Imperium - Adeptus Astartes - Dark Angels 3rd Company (anno 1993)

Started by Master Ciaphas, 21 August, 2008, 20:57:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Master Ciaphas

Da jeg i hin tid begyndte at læse White Dwarf var der ét Chapter der fangede min interesse - The Dark Angels. Deres colour scheme var fedt, deres symbol ultrasejt, og de var på forsiden af White Dwarf # 170. De var "helt vildt fede".

Da jeg omsider, efter at have kigget på dem i lang tid, fandt en GW butik under en familietur til London, købte jeg mine aller, aller første Space Marines. Det var tilbage i '93 eller '94.

Det var en Mole Mortar med to Space Marines, en Chaos Terminator Champion og en Dark Angels Captain. Nøj, det var underholdende. Og jeg kunne knap vente med at åbne dem...endsige male dem. Stærkt påvirket af coveret på WD 170 malede jeg dem i de farver, efterhånden som jeg fik dem anskaffet. Det blev aldrig til ret meget, og de sidste elementer af hæren blev anskaffet i 1998 og malet i 1999. De bærer tydeligt præg af en ung, entusiastisk maler...eller noget.

Ihvertfald, så kan de vise kontrasten mellem hvordan jeg malede dengang, og mit niveau nu. Jeg håber, at der har været forbedringer...

And, wihtout further ado, I present to you - THE DARK ANGELS!

Hæren som helhed

Dark Angels Captain Mordecai, 3rd Company Strike Force

Deathwing Terminator Squad Adonai

1st Tactical Squad

Scout Squad led by Veteran Sergeant Naaman, Hero of Piscina IV

9th Devastator Squad

Imperial Allies:

Adeptus Arbites Squad - all fear the Judges - prepare for your sentence!

Som det ses, så er hæren et sammensurium af modeller jeg synes var fede, uden tanker for hvad der fungerede. Faktisk, så har jeg aldrig nogensinde spillet med denne hær, hvilket er lidt synd. Måske til et Apocalypse slag engang, kan de blive involveret. Indtil da, ja, der må de stå og samle støv. En dag, så må jeg strippe dem for maling, og give dem et update, så de enten kan passe ind i den nuværende hær, eller de kan blive grundstenen i en ny SM hær...who knows. Time will tell.

Jeg håber I kan lide dem :-)