News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Mighty Empire projekt

Started by Jimmi Stender, 07 May, 2014, 23:47:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jimmi Stender

Quote from: Ninu on 30 May, 2014, 21:24:02
Jeg er vild med kampagner.. og starter selv en også i EP :) men man kan jo sagtens finde tid til to begge ;)

Fedt med at du skifter ud med T&T.. og desuden at du vælger at lave det som decideret ME kort.

I EP bruger vi computer generede kort og kører nok en lidt anden slags kampagne :)

Jeg tror også mit kort kan støtte 8 spillere (det er bedst med lige antal spillere, syntes jeg selv), for mig handler det bare om at det skal kunne være realistisk at alle kan samles i ny og næ, for at undgå kampagnen går i stå :)

Men hvis du er interesseret, kan jeg godt sende dig en PM når jeg er ved at være klar til kampagne start :)

Ninu

"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Jimmi Stender

Så kom der maling på hele pladen, så tænkte det var tid til en opdatering.

Marshes of Madness (til Sommer Scenariet):

Der er dog stadig lidt vej endnu, før projektet er færdigt. Nu er det tid til at tilføje en masse detaljer til kortet, hvorefter det skal limes fast til rammen, og jeg kan begynde at lave havet :)

Jimmi Stender

kristoffer lotr

Faldt lige over den her tråd.... Og på trods af at jeg er nævnt på side 1 har jeg ingen invitation modtaget.  >:(

Men er frisk hvis der er plads
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

Jimmi Stender

Der kommer en ny tråd til kampagnen når tiden er inde, så kan folk melde sig til der, hvis de er hurtige ;)

Honsou

Jeg har ingen fantasyhær mere desværre, så jeg når nok ikke at lege med, kan ellers kun blive godt på det kort... afhængig af reglerne naturligvis. ;)

Så starter Tomb Kings i ørkenen og Wood Elves i skoven osv eller hvad tænker du?

Og hvor meget skal terræn påvirke hvordan slagmarken i selve kampene ser ud?
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Belerophon709

...og Skaven starter under jorden... ;)

Marcus

Koller

Synes det ville være åndsvagt sejt, hvis folk startede i det område deres hær passede til (så meget man nu kan)

Jeg synes der skal prøves at efterligne så meget på kortet som muligt med hensyn til terræn.
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Jimmi Stender

Quote from: Honsou on 06 June, 2014, 08:13:59
Jeg har ingen fantasyhær mere desværre, så jeg når nok ikke at lege med, kan ellers kun blive godt på det kort... afhængig af reglerne naturligvis. ;)

Så starter Tomb Kings i ørkenen og Wood Elves i skoven osv eller hvad tænker du?

Og hvor meget skal terræn påvirke hvordan slagmarken i selve kampene ser ud?

Du har droppet Fantasy?

Der er ikke faste start punkter for nogen hære. Det ville selvfølgelig se fedt ud, hvis man kunne få kortet til at passe sammen med de deltagende hære, men det er beregnet til Blood in the Badlands reglerne, hvor spillerne frit kan vælge hvor de vil ligge deres Capital på kortet.

Om en tile skal påvirke terrænet i et spil, ville selvfølgelig også være fedt, men igen, der er ingen tvang. Folk skal ikke tvinges til at skaffe terræn som matcher den tile de spiller på.

Dog vil jeg tilføje en lille regel til Bjerg felterne, som jeg selv syntes giver god mening:

Quote from: Jimmi Stender on 30 May, 2014, 20:24:17
- Er der et slag på et bjergfelt, så skal den ene spiller rulle en D6. 1-3: Battle for the Pass. 4-6: Underground Battle.

På den måde har det en effekt hvilken tile man spiller på, uden at stille krav til terræn på spillebordet. :)