News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

De Gode Gamle Mordheim Dage!

Started by Skilkoff, 19 July, 2019, 22:43:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Skilkoff

Jeg er kommet lidt i gang med at male ham men der kommer først billeder når han er helt færdig.

Jeg gik i gang her i går med at lave nogen Witch hunter Zealots og selv om min første model endte med at have 2 maver så er jeg ganske glad for den. Er sikker på jeg har fat i noget som der bliver fedt.

Skilkoff

Damn tiden flyver der ud af, og jeg når ikke at føgle med!  Er i fuld gang med at samle bitz ind til mine Witch Hunters men Ebay tager tid så i mellem tiden er jeg gået i gang med at male mine middenheimers op.

Lidt kit Bash Warriors også nogen gode gamle klassiske Storm of chaos Empire dukker dom Heroes ogdå er man godt i gang.
Tænker det er et meget godt sted at state ind til at jeg får en fed ide til at lave nogen Youngbloods. Pt er tanken om at lave dem ud af noget Flagellant krop ogdå empire stuff på da jeg tror de kunne blive meget fede men pt er det et brainstorm projekt som der køre lidt i mens jeg maler lidt dukker og venter på andet dumper ind med posten.

I mellemtiden så er min og Nicolais mini kampange sat på hold da vi blev enig om at det her går vi all ind på så når alt Terrain og dukker er samlet og malet så spiller vi!

Skilkoff

Bang er mere eller mindre i mål. Et par små detaljer er dukket op men ellers så står der en fin grund stamme klar til mit Middenheim Warband.

Fik da også lige den ide at jeg skulle have et par White Wolves (War hounds) med i kampen, som der blev samlet og malet i mens wash skulle tørre.

Skilkoff

Alt alt alt for lang tid siden jeg har lavet noget til Mordheim.
Ikke at det har stået stille der er bare blivet spillet en del små Skirmish kampe eller minde en aftens kampanger med gutterne.

Men nu skal der ske lidt. Er gået igang med en Undead Warband, prøver stadig at skaffe bits ind til at få lavet det sidste men er kommet igang med mine Dregs. 3 grave rubbers som der er blivet fundet uden for Mordheim igang med at søge lykken.

Gorge "the blind" kan næsten ingen ting se og gør best gavn af holde lyset så Ivan "the dum" kan se hvor at han graver.
Alt i mens at Kor "the old" på trods af han kun har et ben står og ser på i mens at han kommentarer på arbejdet.

rosenaa

Se fedt ud  :)

(hvad mangler du til det Udøde warband ?)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Skilkoff

Faktisk kun de tre Vampire laiys fra en Soulblight Coven throne. Så tror jeg st alle bits er i hus :). Men det har været en on and off ksmp i flere år snart.

rosenaa

Ja så kan jeg godt se problemet - ser ud til den kun kan fås i USA  8)
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Skilkoff

Det er bare for dyrt at købe bitz der over fra. Så vil jeg hellere smide 100bobs efter en eller anden som der evt står og skal købe en Mortis eller Coven box.

Skilkoff

Her til formiddag så gik jeg lige i hygge-mode og fik lavet en Witch Hunter mere.

(Mordheim Witch Hunter)

Er ved at finde på noget god historie om ham, Han virker til at være en Boris typen.

Skilkoff

Har rodet internetet i gemmen efter en fed arm med et sword som der ville passe ind i pose og stilen. Det er langt fra lykkes mig.
Så er endt med at jeg gik en helt anden vej end min første tanke med at få lavet en Witch Hunter med sword and pistol i istedet lavet en med torch, axe og pistol.

(Mordheim Witch Hunter)

Ryback

Den er nu blevet rigtig fin, selvom du ikke kunne lave din oprindelige idé.

Glæder mig til at se den med maling på.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Skilkoff

Jeg magler kun at lave en med et Crossbow, så er hele mit Warband samlet også kan jeg gå i gang med at male dem op. Har snakket med mig selv om jeg skulle gøre noget ved min Warrior Priest da han så bliver den eneste model som jeg ikke har flået i stykker på en eller anden måde for at lave unik.

Men er tror også noget klassisk ville klæde dem så har ikke planer om at gøre noget ved ham.

Skilkoff

Har lige bestilt en Inquisitor mere for at lave en Witch Hunter mere ;D

Ryback

Gode gamle Solomon går man aldrig galt i byen med.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

BlackJack

Hvor er det nogle lækre witch hunters du får bygget. Jeg glæder mig til at se dem med farver på  :)
Navn: Christian B. Andresen
Bopæl: Køge

rosenaa

Den lille fyr med toiletrullen ?

Hvad er han for en fisk og vil du sælge ham til mig evt. ??

Skilkoff

Quote from: Ryback on 14 April, 2020, 12:03:45
Gode gamle Solomon går man aldrig galt i byen med.

Mvh

Nej han er en virkelig lækker figur og jeg har en del ideer med hvordan han skal laves om. Men der er bare så mange ting som jeg gerne vil give ham så det ender nok med at lave alle de ting som jeg overvejer at sætte på ham også se hvad som der ser best ud.

Skilkoff

Quote from: BlackJack on 15 April, 2020, 15:17:58
Hvor er det nogle lækre witch hunters du får bygget. Jeg glæder mig til at se dem med farver på  :)

Også jeg. blev færdig med det sidste hunter i går også strå det ellers så oprydning og håbet om at få malet lidt i aften. Men planen er at have alle 12 mand klar i denne uge så på Søndag kan jeg stille et helt Warband mere på bordet.

Skilkoff

Quote from: rosenaa on 15 April, 2020, 17:07:43

Du må hjælpe mig lidt her min kære ven  :) Jeg har ikke nogen ide om hvad det er for en model med en toiletrulle som du tænker på ;D

Skilkoff

Når at man sider på vagt og der ikke sker så meget så køre tankerne jo altid på lidt af hvert.

Nu er tankerne kørt lidt videre på hvordan ville et fedt Mordheim spillebord se ud for mig. Og jeg tænker at jeg gerne ville have noget i højden og gøre det lidt klumpet at bevæge sig round i og om. Så vil lave nogen kasse man kan stille på bordet for at give det lidt højde.

rosenaa

Quote from: Skilkoff on 15 April, 2020, 17:42:51
Quote from: rosenaa on 15 April, 2020, 17:07:43
Du må hjælpe mig lidt her min kære ven  :) Jeg har ikke nogen ide om hvad det er for en model med en toiletrulle som du tænker på ;D

Den lille fyr i baggrunden  ;D

Skilkoff

Så blev den sidste witch hunter klar til at få maling på.

(Mordheim Witch Hunter)

rosenaa

Han står og fægter lidt med den ene hånd... En pil klar måske ?

Skilkoff

Så blev mit Witch Hunter Warband klar til at verden åbner op igen, og man kan mødes til nogen hyggelige aftener igen.

(Witch Hunter Warband)

Hector Von Cullmann.

(Witch hunter Captain)

Luthor Schmeichel.

(Witch hunter)

Thor Tanenberger.

(Witch hunter)

Boris Goldberger.

(Witch hunter)

Brother Solomon.

(Warrior Priest)

Og deres Henchmens!