News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Sadomators Blog Drop

Started by Sadomator, 06 November, 2017, 19:39:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ryback

Den er fin, og en hyggelig base med fluesvampe og det hele.

Hvad er det for en figur, og hvor stor er den?

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Sadomator

Tak.

Det er en Ral Partha Cloud Giant, den er ca. 9cm høj.

Ryback

Det er måske også relevant at spørge, hvornår den er fra? ;)
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Sadomator

Waaargh

Fik aldrig malet min. Tak for at vise en af slagsen med farve på.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Sadomator

Tak.

Han var sjov og hurtig at male.

Ryback

Hvor er de bare fine. Jeg er vild med de gamle dværge, meget stemningsfyldte, og fint malet. Trylledværgen er godt nok er fin figur.

Er det den gamle White Dwarf (forløberen til Hero Quest dværgen?), nr.2 fra venstre på det første billede? Din nye avatar?
Og hvem er ham den ondsindede med det blå ansigt?

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Sadomator

Tak.

Trylledværgen er fra Harlequin Miniatures, som bliver solgt af Black Tree Designs nu.

Og ja, det er ganske rigtigt The White Dwarf, han fungerer PT som general for min hær.

Den blå dværg er en Heartbreaker Hobbies Dark Dwarf, de bliver solgt af Ral Partha Europe nu. Han er leder for en enhed Dark Dwarfs, som har alliereret sig med mine Hill Dwarfs. De andre er ikke malet færdige endnu.

rubber

De er så fine, de dværge. Og de er flot malet, Jonas. Hvilket system spiller i med?

Mvh. Tim

rubber

Age of Sigmar? Cool. Jeg har længe haft lyst til at se nærmere på det, men har altid fundet på et eller andet i stedet for. Det virker ret fint det nye system, at man kan vælge og blande som det passer en og så bare smide det på bordet. Jeg glæder mig til at høre hvordan det går.

Mvh. Tim

Sadomator

Det fungerer fint for os. Simple regler og ikke mindst, regler som understøtter stort set alle de figurer vi kunne tænke os.

Men det er jo hvad man gør det til. Vi spiller uden for strikse rammer og restriktioner, på et power niveau som mere lægger op til hygge og sjove hære.

rubber

Glædelig jul. Fine, fine dværge.

Mvh. Tim

Frede

De er godt nok fede.

- F -

Ryback

Ja, der er godt nok ikke noget, der siger Glædelig Jul!, som en stridskølle to da face.

Glædelig jul!
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Sadomator

Oxy O'Cetylene and Tinman.

guapo

Det er en awesome old school blog det her - jeg er vild med det ;D
Smile, it enhances your face value

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Sadomator