News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Fyreslayers

Started by Jimmi Stender, 09 October, 2020, 16:06:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jimmi Stender

Fyreslayers - En blog.

Baggrund
Hej Powerfist.

Mit navn er Jimmi, og jeg er en mand med mange laster. F.eks er jeg solnyser, jeg er skrækslagen for edderkopper, jeg bider negle, jeg ejer ikke den nyeste iPhone, og så er jeg afhænging af Warhammer. Åbenbart.
Ser i, jeg var dybt afhænging af Warhammer Fantasy Battles, lige fra 5th edition udkom, indtil Games Workshop trykkede på knappen der eksploderede mit elskede Warhammer univers. Jeg havde sågar min egen blog, kaldet "Stender Hjørnet", hvor jeg stolt fremviste mine noble Bretonnians og knap-så-noble Beastmen, blandt andet. Der var også noget male commisions halløj. Ak ja, det var dengang!

Age of Sigmar udkom, og der er sikkert mange af jer der kan huske hvilket shit-show det var. Som så mange andre, mistede jeg modet og lysten på at fortsætte med Warhammer. 40K havde aldrig rigtig sagt mig noget, så jeg forlod hobbyen da The Old World brændte. Jeg solgte mine figurer og bøger, og kiggede mig ikke tilbage... men det gjorde jeg så alligevel lidt. For jeg kunne da ikke lade være med, i ny og næ, at kigge på Games Workshops hjemmeside for at se hvilke produkter de tilbød til AoS. Jeg var som en tidligere alkoholiker, der engang imellem lige skulle skrue låget af en god flaske whisky, og tage mig en dyb indånding. I mellemtiden udkom Age of Sigmar 2nd edition, og det var da en klar forbedring, i min optik.

Jeg begyndte også stille og roligt, at abonnere på diverse YouTube kanaler der fremviser Age of Sigmar Battle Reports. Mine favoritter er, blandt andet, WargamerOnline, MWG Studios & Rerolling Ones. Nu hvor jeg lige er ved YouTube kanaler, vil jeg også smide en varm anbefaling efter 2+Tough, som graver dybt ned i Age of Sigmars baggrunds historie, som er perfekt at lytte til imens man maler dukker.

I december, 2019, faldt jeg så i igen... Jeg købte Beast of Chaos bogen, sammen med en Start Collecting box. Jeg spillede Beastmen tilbage i Warhammer Fantasy tiden, så det var et naturligt valg for mig at gå med Beast of Chaos i Age of Sigmar.
Jeg fik malet mig en Cygor, og måtte indrømme, at det var skønt at svinge en pensel igen efter flere års pause.

Desværre mistede jeg dog hurtigt interessen for mine nyelige erhvervede Beast of Chaos dukker, og jeg havde iøvrigt heller ikke meget tid på hænderne, da jeg var nybagt far på det tidspunkt. Så jeg skilte mig af med figurerne igen (men beholdt bogen, jeg nyder at læse bagggrunds historier).

Nu er jeg fornylig flyttet til Silkeborg, og har fået lidt tid på hænderne igen. Jeg har længe luret på Fyreslayers, da jeg syntes det er en af de fedste hære i Age of Sigmar, rent kosmetisk. Jeg har også set utalige battle reports med Fyreslayers, og jeg syntes at de har et spændende udvalg af figurer/muligheder (omend lidt få).

Så denne gang købte jeg ikke bare Fyreslayers bogen, men det meste jeg skal bruge til en hel hær! ... eller rettere, en mægtig Fyrd!

Hvorfor så denne blog? Tja, det er primært for at holde motivationen oppe, og have nogen at dele hobbyen med. Ser i, jeg har endnu aldrig nogensinde spillet et slag Age of Sigmar. Jeg kender heller ikke nogen personligt der spiller det. Så det ender nok (forhåbenligt) ud med et klub besøg et eller andet sted en dag, hvor jeg kan få taget min AoS mødom. Men som det ser ud lige nu, varer det lææænge før jeg får mit første spil under bæltet (som jeg i øvrigt glæder mig til at dele med jer herinde), da jeg har en hulens masse malearbejde foran mig, som jeg også glæder mig til at dele med jer.

