manglende billeder: har hverken kamera eller en hjemmeside at linke til..

VSH

Hej Nis

Jeg bor i Hatting ved Horsens og håber snart at få tid til nørd igen... Inkl 30k - er i gang med en World Eater hær, så kan nok nå et pænt pointtal i løbet af foråret - send mig en PM efter påske :-)

/VSH
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

kristensenbb

Hej Nis

Fedt at se en der faktisk har tænkt lidt :D

Jeg bord i Hobro har en Imperial fist hær i gang. Minder mig om det er lang tid siden jeg har opdateret mit oplæg.

men kunne være fedt at få nogle slag i træf!

Mvh Brian

Uther

Thomas

Ultramarines ca 2000p, godt på vej mod 3000p.

Fredericia
Thomas Paulsen

Malcharion

Fedt at høre der er spillere i Jylland :)

Geneser

Hep hey

Navn: Michael
Og min Emperors children hær vokser langsomt men fast. Har fået 3 spil under vesten so far.

Corveus

Bor i Esbjerg og samler på Raven Guards / Shattered legions & Death Guards

Trolfen

Så er jeg vist ved at være langt nok i min hær til at spille med den.

Navn: Esben (30 år)
Legion: Night Lords - Jeg har 2200 pts malet og yderligere 500 pts i produktion
By: Aarhus
Interesseret i: Narrative events og casual spil med brug af centurion AS (fan-made)
"You haven't truly served the emperor until you have eaten your own poop!"

Min 30k Night Lords blog
Instagram profil

kristensenbb

Har i en klup der er noget ved i Aarhus fordi så skal jeg da bare have skaffet en taske så jeg kan komme af sted. Fordi det ser da ud til der er lidt der :)

Mvh Brian

Trolfen

Quote from: kristensenbb on 12 November, 2017, 22:30:05
Har i en klup der er noget ved i Aarhus fordi så skal jeg da bare have skaffet en taske så jeg kan komme af sted. Fordi det ser da ud til der er lidt der :)

Mvh Brian

Der er klubber i Aarhus, som vi jo nok burde spille noget HH i. Jeg arbejder selv på at få mit eget bord lige for tiden (fruen skal bare lige affinde sig med idéen  :))

Noget helt andet, Brian: Skal vi ikke snart se nogle flere billeder af dine fists på bloggen herinde? :)
"You haven't truly served the emperor until you have eaten your own poop!"

Min 30k Night Lords blog
Instagram profil

kristensenbb

Lidt derfor jeg søger en gruppe mere så jeg har noget mere go på fordi er kørt lidt død i malingen men vis jeg nu kunne snakke lidt sammen med nogle gutter kunne det hjælpe på det :D

potte

Navn Kasper
Legion Death Guard. Har ca 8900 point malet
By Herning
Forening Projekt Nexus

Du kigger bare forbi.
Vi har en del Horus Heresy spillere i vores forening :)