News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

En langsomsmalers malekvaler

Started by VonPanne, 22 July, 2010, 13:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Hare

Hold da op et tempo du har på nu. Der er nu heller ikke noget som turneringer/kampagner til at få gang i penslen.

VonPanne

Jeg har vist snart malet mere i den sidste måned end hele det sidste år...

Onwards!

Hare

VonPanne

Tak :)

Jeg er dog ved at være ret presset på tid... jeg er spændt på hvor meget jeg når.

Hare

Har du brug for en blokade ;)?

VonPanne

Eh?

En maleblokade dukkede dog op i går i kraft af at jeg forstuvede min hånd, så ingen malerier i et par dage  :'(

Ilithien

Er det på grund af billederne, eller er terminators og assualt marines ikke den samme grønne farve?
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

VonPanne

Det er billederne. Jeg slås lidt med fotosetup for tiden for at få nogle ensartede billeder. Tidligere havde jeg adgang til et fotoprogram der kunne hjælpe med at ensarte dem ret nemt, men det jeg har nu er ikke særlig godt til det (uden at skulle bruge en masse tid og det gider jeg ikke).

Hare

Quote from: VonPanne on 17 June, 2014, 08:58:28
Eh?

En maleblokade dukkede dog op i går i kraft af at jeg forstuvede min hånd, så ingen malerier i et par dage  :'(

Det var det en blokade kunne hjælpe med :). Meen den har nok bedst af ro.

Frede

Jeg syntes det viser dedikation at du maler så vildt at du forstuver din hånd!

- F -

VonPanne

Ja, ikke? Det løser dog ikke problemets kerne.

Takoda

Klart du forstuvede hånden ved at "male" :P God bedring! :)
[color=darkred]Jesper[/color]
WHFB - Vampire Counts
W40K - Craftworld Eldar
Warmachine - Protectorate of Menoth

Master Ciaphas

Det ser glimrende ud, det malearbejde, VonPanne!

Og angående hånden - det skal MALES VÆK! KOM IGANG! SVIRP *PISK*

VonPanne

Selvom min maleblog har været stille, har jeg faktisk fået produceret lidt mere. Først og fremmest fik de to enheder der tidligere blev fremvist lavet baser, så de var klar til at deltage i Eia kampagnen sidst i juni. Der havde jeg lidt over 1.000 point med. Jeg har dog ikke tid til at hvile for meget, for jeg har sparket Copenhagen Conquest kampagnen i gang i EP, hvor jeg af en eller anden grund (muligvis for at tvinge mig selv) har lavet reglerne sådan at man for hver runde skal have en større andel af hæren malet. Fra runde 4 skal hærene være helt malet, så deadline er noget i retning af midt i september. Vi taler i øvrigt 1.500 point.

Attack from the skies!

Terminators ready!

Belial

VonPanne

Tak :)

Derudover har jeg også arbejdet på min predator. Den var stort set færdig til Eia kampagnen hvor den også deltog, men lascannon sponsons manglede, så det var Destructor varianten der var på bordet. Den er så stadig ikke 100% færdig, for jeg mangler at finde ud af hvor jeg skal male kontrastfarven (altså den hvide farve) på kampvognen. Forslag er velkomne - jeg har også selv googlet mig frem til nogle bud - billede1 og billede2

Men her er den som den ser ud nu - den er i øvrigt magnetiseret sådan at alle våben kan ombyttes:

Destructor

Annihilator

Master Ciaphas

Hejsa!

Det ser godt ud! Jeg synes du skulle male kontrastfarven på den fire fordybninger, der er front og bag på kampvognen. Derudover, så kunne du jo også godt bruge en "heavy" transfer nogle steder på den, for at vise at den kommer fra support section i dit Chapter.

Mvh
Master Ciaphas

VonPanne

Tak. Jeps, fordybningerne på som billede 2 jeg linker herover. Det er jeg også nået frem til at det starter jeg med, og så må jeg se om det er nok når den del er på plads.

Og jeps, der kommer også transfers på til sidst, sammen med resten af hæren.

Master Ciaphas

Det vil jeg glæde mig til at se. De dersens Terminators - kunne du ikke overveje at male deres højre pauldron i samme kontrastfarve som hjelmen? De er jo trods alt the elite of the elite?

Mvh
Master Ciaphas

VonPanne

Hmm... det er værd at overveje. Lige nu mangler de også lidt kontrastfarve. Min tanke var dog egentlig at bruge en hvid pen til at lave skriblerier rundt omkring på rustningen, ligesom de her Ultramarines:

http://www.games-workshop.com/en-DK/Space-Marine-Terminator-Squad

Og så skal jeg også til at få malet noget mere. Jeg har kun ca. 1½ måned til at blive færdig. Forleden gik jeg i gang med at samle en ny enhed, og det er jo bare dårlig prioritering  :P

Master Ciaphas

Og se at få taget nogle billeder! Vi (jeg) vil se billeder!!!

Master Ciaphas

SVIRP! PISK!! SVIRPENDE PISK!!!

Kom så igang, VonPanne! Din onde ånd befaler det! Vi ved, at du har malet flere ting...samt at du har nogle "Ancients" stående, der er vågnet for at generobre deres tabte imperie!

Jakob

Maler lidt for mig selv og lidt til andre. Kig med- Maleblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=742.0
https://www.facebook.com/pinklabelstudio/

Master Ciaphas

....Sound of crickets!

Kom nu, VonPanne...jeg ved godt du kan! Mal nu lidt!!!

:-)

VonPanne

+++Turn the page+++