News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Warhammer 40k: Kill Team

Started by Master Ciaphas, 22 July, 2019, 21:50:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Master Ciaphas

Heps!

Her i sommerferien blev der spillet endnu et spil Kill Team. Denne gang mod VonPanne, for at give ham en intro til det. Jeg stillede Death Guard og VonPanne stillede Cadians.

Death Guard Kill Team
Champion w. powerfist, plasma gun - Leader
Plague Marine Gunner w. Blight Launcher - Demolitions
Plague Marine Gunner w. Plague Spewer - Heavy
Plague Marine w. Bolt Gun - Combat
4 Poxwalkers

Cadian Kill Team
Sergeant w. powerfist og plasma pistol - Leader
Guardsman Gunner w. sniper rifle - Sniper
Guardsman Gunner w. plasma gun - Heavy
Guardsman w. lasgun & Vox Caster - Comms
2 Special Weapons Gunner w. meltagun
Special Weapons Gunner w. plasma gun
8 Guardsmen w. lasguns

Game Six: Kill Zone Sector Imperialis - Covert War
Environmental effect: None
Scouting phase: None.

The Death Guard champion advances towards the enemy, but is killed off by a lucky lasgun shot!

The Cadians manage to hold on to the cache, denying it to the forces of Nurgle through sheer numbers!

Vurdering
Det er altid hyggeligt at prøve Kill Team igen. Astra Militarum er ikke sådan at kimse ad! De har en milliard special weapons og møgmange activations, hvilket godt kunne mærkes. Derudover, så oplevede jeg lidt, at et Kill Team på små 20 mand fjerner lidt af fornøjelsen ved Kill Team, hvor det føltes mindre som en nålestiksoperation mellem specialtropper, som en regulær træfning mellem hære. VonPanne har oplyst, at han næste gang vil spille Necrons! Det bliver kewlt at spille imod!

Nillernisse

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Master Ciaphas

Heps!

Terrænet er meget fint. Det er VonPannes Battle Systems terræn, som han fik i tilknytning til Core Space spillet.

Quote from: Nillernisse on 10 August, 2021, 13:02:54
fint terræn :) nye regler?

Reglerne er ikke de nye; men de nuværende, som jeg nu egentligt meget godt kan lide. Faktisk så kan vi lide dem så meget, at VonPanne, Rhiadan, Brother Panis og jeg vil starte en lille Kill Team kampagne op her i september til december 2021. Umiddelbart er det ikke hensigten, at gå over på de nye regler.

Mvh
Master Ciaphas

Hare

Må man ikke max stille med 10 mand i Kill Team? Eller er det en begynder regel?

Master Ciaphas

Hej!

Et Battle-Forged Kill Team er min. tre modeller og maks. 20, jf. Core Manual, "Choosing a Kill Team", s. 62.

Quote from: Hare on 10 August, 2021, 15:33:05
Må man ikke max stille med 10 mand i Kill Team? Eller er det en begynder regel?

Mvh
Master Ciaphas

rubber

Det ser rigtigt fint ud. Jeg har selv kigget lidt på papterræn af den slags og det er ret fedt.

Jeg har læst lidt om det nye KT og det virker også rigtigt fedt.

Mvh. Tim