News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Q&A

Started by Brøgz, 02 August, 2019, 12:58:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brøgz

Stil jeres spørgsmål til eventet, tournament pack'en, om Mads A har vundet et spil hammer i 2019 og hvad der ellers kunne falde jer ind. Så vil vi besvare efter bedste evne.
Jacob Brøgger
The 9th Age: Vampire Covenant, Orcs & Goblins, Warriors of the Dark Gods og Dread Elves
Medlem af AFF

le hraller

Er Mads A. forsvarende Nordjysk mester?

thomasb

Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

le hraller

Der har stadig ikke været en turnering i Nordjylland, så her har arrangørteamet ikke ret. Overhovedet. Det er gået hurtigt ned ad bakke siden Vodkakongen forlod Team Aroscon...

Mini Munchkin

Kan der grudges, for så har jeg en spillende måske nordjysk mester, som jeg gerne vil udfordre 😘

Mvh Mads

thomasb

Quote from: Mini Munchkin on 04 August, 2019, 16:02:16
Kan der grudges, for så har jeg en spillende måske nordjysk mester, som jeg gerne vil udfordre 😘

Mvh Mads

Det kan du tro der kan  8)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

le hraller

Quote from: Mini Munchkin on 04 August, 2019, 16:02:16

Mvh Mads

Jeg synes lidt du tager mine chancer for at forsvare min ære fra mig, men jeg er da klar på en dans! Sådan 20 point er jo svære at sige nej til!

Jeg er klar!

Hilsen Mads A.

Grøfte

spilles der med vikinger (Åsklænders):)

thomasb

Quote from: Grøfte on 31 October, 2019, 19:13:31
spilles der med vikinger (Åsklænders):)

Nej kun de almindelige hære
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

paaske

Hvordan tæller units i Carnage? Er characters der starter og dør i enheder (altså sammen med flere end sig selv) ikke unit, men characters som rykker ud af en enhed og dør alene en enhed?

thomasb

Quote from: paaske on 17 November, 2019, 07:59:30
Hvordan tæller units i Carnage? Er characters der starter og dør i enheder (altså sammen med flere end sig selv) ikke unit, men characters som rykker ud af en enhed og dør alene en enhed?

Der står følgende i regelbogen under units:
All models are part of a unit. A unit is either a group of models deployed in a formation consisting of ranks (along the width of the unit) and files (along the length of the unit) or a single model operating on its own.

Så characters gælder kun som en unit når de står alene. Det vil sige at hvis en deling rundt om en character bliver dræbt og characteren dør i den efterfølgende runde giver det to point.
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF