News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

GRUDGE!!!!

Started by Brøgz, 31 August, 2019, 21:14:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Brøgz

Har du et horn i siden på en dum jyde eller en lidt for smart kjøffenhavner, så er det nu du skal grudge ham! Skriv en god sviner og kast handsken  8)

Grudges:
Morten Juel Søndergaard vs Jacob Brøgger
Mads Hammer vs Mads "svineavler" Andersen
Lasse K. Andersen vs Søren "Honningdyr" Haaning
Kaare Paaske vs Troels Cederholm
Svend sveske vs Wilhelm Grøfte
Peter Overgaard vs Emilio Krawack
Tobias Prentow vs Oliver Fagerholt
Stefan "coach" Nielsen vs Rasmus Koldby
Jacob Brøgger
The 9th Age: Vampire Covenant, Orcs & Goblins, Warriors of the Dark Gods og Dread Elves
Medlem af AFF

Svenne

Quote from: Brøgz on 31 August, 2019, 21:14:06
Grudges:

Smed Morten ikke en grudge mod Thomas ? Altså ham som spiller O&G??  ;D
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Mini Munchkin

Hov hov, hvad med min og Mads Andersen ;) Jeg ved ikke, hvad det er for en ære, som han snakker om at forsvare, jeg kan ikke huske, at jeg ikke skulle have vundet alle vores spil, og jeg agter at lade det forblive sådan  8)

mvh Mads

Azrael

Quote from: Svenne on 31 August, 2019, 22:19:25
Grudges:

Hvorfor kan jeg ikke like den her post???

Brøgz

Quote from: Mini Munchkin on 31 August, 2019, 22:20:38
Hov hov, hvad med min og Mads Andersen ;) Jeg ved ikke, hvad det er for en ære, som han snakker om at forsvare, jeg kan ikke huske, at jeg ikke skulle have vundet alle vores spil, og jeg agter at lade det forblive sådan  8)

mvh Mads

Har Mads A accepteret det?  ;) Eller er han igang med at finde en pinlig undskyldning for at slippe?
Jacob Brøgger
The 9th Age: Vampire Covenant, Orcs & Goblins, Warriors of the Dark Gods og Dread Elves
Medlem af AFF

Brøgz

Quote from: Svenne on 31 August, 2019, 22:19:25
Grudges:

Morten har siden skrevet at det var mig... og jeg tager da gerne med 20 point, når han nu så gerne vil give mig dem  :D
Jacob Brøgger
Medlem af AFF

The rasmus

Jeg vil gerne have 20 nemme point imod Kristoffer Lotr, der i sit navn allerede er så forvirret omkring hvad han spiller, at det ikke kan blive andet end en walkover.

At han så virker som en flink gut og jeg synes det er spændende at følge hans etc forberedelse er en bi-ting
Rasmus Budde

kristoffer lotr

Quote from: The rasmus on 06 September, 2019, 16:29:05
Jeg vil gerne have 20 nemme point imod Kristoffer Lotr, der i sit navn allerede er så forvirret omkring hvad han spiller, at det ikke kan blive andet end en walkover.

At han så virker som en flink gut og jeg synes det er spændende at følge hans etc forberedelse er en bi-ting

Seriøst? Skal det her forestille at være en grudge? Jeg ved ikke om det er Herning, der har gjort dig blød, men din "grudge" er renere end det københavnske goddag. Hvis du vil have din grudge, må du tage dig sammen og finde på et bedre diss end at jeg er fan af den bedste trilogi der findes.
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

The rasmus

Det var nu mest fordi jeg ikke orker flere grædende børn. De nye generationer er så fintfølende.

Tør du stadig snow flake? <3
Rasmus Budde

Troels C

Kaare Paaske!!! Nu kom du jo til Djævleøen og smadrede mig. Nu er det vist kun på sin plads at jeg kommer en tur til fastlandet og giver igen :) Hvis du da overhoved er med til den her turnering :)

kristoffer lotr

Så har man ladet Rasmus hænge længe nok. Nu er han begyndt at sende PM´s, for at huske mig på at han har stillet en grudge.
Rasmus, jeg forstår godt du grudger mig, jeg forstår godt du føler dig nødsaget til at huske mig på din "udfordring".

Du ønsker at komme med på min blog, du ønsker at hæve dig op over panelbarn status. Tænk hvis der var nogle der skulle kunne huske dig.
Når jeg er færdig med dig, ville den eneste grund til at folk husker dig, være det mindestedet der bliver oprettet, fordi dine skills er en katastrofe og din hær, morale og selvværd vil være slagtet.