Så, for at opsummere, jeg håber på at denne blog vil vise jer en masse færdigmalede Fyreslayers, og engang i fremtiden en battle report eller tre. Jeg er hoppet tilbage i hobbyen med hovedet først, og har mange idéer, tanker og planer jeg glæder mig til at dele med jer. F.eks har jeg en våd drøm om en dag at afholde en mindre Age of Sigmar turnering en skønne dag. Vi får at se.  :)

Indkøbslisten

"Muligheder" var nøgleordet da jeg planlagde hvad jkeg skulle købe ind til mine Fyreslayers hær. Jeg vil gerne kunne lave forskellige lister, så det ikke bliver en ensformig affære at spille med dem. Derfor har jeg lavet en indkøbsliste, over de Fyreslayers jeg gerne vil eje, så jeg kan så vidt som muligt stille forskellige lister, både bisede, bløde, og eksperimenterende. Længere nede i opslaget har jeg lavet lidt forskellige lister, som jeg tror kunne være sjove at spille, af forskellige årsager, og som jeg har lavet min indkøbsliste ud efter.

Jeg overvejede til at begynde med, om jeg skulle love mig selv kun at købe én æske figurer af gangen, male dem, og så købe nyt. Men det kunne jeg ikke helt holde mig til, som billedet herunder påviser  :P

#Noregrets

Ja, der er ganske rigtigt 6 Grimwrath Berzerkers på billedet. Faktisk, så har jeg 7 af dem. Den ene er bare pakket ud og malet (se længere nede). Hvis det ikke allerede var gættet, så syntes jeg at Grimwrath Berzerkers er rocker-seje, og jeg kunne godt tænke mig at afprøve en liste med 7 af dem  8)

Selvom der er en stor bunke figurer på billedet (ikke alt jeg ejer er vist på billedet) så er hæren ikke færdig (sidder du overvejer at hoppe ind i Age of Sigmar universet, vil jeg lige advare om, at Fyreslayers er en af de mere dyre hære at vælge). Det jeg gerne vil bruge, som giver mig nok forskellige muligheder til at lave forskellige lister, er følgende:

- 1x Auric Runefather on Magmadroth
- 2x Auric Runeson on Magmadroth (1x Wyrmslayer Javelin, 1x Ancestral War-axe)
- 1x Auric Runesmiter on Magmadroth
- 1x Auric Runefather
- 1x Battlesmith
- 1x Auric Runemaster
- 7x Grimwrath Berzerker
- 1x Auric Runesmiter
- 3x20 Vulkite Berzerkers (én af hver variant af våben)
- 3x20 Hearthguard Berzerkers (2x20 med Flamestrike Poleaxes, og 1x20 med Berzerker Broadaxes)
- 20x Auric Hearthguards
- Magmic Battleforge
- Endless Spells (Okay, det hedder "Magmic Invocations")
- Gotrek Gurnisson

Som i kan se, er min hær ikke komplet endnu. Jeg mangler f.eks stadig 10x Vulkite Berzerkers, 40 Heartguard Berzerkers og 20 Auric Hearthguards. Men jeg maler det jeg har i forvejen først, så må resten komme efterhånden. Jeg vil blot vise, hvad planen for hæren er. 

