News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Mighty Empire projekt

Started by Jimmi Stender, 07 May, 2014, 23:47:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmi Stender

Tømmermænds dag = maledag.

Det blå stof er blevet skåret til, og limet fast i rammen. Sne har fået lidt ekstra PVA lim, og marker og ødemark før bjergene er færdig malede.

Jimmi Stender

kpl.blutch

Det ser rigtig fedt ud Jimmi :)

Hvis man er Chaos, skal man så starte oppe i sneen ?

Christoffer

Jimmi Stender

Tak Christoffer :)

Planen er at bruge kortet til Blood in the Badlands, hvor spillerne frit vælger på kortet hvor de vil starte. Men jo, det ville da virke oplagt for WoC at starte i de frosne bjerge i nord :)

kpl.blutch

Hvis du laver ørken på kortet, så har jeg et bord der er lavet i ørken tema. Et af dem i plastik, man kan skille ad :)

Christoffer

casper h

Det ser spændende ud, glæder mig til at se det færdigt  :)

Jimmi Stender

Langsomt, men sikkert:

Quote from: casper h on 22 May, 2014, 10:05:57
Det ser spændende ud, glæder mig til at se det færdigt  :)

Tak, det gør jeg også ;)

Jimmi Stender

Min plan er at få kortet til at passe til 6 spillere i en Blood in the Badlands kampagne. Jeg vil tilføje diverse features der skal repræsentere ting som Morgheim, Marshes of Madness, Ekrund etc.

Jeg tager snart imod håndsoprækning  8)

Larslau

Det kommer an på hvor ofte der skal games mv. , om jeg kan deltage....Men det kunne faneme være sjovt ;D
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

Jimmi Stender

Quote from: Larslau on 22 May, 2014, 12:01:26
Det kommer an på hvor ofte der skal games mv. , om jeg kan deltage....Men det kunne faneme være sjovt ;D

Ideén er, at hele gruppen samles en gang hver anden eller tredje uge hjemme hos mig en time eller to, så der kan påbegyndes en ny kampagne tur hvor der rykkes på kortet, bygges, osv. Så bliver der aftalt kampe og modstandere, hvorefter alle deltagerne har indtil næste gang vi samles, til at få afviklet deres spil.

Så jeg kan godt se, at du måske ville komme til at skulle pendle lidt frem og tilbage, hvis du kommer helt nede fra Køge området.

Men jeg vil da hellere end gerne have dig med :)

kpl.blutch

"Rækker hånden op"  :D

Christoffer

Jimmi Stender

Quote from: kpl.blutch on 22 May, 2014, 14:38:52
"Rækker hånden op"  :D

Christoffer

Så laver jeg en hidtil reservation der hedder Christoffer og Marcus ;)

Koller

Uha så håber jeg, jeg også kan få en reservation   :-*
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Jimmi Stender

Quote from: Koller on 23 May, 2014, 08:56:08
Uha så håber jeg, jeg også kan få en reservation   :-*

Naturligvis :*

Belerophon709

Quote from: casper h on 27 May, 2014, 14:05:59
Hvad spiller i andre?  :)

Hø hø hø hø hø hø hø hø...  :P

Marcus

Jimmi Stender

Så en mulig deltagerliste kunne være:

- Mig (duh)
- Marcus
- Denis
- Casper
- Christoffer
- Lars Lau eller Mads Kofod

Det lyder ikke dumt :)

Jimmi Stender

Er der nogen der har gode erfaringer med Water Effect?

Jeg er kun vant til at bruge det i begrænsede mængder, men jeg kommer til at skulle bruge en hel del til mit kort. Det blå stof skal dækkes af Water Effect, for at simulere havet. Ville i blande det op med noget blå maling/wash, bruge det rent, eller noget helt tredje?

Koller

Quote from: kpl.blutch on 17 May, 2014, 00:13:56
Så mangler vi vel bare Dennis for underholdningen, og Kristoffer Lotr for absinten :D

Christoffer

Jeg lover at være sprit stiv og mere til!

Forresten Marcus har du et bud på hvad Jimmy ville med alle de billeder? hvad mente han?  ;D
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Ninu

Damn det ser fedt ud :P man er jo næsten trist over man så den efter de 6 var tilmeldt :P
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Belerophon709

Jimmi Stender

Quote from: Ninu on 30 May, 2014, 21:04:20
Damn det ser fedt ud :P man er jo næsten trist over man så den efter de 6 var tilmeldt :P

Intet er skrevet i sten endnu. Det er også først senere på året, jeg forventer at kampagnen skulle starte op.

Du er evt interesseret? :)

Ninu

Jeg er vild med kampagner.. og starter selv en også i EP :) men man kan jo sagtens finde tid til to begge ;)

Fedt med at du skifter ud med T&T.. og desuden at du vælger at lave det som decideret ME kort.

I EP bruger vi computer generede kort og kører nok en lidt anden slags kampagne :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her