News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

En langsomsmalers malekvaler

Started by VonPanne, 22 July, 2010, 13:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

VonPanne

Det var så lidt. Det er super at høre at der er nogen der læser det og får noget ud af det :)

VonPanne

Nå, mester Belial...

Quote from: Belial on 26 July, 2013, 21:09:54
Så lad os dyste!!
Quote from: Belial on 30 July, 2013, 20:48:25
Hell no. Vi skal da i gang hurtigst muligt.
Quote from: Belial on 31 July, 2013, 20:31:39
Mit mål for August... vil jeg lige tænke over til i morgen.

... jeg synes du lader vente lidt på dig. Har du fået kolde fødder?

Uanset hvad, får du ikke lov til at slippe for første delmål nu du har sagt ja til udfordringen. Plus at jeg allerede har besluttet mig for hvad der skal stå i din signatur hvis du ikke når dit mål 8)

Siden du ikke har valgt et mål, sætter jeg nu et for dig. Jeg er en gentleman og giver dig en meget blød opstart. Dine Novamariner er allerede meget længere end mine, men der er vist ikke nogle af dem der er helt færdige. Så derfor har du til d. 14. til at gøre 2 mariner helt færdige, base und alles.

Belial

Jeg er faldet i druk. Vender liiige tilbage i morgen. ;)

VonPanne

Tillad mig at pointere at du har mistet dit psykiske overtag ;)

Belial

Hæ, hæ. Man er så kæk når modparten er forgiftet. Burp!  :o ;)

Mht. til delmål, så har jeg desværre samme problem som dig mht. transfers og chapter markings, så jeg har pt. et problem med at gøre modeller helt færdige. Alternativ?

Player1

Quote from: Belial on 04 August, 2013, 10:43:36Mht. til delmål, så har jeg desværre samme problem som dig mht. transfers og chapter markings, så jeg har pt. et problem med at gøre modeller helt færdige. Alternativ?
Så må en del af udfordringen vel være også at skulle tage en beslutning..

VonPanne

Ja, medmindre du gerne vil vente med det til sidst? Jeg har dog ikke overblik over hvad status er på dine Novamarines, men de sidste billeder jeg så mangler der våben, ansigter og lignende og baserne så heller ikke færdige ud. Så kan du få de ting på plads... lige nu handler det om at tage fat i nakken på dig og trække dig hen til malebordet ;)

Til info fik jeg både i går og i dag malet 1,5 time... so get going!

Belial

De mangler alle highlights, flock på baser, ansigter, våben og Aquilla. Og hæren er kun på 1200 points eller noget i den dur.

Vi kan sige en Tactical Squad helt færdig minus transfers?

VonPanne

Yay, now we're talking! :D

Og det er til d. 14.?

Belial

VonPanne

Done and done, første delmål nået!

Master Ciaphas

Heps

Ham meltamarinen mangler da at få metal på de små "pipes" på hver side af hjelmgrillen?

Ellers ser det godt ud - det er fedt, VonPanne, at du får malet en del! Kudos"

Mvh
MC

King_Cuttuk

Ser godt ud!
Kan ske det allerede er nævnt, men hvilket chapter er det vi kigger på? :)

Takoda

Tror det ville se rigtig godt ud hvis bolteren havde lidt rødt ligesom meltaen.
[color=darkred]Jesper[/color]
WHFB - Vampire Counts
W40K - Craftworld Eldar
Warmachine - Protectorate of Menoth

VonPanne

Tak :)

Quote from: Master Ciaphas on 07 August, 2013, 09:01:30
Ham meltamarinen mangler da at få metal på de små "pipes" på hver side af hjelmgrillen?

Hvis du kigger tilbage vil du se at jeg ikke plejer at male dem. Jeg har kun malet på de par stykker der har anderledes "pipes".

Quote from: Takoda on 07 August, 2013, 12:10:24

Tak for feedback. Jeg vil dog holde fast i at vente med "ekstra pynt" til jeg kan stille en spilbar hær :)

Quote from: King_Cuttuk on 07 August, 2013, 10:25:31
Kan ske det allerede er nævnt, men hvilket chapter er det vi kigger på?

Indtil videre ukendt... planen er selv at skabe et chapter til dem, men det ligger pt. på hold.

Takoda

Quote from: VonPanne on 07 August, 2013, 14:21:28
Quote from: Takoda on 07 August, 2013, 12:10:24

Tak for feedback. Jeg vil dog holde fast i at vente med "ekstra pynt" til jeg kan stille en spilbar hær :)

Altid en god plan ;)
[color=darkred]Jesper[/color]
WHFB - Vampire Counts
W40K - Craftworld Eldar
Warmachine - Protectorate of Menoth

VonPanne

Årsagen til min hast med at få første deadline klaret kan findes herunder:

Indtil jeg lige får opgjort status i duellen med Belial kan I bruge tiden på at gætte hvor ovenstående strand ligger, og til de rigtig seje (det giver bonuspoint), hvad den hedder.