Hvis i kender til Fyreslayers, så kan i nok se, at det ikke er alle Fyreslayer figurer jeg vil inkludere i min hær. F.eks har jeg ikke nogen planer om at anskaffe mig en Doomseeker, da sådan en koster det samme antal points som en Grimwrath Berzerker, og kan slet ikke hamle op med en GB, efter min mening. Hvis i mener en Doomseeker er værd at tage, fremfor en Grimwrath Berzerker, så vil jeg gerne høre fra dig  :D

Hvis det ikke skulle være indkøb nok, så har jeg også købt noget andet. Jeg vil gerne have muligheden for at kunne spille Age of Sigmar hjemme hos mig selv, så derfor har jeg også investeret i følgende:

Hvis i ikke ved hvad det er, kan jeg fortælle at det er et færdiglavet spillebord i en æske (med lava på bagsiden, som jeg tænker passer perfekt til Fyreslayers), plus et stykke terræn. Som sagt, så vil jeg gerne have muligheden for at kunne "hoste" et spil, når jeg har en kampdygtig, færdigmalet, hær.

Forresten, hvis der skulle sidde nogen i Silkeborg området der mangler et sted at spille et slag AoS, så send da endelig en PM. Hvis muligt, ligger jeg gerne hus til. :)

Jeg har også erhvervet mig disse terninger:

Sidst, og måske mindst, har jeg købt denne bog til at underholde mig i malepauserne:

Nu ejer jeg figuren, så jeg bør også læse lidt om karakteren  :)

Jimmi Stender

Hær Byggeri

Jeg har rodet lidt rundt med BattleScribe appen, og er kommet frem til lidt forskellige lister, som jeg gerne vil dele her.

Den første liste kalder jeg "bisse-listen", da det er en liste der prøver at vinde, koste hvad det vil.

QuoteBisse-listen

- 1x Auric Runefather (General, Tyrant Slayer)
- 1x Auric Runemaster (Prayer of Ash)
- 1x Battlesmith (Icon of Grimnir's Condemnation)
- 1x Auric Runesmiter (Searing Heat, Forgekey)
- 1x Grimwrath Berzerker
- 20x Hearthguard Berzerkers (Berzerker Broadaxe)
- 20x Hearthguard Berzerkers (Flamestrike Poleaxe)
- 1x Runic Fyrewall
- 1x Magmic Battleforge
- Battalion: Lords of the Lodge
- Lodge: Hermdar

Den næste liste er "Grimwrath Glory". Om den er god eller ej, skal jeg ikke kunne sige... men den har da 7 (!) Grimwrath Berzerkers  ;D

QuoteGrimwrath Glory

- 1x Auric Runefather (General, Tyrant Slayer)
- 1x Gotrek Gurnisson
- 7X Grimwrath Berzerker
- 10X Vulkite Berzerkers (Paired Fyresteel Axes)
- 10x Vulkite Berzerkers (Fyresteel War-pick & Bladed Slingshield)
- 1x Magmic Battleforge
- Lodge: Hermdar

Den tredje og sidste liste (pt) vil gøre brug af mine 4 Magmadroths fra Start Collecting æskerne.

QuoteMagmadroth Fury

- 1x Auric Runefather on Magmadroth (General, Igneous Battle-throne
- 1x Auric Runesmiter on Magmadroth (Forge Key)
- 1x Auric Runeson on Magmadroth (Ancestral War-axe)
- 1x Auric Runeson on Magmadroth (Wyrmslayer Javelin)
- 1x Auric Runemaster (Prayer of Ash)
- 1x Battlesmith (Icon of Grimnir's Condemnation
- 10x Hearthguard Berzerkers (Flamestrike Poleaxe)
- 10x Vulkite Berzerkers (Fyresteel Handaxe & Bladed Slingshield)
- 10x Vulkite Berzerkers (Paired Fyresteel Handaxe)
- 1x Molten Infernoth
- 1x Runic Fyrewall

- 1x Magmic Battleforge
- Battalion: Lords of the Lodge
- Lodge: Lofnir

Som jeg nævnte tidligere, så har jeg aldrig spillet Age of Sigmar før. Så jeg er lidt usikker på om listerne er helt lovlige, eller om der er noget jeg har glemt. Jeg har læst reglerne igennem en ti-tyve gange efterhånden, og føler mig en smule selvsikker. Men jeg savner noget ægte erfaring i form af spil. Det kommer forhåbentligt med tiden  :)

Malede dukker

Her kommer der endelig boller på suppen. Jeg formoder, at dette er grunden til de fleste kigger forbi min blog. I vil se nogle malede Fyreslayers!  :D
Jeg vil dog lige starte med at sige, at jeg ikke er verden bedste maler. Jeg var bedre i Warhammer Fantasy dagene end jeg er nu, fordi jeg ikke har malet i årevis. Men det kommer stille og roligt tilbage til mig, heldigvis.

