News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Blurbs maleblog (Empire, Terræn, Chaos Dværge, m.m.)

Started by Blurb, 12 February, 2017, 10:54:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Master Ciaphas

Fedt arbejde!

Hvad basestørrelse er den griffrytter på?

Mvh
Master Ciaphas

Blurb

Quote from: Master Ciaphas on 25 July, 2022, 09:37:33
Fedt arbejde!

Hvad basestørrelse er den griffrytter på?

Mvh
Master Ciaphas

Tak tak :)

Den er på en chariot base 50*100
Lasse Andersen
Medlem af Aros Forenede Figurspillere
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

Blurb

Er powerfist død? Ikke helt!
Og hvad kunne være mere passende at genoplive min gamle blog med, end en undead hær? I dont know, so here goes.

Hæren er et lille side projekt jeg startede for en del år siden, hvor jeg malede noget skeletter i et spøgelsestema. Det gave ideen til at speedpainte en lille undeadhær i spøgelsestemaet. I vinteren 23/24 tog det rigtig fart og har nu udviklet sig til en hær på omkring 6000 point, som jeg bruger til at spille The Old World med.

Lasse Andersen
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

Blurb

Lasse Andersen

Blurb

PÅ et eller andet tidspunkt fik jeg lidt dårlig samvittighed med at male de fine galme metaldukker i så simpelt et tema, så jeg skiftede til et lidt mere nuanceret farvevalg. Dog stadig i speedpaintånden ;)

Lasse Andersen

Blurb

Lasse Andersen

Blurb

Og til sidst lidt unitfillers go de sidste modeller der mangler at få lidt maling på.

Lasse Andersen

Ryback

En imponerende mængde gammelt bly. Det ser godt ud.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Blurb

Lasse Andersen

Blurb

Update!
Først et par nye units:

En konverteret Necromancer på Abyssal Terror:

20 Skellies med Thrusting Spears:

Lasse Andersen

Blurb

Og i weekenden (lørdag) fik jeg mulighed for at lufte det meste af hæren i et 12.000 point megabattle (The Old World, 6000 point per side)

Lasse Andersen

Blurb

Lasse Andersen

Master Ciaphas

De er superfine! Jeg har selv én af dem derhjemme, som helt sikkert skal males i år! Godt arbejde!

Hvilket regelsæt bruger du, når du spiller?

Blurb

Quote from: Master Ciaphas on 20 February, 2025, 14:25:15De er superfine! Jeg har selv én af dem derhjemme, som helt sikkert skal males i år! Godt arbejde!

Hvilket regelsæt bruger du, når du spiller?

Tak :)

Jeg spiller "The Old World". Bruger dem som wraiths i Vampire Counts Bogen.

Min plan med hære er egentlig at den skal kunne fungere som både en Vampire Count hær og Tomb Kings hær, så de kommer nok til at udfylde flere roller :)
Lasse Andersen

Blurb

Lidt nyt til undeadhæren :)

3 knight med banner.

Og dermed et helt unit med 10 inkl. command

10 ulve inkl unitfiller

3 Bat Swarms

en tryller til hest

Og som det sidste fik jeg malet basen til min sidst Chariot.

Og sådan ser den ud med den umalede chariot
Lasse Andersen

Blurb

Lidt billeder fra et megabattle vi spillede i sommers :)

Lasse Andersen

Blurb

Og ved samme lejlighed fik jeg lige hele Bretonnia hæren ud af skabet til et photo shoot!

Det er ikke alt der er lige pænt malet, men det er malet!
nogle af modellerne er de først figurer jeg overhovedet malede tilbage i 90'erne. Ren nostalgi!
Lasse Andersen