Belial

Jeg har hevet kassen med Novamarines frem...

Spillet mod Eldar Wave Serpent spam og tænkte øjeblikkeligt... fuck it. Det gider jeg squ ikke.

Ved godt det ikke kan lade sig gøre i S3 og alt det der, men hell... i det mørke Jylland er Space marines stadig som en hund i et spil kegler.

Du finder bare en passende bemærkning til min signatur.  :-[

VSH

Quote from: VonPanne on 16 August, 2013, 22:27:29

Indtil jeg lige får opgjort status i duellen med Belial kan I bruge tiden på at gætte hvor ovenstående strand ligger, og til de rigtig seje (det giver bonuspoint), hvad den hedder.

Well et bud er Kreta... Hvad stranden så hedder er værre - Gerani eller Episkopi?

/VSH
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

VonPanne

Kreta er god nok... navnet er ikke. Stranden er lidt mere ikonisk på øen. Men det var squ ikke så ringe endda (for at sige det på godt jydsk) at komme lidt sydpå.

Men det ser ud til at vi har fået gjort op (jeg var i tvivl om der lå noget i min overfyldte indbakke)...

Quote from: Belial on 16 August, 2013, 22:32:12
Jeg har hevet kassen med Novamarines frem...

Spillet mod Eldar Wave Serpent spam og tænkte øjeblikkeligt... fuck it. Det gider jeg squ ikke.

Ved godt det ikke kan lade sig gøre i S3 og alt det der, men hell... i det mørke Jylland er Space marines stadig som en hund i et spil kegler.

Æv, det lyder ikke særlig festligt. Jeg håber at du finder en udvej, for der er da heller ikke meget motivation i ikke at kunne spille med hæren  :-\  Men jeg tillader mig alligevel at hovere (ja, ja, hybris og alt det der), alene fordi jeg synes det er synd hæren ikke får lov til at blive malet...

Quote from: Belial on 16 August, 2013, 22:32:12
Du finder bare en passende bemærkning til min signatur.

Indsæt følgende i din signatur:

"Opfordring: Hvis du svarer i en tråd hvor du ser dette, så afslut dit indlæg med: PS: Belial, mal nu din slendrian!"

;)

Belial

Done.

Måske det nye SM:Codex kan få Marine glæden tilbage. Den har nået all time low pt.

PS: Belial, mal nu din slendrian! ;)

VonPanne

Hahaha, smukt ;)

Og ja, indeed, vi kan kun håbe. Nogle af rygterne lyder fine, men det er jo umuligt at spå om hæren bliver brugbar i mørkejylland sammenhæng før vi har haft det mellem fingrene.

PS: Belial, mal nu din slendrian!

VonPanne

Nu får du fornøjelsen af signaturen måneden ud, fordi du nu engang havde commitet dig til at få malet noget :) Men hvis du er gået helt kold over hæren, får du alligevel muligheden for at trække dig indtil det nye codex kommer på gaden.

PS: Belial, mal nu din slendrian!

Belial

Sådan af ren nysgerrighed. Hvordan slipper jeg af med den signatur igen?  :)

VonPanne

Det er vel frem indtil næste deadline i vores battle, dvs. måneden ud :)

Hvis du er uenig, så sig til. Som jeg tolker vores uskrevne regler: Hvis begge parter klarer deres mål sker der intet, hvis en eller begge parter fejler må modparten vælge en signatur der skal stå der indtil næste deadline, dvs. i ca. 14. dage. Hvis man fejler flere gange i træk står det modparten frit for om den eksisterende signatur skal beholdes, eller der skal indsættes en ny. Ens "pledge" for den kommende periode skal være defineret senest dagen før deadline.

Det var vel i øvrigt en fejl at vores første deadline var d. 14. august... det burde vel have været d. 15., men minor detail.

Derudover, pick one:

a) Vi fortsætter som hidtil og næste deadline er d. 31/8. Medmindre du har lyst til at ændre dit "pledge" (det står dig frit for), er det stadig et Tactical Squad helt færdig minus transfers. Mit pledge er som tidligere nævnt 2 mariner og en attack bike (og jeg har ikke fået malet en dyt siden sidste mål blev færdigt  ::))

b) Vi holder pause i vores battle indtil du har fået kigget på det nye codex og set om marinerne er noget for dig

c) Du graver dig ned i en 40k depression mens du stirrer dig blind på kedelige spam lister, og tvært fjerner en tåre fra øjet mens du hælder bly op til endnu en støbning nostalgi ;)

PS: Belial, mal nu dine Novamarines din slendrian!