Den første figur jeg vil vise frem, er min Auric Runefather on Magmadroth:

Auric Runesmiter:

Grimwrath Berzerker (1/7):

Som i kan se, går jeg efter det klassiske orange look til mine Fyreslayers. Det eneste i hæren der ikke bliver malet orange, er de 7 Grimwrath Berzerkers (med undtagelse af én). Det er for at kunne se forskel på dem på slagmarken.

10x Vulkite Berzerkers med Paired Axes:

Magmic Invocations:

Jeg er pt. ifærd med at male 10 Vulkites med Fyresteel War-pick & Bladed Slingshields. Efter dem, hvem ved? Hvis der er noget bestemt i gerne vil se malet, må i endelig smide en kommentar :)

Base Guide

Mine Fyreslayers er, naturligvis, sat på lava baser. Jeg har fundet en forholdsvis simpel måde at lave den slags på, og jeg vil gerne dele opskriften med jer hér. Det kan være en fordel at lime figuren på basen før man går igang med lava basen, men nu viser jeg jer hvordan man kan lave en lava base uden figur på.

Step 1: Jeg tager en tom base, og et kranie fra Citadels "Skulls" æske, som jeg limer fast til basen. (Grunden til at jeg starter med at lime et kranie på basen, i stedet for til sidst, er for at få kraniet til at se ud som om det ligger halvt begravet i jorden, når vi senere tilføjer Astrogranite Debris).

Step 2: Kranie og base får et pift Chaos Black spray.

Step 3: Jeg maler kraniet med følgende opskrift:

Basecoat: Zandri Dust
Shade: Seraphim Sepia
Drybrush: Terminatus Stone

Step 4: Jeg maler en stribe hen over basen, i farven Evil Sunz Scarlet. Det er hvor lavaen vil være. Husk, at der skal være plads til din figur uden for lavaen, når basen er færdig.

Step 5: Her maler jeg Fire Dragon Bright oven på den røde farve, og inden for rammerne af det røde.

Step 6: Her maler jeg Flash GItz Yellow i et tynd lag, henover begge de to tidligere lag maling. Den gule farve vil skinne godt igennem, når basen er færdig.

Step 7: I det her step, fylder jeg basen med Astrogranite Debris. Vær forsigtig, når du er nær kraniet.

Step 8: Når Astrogranite Debris er knastør, fylder jeg et tykt lag Martian Ironearth oven på lavaen. Det tager lang tid om at tørre, så jeg lader det typisk stå natten over.

Step 9: Når Martian Ironearth er færdig med at krakelere, maler jeg hele basen sort, inklusiv de røde flager ovenpå lavaen. Igen, vær forsigtig når du maler omkring kraniet.

Step 10: Basen får et drybrush med Longbeard Grey. De sorte flager i lavaen rør jeg ikke. Igen, pas på kraniet imens du drybrusher. HVis du syntes basen bliver for lys, kan du give den et lag Nuln Oil ved dette stadie.

Step 11: Til sidst maler jeg kanten på basen sort.

Færdig! Man kan eventuelt give lavaen et lag 'Ardcoat, for at give lavaen et skinnende/flydene look. Det har jeg dog fravalgt til min hær. Jeg håber, at der sidder nogen derude der kan bruge min guide til noget  :)

Merchandise

Ja, jeg har ovenikøbet købt en Fyreslayer T-shirt og kop.

