News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Romantisk Git

Started by Jimmi Stender, 01 October, 2022, 00:39:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmi Stender

Jeg undskylder på forhånd min "cheesyness"   :-*

Til valentin 2021 gav jeg min bedre halvdel, Annika, det mest romantiske jeg kunne komme i tanke om... Warhammer!

Jeg skrev følgende i min Fyreslayer tråd dengang:

Quote from: Jimmi Stender on 11 May, 2021, 13:58:43

Et sidespor!

Min bedre halvdel, Annika, har længe haft "et godt øje" til Gloomspite GItz. Hun syntes de er både fede og sjove, hvilket jeg er tilbøjelig til at give hende ret i.

Så, som den håbløse romantiker jeg nu engang er, så valgte jeg at købe hende nogle Fanatics (hendes favorit figurer), en Loonboss og pensler & maling i gave til valentinsdag <3

Jeg er bestemt ikke typen der kunne finde på at tvinge min hobby ned over hovedet på andre, så jeg blev da glad da hun gav udtryk for at hun gerne ville prøve at male.

Fanatics blev gjort klar til deres undercoat:

Hendes første penselstrøg er skam også blevet taget:

Hun maler ikke hurtigt (ligesom undertegnede), men hun er koncentreret og fortæller at hun nyder det. Måske skal titlen på denne blog snart opdateres til "Fyreslayers & Gloomspite Gitz", hvem ved?  ;)

Opdatering på hendes Fanatics, og min Mega-Gargant, følger om forhåbentligt ikke aaalt for lang tid.

Tak fordi du læste med!  :)

Siden dengang, har hendes Gloomspite Gitz bare ligget og samlet støv. Ikke fordi hun mistede lysten til at male dem, men fordi muligheden aldrig rigtig tilbød sig. I aften, besluttede jeg mig for at ændre på det!

Såh, derfor, frem med de romantiske lys og stemning:

Den perfekte playliste blev også fundet frem på Spotify:

Snacks skulle der naturligvis også til:

Det var noget der battede! Annika fik ihvertfald lyst til at samle en pensel op og male i mit selskab  ;D

Det blev møg hyggeligt (og ikke mindst romantisk), og jeg syntes selv vi var produktive og kom frem til nogle gode resultater. Først får i lige lidt stemningsbilleder:

Annika kom godt igang med sin første Gloomspite Fanatic:

Jeg er også kommet godt igang med en Fyreslayer Runeson on Magmadroth:

Basen er også påbegyndt:

For en person der aldrig har malet før, er jeg drøn stolt af hendes resultater indtil videre. Men hvem ved, det kan jo også godt bare være fordi, at kærlighed gør blind  ;)  <3

rosenaa

Phuu.... Hvor Romantisk  :-*
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Jimmi Stender

Quote from: rosenaa on 01 October, 2022, 17:00:06
Phuu.... Hvor Romantisk  :-*

Haha, tak tak  ;D Jeg griber som regel alle de chancer jeg får for at male lidt Warhammer. Om det er romantisk eller ej. I det her tilfælde er det selvfølgelig en fordel, da jeg (endelig) kan dele hobbyen med nogen IRL.  :)

Jimmi Stender

Romancen fortsatte her til aften, og Annika kom et godt stykke længere med sin Fanatic.

Det skrider langsomt fremad, men det er også hendes første figur nogensinde.

Her er resultatet indtil videre (den er ikke færdig endnu) :

Jeg kan især godt lide rebet. Her fik hun øvet drybrushing for første gang.

Det er mit håb, at hun bliver færdig med sin første Fanatic her en af dagene, så vil jeg dele det endelige resultat (og måske hendes videre forløb) her i tråden.

Go 'weekend derude  :)

rosenaa

Ser sgu godt ud... ("Lovehammer" - det lyder ikke helt rigtigt)
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Jimmi Stender

Quote from: rosenaa on 02 October, 2022, 14:26:24
Ser sgu godt ud... ("Lovehammer" - det lyder ikke helt rigtigt)

Jeg skal hilse og sige "mange tak!"  :)

Jimmi Stender

Så blev Annikas første Fanatic malet færdig. Jeg må indrømme, for at være hendes første figur, så er det betydeligt langt bedre arbejde end da jeg selv startede med at male tilbage i 90'erne  ;D

Håber i kan li' resultatet:

rosenaa

Jimmi Stender

rosenaa

Og hun kan godt male mine figurer også  ;D

casper h

Det ser godt ud  :)
Jeg er bekymret over den mest romantiske sang, ikke var på listen... Chris Isac med Wicked Games  :-*

Jimmi Stender

Quote from: casper h on 21 October, 2022, 23:15:09
Det ser godt ud  :)

Hun takker ydmygt!  ;D

Quote from: casper h on 21 October, 2022, 23:15:09
Jeg er bekymret over den mest romantiske sang, ikke var på listen... Chris Isac med Wicked Games  :-*

Ved du hvad, du har helt ret! For at være en playliste der kalder sig selv "The most romantic songs in the world", så er det godt nok et fejltrin ikke at have Wicked Games på listen!