News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Mighty Empire projekt

Started by Jimmi Stender, 07 May, 2014, 23:47:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmi Stender

Jeg var desværre så uheldig, at jeg lå syg med feber et par dage i sidste uge. Efter at have ligget i min seng og nærstuderet mit loft i timevis, plaget af snot, sved, hoste, febertåge og søvn underskud, fik jeg en genial idé. Altså, jeg syntes den var genial lige i dét øjeblik. Nu hvor jeg er blevet rask igen, er jeg ikke så sikker, men jeg har tænkt mig at udleve idéen alligevel! I skal være velkomne til at prøve at gætte hvad det er. Her får i nogle ledetråde, projektet kommer (blandt andet) til at indeholde:

Øl (vigtigt):

Legetøjs Haj:

Skattekiste (WIP):

Elverpige der kysser en snemand (WIP):

Blåt stof:

Pensler:

Masser af maling og lim:

Diverse flock typer:

Sidst, men ikke mindst (jo, fysisk), en legetøjs gris og hane:

Hvem siger det skal være kedeligt at ligge syg?

Stay tuned!

Belerophon709

Du skal til at gengive 'Kammerat Napoleon' i diorama-form. Derfor øllen. Proletariatet drikker kun øl.

Hvad har jeg vundet?

Marcus

Jimmi Stender

Quote from: Belerophon709 on 07 May, 2014, 23:58:08
Du skal til at gengive 'Kammerat Napoleon' i diorama-form. Derfor øllen. Proletariatet drikker kun øl.

Hvad har jeg vundet?

Marcus

Den dårlige nyhed er, at det ikke er korrekt og du har ikke vundet noget.

Den endnu dårligere nyhed er, at din idé sandsynligvis er bedre end min, og nu er jeg deprimeret.

Wazkal

En skærsommernatsfebervildelse?
Snorko was pronounced a hero and was elevated to the honorary rank of Big Boss in Chief.
He did not, however, survive the celebratory beatings.
- The legend of Snorko.

Jimmi Stender

Belerophon709

Nu ved jeg det. Det er en dæmon-hær. Hajen skal være en screamer. Øllen er trøst til modstanderen, efter han er blevet skampulet af Reign of Chaos-tabellen.

Hanen skal være din Kylling (Lord of Change), grisen skal være din Great Unclean One - og snemanden med kællingen (faktisk er kællingen hovedpersonen) skal være din Connie (Keeper of Secrets).

Yay!

Marcus

Jimmi Stender

Quote from: Belerophon709 on 08 May, 2014, 22:55:28
Nu ved jeg det. Det er en dæmon-hær. Hajen skal være en screamer. Øllen er trøst til modstanderen, efter han er blevet skampulet af Reign of Chaos-tabellen.

Hanen skal være din Kylling (Lord of Change), grisen skal være din Great Unclean One - og snemanden med kællingen (faktisk er kællingen hovedpersonen) skal være din Connie (Keeper of Secrets).

Yay!

Marcus

Hahaha! Din fantasi fejler absolut ingenting! Bliv ved på den måde, og jeg vil skuffe alle når jeg viser det egentlige resultat ;)

Jimmi Stender

Tid til lidt flere ledetråde!

På billedet nedenunder finder i:

- En billederamme fra Ikea
- Toiletpapir
- Pincet

Belerophon709

Du skal plukke pubbes-hår, som derefter skal i ramme.

Toilet-papiret skal hives i små stumper, som du sætter på de steder, hvor du uforvarende hiver et stykke hud af.
Ligesom når far barberede sig, og man kom hoppende ind på toilettet iført indianerkostume, med storebrors Rambo-kniv i hånden og skreg "NU SKÆRER JEG DEN FANDEME AF DIG, MAKKER!!!!!"

Ah, good times... :P 8)

Marcus

Jimmi Stender

Quote from: Belerophon709 on 15 May, 2014, 19:40:34
Du skal plukke pubbes-hår, som derefter skal i ramme.

Toilet-papiret skal hives i små stumper, som du sætter på de steder, hvor du uforvarende hiver et stykke hud af.
Ligesom når far barberede sig, og man kom hoppende ind på toilettet iført indianerkostume, med storebrors Rambo-kniv i hånden og skreg "NU SKÆRER JEG DEN FANDEME AF DIG, MAKKER!!!!!"

Ah, good times... :P 8)

Marcus

Belerophon709

You're welcome. :D

Marcus

Belerophon709

Hvornår får vi i øvrigt et WIP-billede?

Marcus

Jimmi Stender

Jeg hader den mand^

Snart Marcus, snart!

Overhamsteren

Hehe pincet og en rulle toiletpapir...fnis.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Jimmi Stender

Sidste ledetråd før tæppet falder:

Natron!

kpl.blutch

Får du så meget halsbrand over dit eget projekt, at du er nødt til at æde natron ? :D

Christoffer

Jimmi Stender

Quote from: kpl.blutch on 16 May, 2014, 17:45:04

Får du så meget halsbrand over dit eget projekt, at du er nødt til at æde natron ? :D

Christoffer

Når man løber tør for genstand nr. 1 ovenover, så må man ty til drastiske midler!

Jimmi Stender

Så gider jeg ikke holde det skjult længere. Ikke fordi i ikke kan gætte det, men fordi Marcus PISKER en stemning op og sætter alle forventninger alt for højt. ;)

Det er da, naturligvis, et Mighty Empire kampagne kort jeg laver:

(Meget WIP)

Så skal der dælme snart spilles noget Blood in the Badlands! :D

Belerophon709

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Mig! Mig! Mig! Mig! Mig!

Jimmi Stender

Helt sikkert, det ville være en fornøjelse at skubbe dukker med dig Marcus :)

Larslau

Kunne jeg måske også være interesseret i:)

Lars
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

kpl.blutch

Vil også gerne med. Med dig og Marcus i samme rum, kan det kun blive en god griner værdig :D

Christoffer

Jimmi Stender

Christoffer, Lars og Marcus, det ville være SÅ fedt hvis i ville være med :)

kpl.blutch

Så mangler vi vel bare Dennis for underholdningen, og Kristoffer Lotr for absinten :D

Christoffer

Jimmi Stender