Nørd level: Maximum!

Tak fordi i læste med  :)

Ryback

Flotte figurer du har malet. Du er virkelig gået all-in på alle fronter, og jeg kan lide det!

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Sarke

FEDT!!!!!

Jeg er selv hoppet i med begge ben, og har lige vundet min første kamp i en lokal Path to Glory kampagne  ;D

Fyreslayers er bare suuuuper fede, og glæder mig til at male dem, om end der lige er en del andet på maler bordet inden da.
40k Blog : http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=754.0

Look into my eyes try to see what I know
A twisted little journey through the path of psycho

rosenaa

Flot !

Super bemaling  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

doc watson

Flotte figurer og gode guides :) kan man ønske sig mere. :)

casper h

Fedt du er tilbage igen Jimmi og sikke en masse der er sket i dit liv  :) Tillykke med rollen som far  ;)

Troels S

Flotte figurer, fed tutorial og ikke mindst en god fortælling om, hvordan det et eller andet sted er et livslangt forhold man indgår i, hvis man først rigtigt bliver bidt at figurhobbyen. Tror rigtig mange kan nikke genkendende til (jeg kan i hvert fald), hvordan man dropper det hele og tror det er slut for derefter at blive suget ind i hobbyen igen og stå med favnen fuld at bokse.

Glæder mig til at følge din blog og se flere flotte figurer.

Velkommen tilbage
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Hare

Helt enig. Elsker alt ved denne blog (bortset fra at det ikke er 40K, men det er dværge trods alt og dem har jeg også en forkærlighed for). Det er altid spændende at følge en ny hær under opbygning og så er der endda krydret med tutorials!

Og fedt at se du har styr på din 5. søjle (kræver nok længere forklaring, spørg Hoppe  ;D ).

/Kristoffer

Jimmi Stender

Tak for jeres venlige ord  :)

Quote from: Ryback on 09 October, 2020, 17:23:14
Flotte figurer du har malet. Du er virkelig gået all-in på alle fronter, og jeg kan lide det!

Mvh

Tusind tak! Ja jeg er ikke gået stille igang med hobbyen igen  ;D

Quote from: Sarke on 09 October, 2020, 17:26:16
FEDT!!!!!

Jeg er selv hoppet i med begge ben, og har lige vundet min første kamp i en lokal Path to Glory kampagne  ;D

Fyreslayers er bare suuuuper fede, og glæder mig til at male dem, om end der lige er en del andet på maler bordet inden da.

Tak! Tillykke med din sejr  8) Det var med Fyreslayers, går jeg ud fra? Jeg vil da gerne følge med i dine Fyreslayers male process, så hvis du har en blog så del den endelig!  :)

Quote from: rosenaa on 09 October, 2020, 17:50:34
Flot !

Super bemaling  ;D

Tak!  :)

Quote from: doc watson on 09 October, 2020, 19:28:29
Flotte figurer og gode guides :) kan man ønske sig mere. :)

Tak, jeg er glad for at du kan lide det!

Quote from: casper h on 10 October, 2020, 01:26:53
Fedt du er tilbage igen Jimmi og sikke en masse der er sket i dit liv  :) Tillykke med rollen som far  ;)

Tusind tak Casper, jeg håber også at du og din familie har det godt  :)

Quote from: Troels S on 10 October, 2020, 11:03:12
Flotte figurer, fed tutorial og ikke mindst en god fortælling om, hvordan det et eller andet sted er et livslangt forhold man indgår i, hvis man først rigtigt bliver bidt at figurhobbyen. Tror rigtig mange kan nikke genkendende til (jeg kan i hvert fald), hvordan man dropper det hele og tror det er slut for derefter at blive suget ind i hobbyen igen og stå med favnen fuld at bokse.

Glæder mig til at følge din blog og se flere flotte figurer.

