News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tak for endnu en vildt god turnering:)

Started by paaske, 26 November, 2019, 21:51:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paaske

Ville bare sige tusind tak for endnu en rigtig god turnering
Jeg synes det er dejligt med anderledes point og scenarier.  Det giver lidt forandring i spillene.
Hallen fungere også bare rigtig godt. Selvom der er så mange mennesker havde jeg ikke problemer med at høre min modstander.
Det er også luksus med kantinen. Jeg synes dog ikke maden var 300kr værd så det køber jeg ikke igen, men skønt med fadøl, kaffe og forskelligt mad:)

Zephyr

+1 - tak for et super fedt arrangement - er allerede klar på at igen kommer en anden gang.

Troels C

Hvad Kaare sagde.

Til jer der ikke kan ramme med jeres pis. Lær det nu - I er voksne og jeg ved I kan ramme en figur med en pensel <3

BIG hammer LOVE

Jan D'Souza

le hraller

Tak for en virkelig lækker weekend! Så fedt i forsætter!

Hilsen Mads A.

random_hero

Super fedt at i gider. Og respekt for at starte en kultur for arrangører deltager i turneringen
Ammertime Podcast! Rasmus Koldby

Stefan

worsneek

Tak for en kanon turnering! Alle de flotte jyder er grund nok til at tage derover!

Azrael

Ja tak for endnu en super turnering. Kan kun istemme mig SoftKaares ord.
Kan ikke understrege nok hvor meget jeg elsker at drikke fadøl når jeg spiller figurer.

Til gengæld synes jeg måske lidt max-kapaciteten på hallen var lidt overskredet. Men altid hyggeligt med de andre spil og mødte som altid en masse gamle venner fra de andre systemer.

Glæder mig til næste år!