News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hoppes Hobby Blog

Started by Hoppe, 10 July, 2015, 21:22:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoppe

Så hobbylisten den kommende tid ser således ud:

Male de to sidste Varanguard færdige
Male Be'Lakor
Male ni marauders færdige
Male den anden Stormdrake Guard
Male Knight Draconis

Derefter er det rent luksus og nye projekter.

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

Ryback

Det er bare superflot arbejde over hele linjen, mester. Vildt nok at du skal male tre drager. Kommer dragerne i squads i moderne figurspil? ;)
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Hoppe

Ja, der er to i en unit, og så er der en HQ.

Hoppe

Morten Stensgaard

Fed drage!

Jeg kan også godt lide dine baser på skovfyrene, de er spændene at kigge på, og gør super meget for det samlede udtryk!
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

casper h

Godt at se nyt fra dig igen, det er bare en fed stil du kører  :)

Hoppe

Hobby update!

Lyset er lidt mystisk på billederne, men det var det bedste min telefon kunne klare idag, highligts er lidt hidsige på disse billeder.

Be'Lakor!

Han gik faktisk relativt hurtigt, indtil jeg nåede til tingeltangel og bling...men ikke slemt, det er drybrush det meste. Skulle man male ham op fra bunden super crisp tager han en evighed, kæmpe model. Holdt ham i monokrome farver og relativ mørk, i samme farver som Karkadrakken fra min Chaos Lord.

Varanguard!

Ja de tog længere end ventet, selvom mit farveskema er ret simpelt. De har ingen kapper, så jeg bragte cyanfarven ind på demonhestene, så de blander sig fint med resten af hæren.

640 point med fire modeller, ikke ringe...

Det næste i hæren bliver nok at male de sidste knights, som jeg er startet lidt på, færdige. Og så måske et par chariots og en slaughterbrute, fordi den nok er meget sjov at male i de farver. Så er det bare at håbe på en ny bog til sommer...

Hoppe

Hare

Det er sgu flot og effektivt!

Ryback

Imponaden skummer over!
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Hoppe

Hobby update!

Efter Be'Lakor og Varanguard, ser det bedre ud med malingen på mine Slaves to Darkness.

Jeg har et par rester, som jeg gerne vil have ud af verden. 5 knights, skal ligesom males færdige, da de er en del af grundstammen. De ni marauders mangler kun hud og baser og de seks furies er ret langt. Så planen er at få de rester malet færdigt.

Og så er der de to drager, som jo også er ret centrale for mine Stormcast. De skal også males. Lidt tungere projekt.

Ellers står den på at samle og male en Slaughterbrute, mest for hyggens skyld, og med stormcast, måske lidt Annihilators der skal bygges og males på et tidspunkt (3 små mænd til 240 point er meget tiltalende :). )

Og så blev det indirekte revealed at der kommer ny Sylvaneth til Juli! Det ville jo være super, så de kan komme på banen, har faktisk en del stående malet... så indtil de kommer, skal der males rester!
Ingen nye hære! Hold fokus!  :)

Hoppe

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Hoppe

Hobby update!

Fik malet de sidste knights henover weekenden. Puha...

Men de var vigtige lige at få malet, de de indgår i de fleste af mine lister, som battleline unit. Furies er stort set færdige og måske får jeg nulret de sidste 9 marauders færdige også. Så er det nok pause på slaves. Men der er måske en ny hær på vej....

Hoppe

Hoppe

Hobby update!

Så fik jeg lige færdiggjort Furies, Be'Lakors små venner :)

2205 point malet Slaves to Darkness!

Hoppe

Hoppe

Hobby update!

Så lavede jeg lige en Troels, og tabte fokus!  :)

Men det er MÅLRETTET tab af fokus...jeg mangler jo endnu en dårlig AoS hær, så min win % går under 20 ::)

Hoppe

mudboy

Fokus er overvurderet!

Men hvor meget mangler du på std hæren?
Combat Servitor Nu med DREADSOCK OG COGITATOR
Emperor's Pride

Hoppe

I princippet ikke noget. Af umalet er der stadig 9 marauders, til en mulig summoning, en daemon prince (men jeg har malet Be'Lakor, så ved hvor relevant det er). Og så har jeg et ekstra warshrine der er umalet men ikke er i spil pt. En halvsamlet chariot runder resterne af, men den er ikke super relevant nu. Så de 9 marauders ville være rare lige at blive færdige med.

Men hæren er lidt i spillemæsig dvale, den er simpelhen så ringe i 3rd, så håber på en ny bog. Helt og aldeles håbløse warscrolls...

Hoppe

TheSnee

Du har sikkert skrevet det før, men hvordan har du lavet sneen?
Iron without, tasty chocolate filling within
Can Meth be medicine?  Four out of five spiders on your face say yes.

Hoppe

Sneen er bare GW Valhallan Blizzard...

Hoppe

Hoppe

Hobby update!

Fik samlet en gruppe Gutrippaz. Har spraymalet to, som skal agere testere for maling. Planen er at alle mine Kruleboyz skal males med et lag contrast oven på zenithal (bortset fra metal). Vil ikke male klassisk langsom stil på den hær, mere over i speedpaint.

Og så fik jeg samlet denne her:

Grrrr....

Et lille hyggeprojekt, som afrunder mine Slaves ti Darkness. Skal males i den samme grønne nuance som de andre ting i hæren...

Hoppe

casper h

Glæder mig især til at se den store fyr, men også hvordan dit speedpaint ser ud  :)

Troels S

Målrettet tab af fokus - vrøvl!

Du er en svag mand med en rygrad af regnorme når det kommer til dukker - præcis som os andre. Er overrasket over, at du kaster dig over Kruleboyz - havde ikke regnet med, at det var en hær der talte til dig.

Men din produktivitet er imponerende og kvaliteten tårnhøj som altid.
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Hoppe

Det er jo orker Troels...

Tænk på alle de slagssange man kan synge når man spiller dem! :)

Og så tror jeg de er nemmere at tabe med, orker skal jo tabe... ;)

Hoppe