Velkommen tilbage
Troels

Mange tak Troels, det føles godt at være tilbage igen  :)

Quote from: Hare on 10 October, 2020, 11:24:49
Helt enig. Elsker alt ved denne blog (bortset fra at det ikke er 40K, men det er dværge trods alt og dem har jeg også en forkærlighed for). Det er altid spændende at følge en ny hær under opbygning og så er der endda krydret med tutorials!

Og fedt at se du har styr på din 5. søjle (kræver nok længere forklaring, spørg Hoppe  ;D ).

/Kristoffer

Tak! Hvis GW en dag laver Space-Stunties til 40K, kan det være at jeg genovervejer spillet  ;)

Sarke

Ja det er også Fyreslayers jeg er hoppet it.... Med ben og arme bundet sammen og en cement klods om livet... Jeg er helt vild med dem!
40k Blog : http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=754.0

Look into my eyes try to see what I know
A twisted little journey through the path of psycho

Jimmi Stender

Så blev det tid til en lille opdatering. 10 stk duardin med Fyresteel War-pick & Bladed Slingshields, klar til at slås for Grimnir!

De tog længere tid at male end jeg havde forventet, så nu er jeg ved at se mig lidt skeløjet på små, halvnøgne dværge. Så det næste projekt på dagsordenen bliver lidt større; Magmadroth #2  :)

Hoppe

T- shirt, krus og terninger! Damn, den 5. søjle står stærkt :). Meget inspirerende...jeg må lede efter krus og poloer med mine hæres motiver...

Får du spillet med dem?

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

Jimmi Stender

Quote from: casper h on 25 February, 2021, 01:20:25
Hvordan går det med maleriet?  :)

Fremad! Langsomt, men fremad!  :D

Quote from: Hoppe on 25 February, 2021, 08:50:13
T- shirt, krus og terninger! Damn, den 5. søjle står stærkt :). Meget inspirerende...jeg må lede efter krus og poloer med mine hæres motiver...

Får du spillet med dem?

Hoppe

Hehe, ja jeg valgte bestemt at gå all-in da jeg genoptog den herlige hobby ;D
Jeg har stadig mit første spil til gode, men først og fremmest fokuserer jeg på at få en malet hær støbet sammen. Nu hvor 3. udgave af Age of Sigmar er annonceret, så er jeg glad for at jeg kommer til at stå lidt mere på "lige fod" med de mere erfarne spillere. Men jeg glæder mig meget til mit første spil, og også at dele oplevelsen med jer herinde. :)

Opdatering!

Så er der endelig lidt nyt på malefronten! Mine pensler har ikke stået stille, jeg er bare ikke verdens hurtigste maler :P

Den virkelige verden har stået lidt i vejen, som den jo har tendens til at gøre  ;D Dog har jeg, blandt andet, fået styr på mit male-setup. Før stod alt min maling løst på mit skrivebord, men så fandt jeg nogle fine paintracks til min maling hos Fanatic. De kan varmt anbefales, hvis man selv er på udkig efter noget lignende til sin maling  :)

Hvad har jeg så haft gang i? Jo, jeg har haft gang i Magmadroth #2 til mine Fyreslayers.

Jeg fandt dette billede på Twitter, og blev inspireret til at forsøge at male skæl på min Magmadroth i samme farve:

Normalt syntes jeg at Magmadroth skal have et "hot" look, da deres blod trods alt er lava (eller, det er ihverfald meget varmt!). Men som sagt, så blev jeg inspireret til at gå efter en gul/grøn farve.

Det kom der dette resultat ud af:

Runeson on Magmadroth

Og til sidst, med en Runefather kiggende over hans skulder:

Den gule hudfarve på min Magmadroth lavede jeg således:

Basecoat: Averland Sunset
Wash: Casandora Yellow
Heavy Drubrush: Yriel Yellow
Drybrush: Flash Gitz Yellow
Drybrush: Hexos Palesun
Glaze: Lamenters Yellow

Hvad er så det næste trin for mine Fyreslayers? Nu har jeg malet en Magmadroth, som jo er det største Fyreslayers har at byde på, ikke sandt? ... Forkert!

Da Sons of Behemoth bogen udkom var jeg solgt, især da jeg opdagede at alle hære kan alliere sig med en Mega-Gargant. Så jeg (og min bedre halvdel som hjalp med at samle den) vil gerne præsentere:

Fyreslayer-Mega-Gargant-Kraken-Eater (TM)

Der knokles med Green Stuff:

Med undercoat og ny frisure:

De første penselstrøg er også allerede blevet taget. Jeg valgte at starte med at male den blæksprutte tentakel den bærer i sit bælte:

Et sidespor!

Min bedre halvdel, Annika, har længe haft "et godt øje" til Gloomspite GItz. Hun syntes de er både fede og sjove, hvilket jeg er tilbøjelig til at give hende ret i.

Så, som den håbløse romantiker jeg nu engang er, så valgte jeg at købe hende nogle Fanatics (hendes favorit figurer), en Loonboss og pensler & maling i gave til valentinsdag <3

Jeg er bestemt ikke typen der kunne finde på at tvinge min hobby ned over hovedet på andre, så jeg blev da glad da hun gav udtryk for at hun gerne ville prøve at male.

Fanatics blev gjort klar til deres undercoat:

Hendes første penselstrøg er skam også blevet taget:

Hun maler ikke hurtigt (ligesom undertegnede), men hun er koncentreret og fortæller at hun nyder det. Måske skal titlen på denne blog snart opdateres til "Fyreslayers & Gloomspite Gitz", hvem ved?  ;)

Opdatering på hendes Fanatics, og min Mega-Gargant, følger om forhåbentligt ikke aaalt for lang tid.

Tak fordi du læste med!  :)

Master Ciaphas

Det er superfedt, det du har gang i her, Stender! Det ser rigtigt godt ud.

Har du fået spillet med dine nøgne stunties endnu?

rosenaa

Super Fedt !

Totalt Karse og smukt  ;D
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Jimmi Stender

Quote from: Master Ciaphas on 11 May, 2021, 15:40:15
Det er superfedt, det du har gang i her, Stender! Det ser rigtigt godt ud.

Har du fået spillet med dine nøgne stunties endnu?

Tusind tak! Nej, desværre ikke endnu. Jeg har stadig mit første spil til gode, men først og fremmest fokuserer jeg på at få en malet hær støbet sammen. Men lige så snart jeg får mit første spil under bæltet, vil jeg forhåbentlig dele min oplevelse samt billeder med jer herinde  :)

Quote from: rosenaa on 12 May, 2021, 11:22:30
Super Fedt !

Totalt Karse og smukt  ;D

Haha, tak Rosenaa!  ;D

Jeg har fået malet lidt på min Mega-Gargants kæbebens-halskæde:

Det næste bliver den båd der sidder på ryggen af min gargant, før jeg går igang med selve kæmpen. Stay tuned!  :)

casper h

Er den større end din gamle (forgeworld?) giant?  :)

Jimmi Stender

Quote from: casper h on 12 May, 2021, 21:27:20
Er den større end din gamle (forgeworld?) giant?  :)

Nej, Forge Worlds "Bonegrinder Mega-Gargant" er højere end GW's Mega-Gargant, men ikke nær så "thick"!  ;)

rosenaa

Det er en Fantastisk model (du bestemmer selv om det er Fruen eller kæmpen)  ;)

Jimmi Stender

Så blev den halve båd til min Mega Gargant også færdig. Det var sjovt at male de løse dele til min MG, nu glæder jeg mig bare til at starte på selve figuren!

Mvh,

Jimmi

rubber

Det er altså nogle rigtigt flotte Fyreslayers du får lavet. Kæmpen bliver også et syn at se når den er færdig. Og fedt med alle opdateringerne og opskrifterne.

Mvh. Tim

rosenaa

Det bliver fedt !