Dette snow flake er klar.
Nu må vi se om der er nogle der kan identificere dit lig, mr gennemsnits jydetamp #3407
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

Blurb

Søren dit Honningdyr!
Det er ved at være længe siden jeg har vundet en nem 20-0. Jeg tænker du er min mulighed for at starte Aroscon med en sådan.
Jeg ved godt at du flyttede helt til Aalborg for at slippe for de ydmygende nederlag jeg tildelte dig i Århus, men nu må det vist snart være på tide at jeg tager dig over knæet igen.

Handsken er kastet!  :-*
Lasse Andersen
Medlem af Aros Forenede Figurspillere
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

paaske

Quote from: Troels C on 13 September, 2019, 21:00:21
Kaare Paaske!!! Nu kom du jo til Djævleøen og smadrede mig. Nu er det vist kun på sin plads at jeg kommer en tur til fastlandet og giver igen :) Hvis du da overhoved er med til den her turnering :)

Den vil jeg gerne sige ja til!
Jeg er desværre lidt usikker på om jeg kommer.. jeg ved det nok først en måned før:(

søren h

Quote from: Blurb on 16 September, 2019, 13:12:46
Søren dit Honningdyr!
Det er ved at være længe siden jeg har vundet en nem 20-0. Jeg tænker du er min mulighed for at starte Aroscon med en sådan.
Jeg ved godt at du flyttede helt til Aalborg for at slippe for de ydmygende nederlag jeg tildelte dig i Århus, men nu må det vist snart være på tide at jeg tager dig over knæet igen.

Handsken er kastet!  :-*

Lasse din flotte mand, du kan tro at jeg gerne vil spille mod dig :D jeg glæder mig umådelig meget til at se hvordan du vil lykkedes med det :D det bliver vel lidt som at se en dværg prøve at løb fra en Idol :D

Svenne

Grøfte vi mødes første gang til Aroscon
Du troede jeg var tamburinisten fra Alphabeat
Da vi dansende til Blackstreet
Første gang mødtes
Men jeg' en rapfreak ved navn PadaoWang
I min fars Opel
Du havde humor og var ret snakkesalig
Fortalte om en ferie på Bali
Hey yo jeg læste en gang noget på nettet da jeg surfede
Om hvordan Du signalerede når du flirtede
For eksempel, hvis du rør sigselv i håret under øjenkontakt
Eller stryger sig på låret
Du gjorde ikke det med låret
Men du gjorde det med håret
Og jeg har tænkt på det i løbet af  de seneste år
Men jeg var for nervøs - som en wack dude
For langsom om at lave det mack move
Men yo, vi ku' ha' fyret den max
Hvis du ser det her så send mig straks en fax

Skal vi danse igen?
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

paaske

Jeg tager imod grudgen

Azrael

Quote from: paaske on 01 November, 2019, 13:42:01
Jeg tager imod grudgen

Dit svar emmer af henrykkelse og gåpåmod. Go get em tiger!

Stefan

Navnet Manny betyder åbenbart en flot fyr, som er vellidt hos damerne. Navnet Kasper betyder "skatholder", altså en med penge på lommen. Fed kombination hva?

Det er cirka alt hvad jeg misunder og derfor hader  :(

Har du også ægte kvaliteter - altså noget der faktisk betyder noget i livet? Noget generationer længe efter brexit vil huske?

Kan du flytte små plastikdukker på en spånplade? Se det tvivler jeg på!

Du er hermed udfordret til duel i Jyllands hovedstad. DA DA DA DAM!! 8)

Beskidte hilsner,
Stefan

manny

Sikke et høfligt Grudge. Jamen, det er accepteret. :)
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

Svenne

Quote from: Svenne on 18 September, 2019, 21:43:45
Grøfte vi mødes første gang til Aroscon
Du troede jeg var tamburinisten fra Alphabeat
Da vi dansende til Blackstreet
Første gang mødtes
Men jeg' en rapfreak ved navn PadaoWang
I min fars Opel
Du havde humor og var ret snakkesalig
Fortalte om en ferie på Bali
Hey yo jeg læste en gang noget på nettet da jeg surfede
Om hvordan Du signalerede når du flirtede
For eksempel, hvis du rør sigselv i håret under øjenkontakt
Eller stryger sig på låret
Du gjorde ikke det med låret
Men du gjorde det med håret
Og jeg har tænkt på det i løbet af  de seneste år
Men jeg var for nervøs - som en wack dude
For langsom om at lave det mack move
Men yo, vi ku' ha' fyret den max
Hvis du ser det her så send mig straks en fax

Skal vi danse igen?

Har i ikke internet i Jylland mere?
Danmarksmester i dab.

Grøfte

Jeg vidste ikke om det var en udfordring eller en kærligheds erklæring, har dårlige erfaringer med fanboy stalkers så håbede det gik væk. :)

Selvfølgelig skal vi danse, du kan endda vælge dansen
Der er frit valg på UD hylden Terra, Barrow eller standard dans
Er også klar på dundrende chaos rytmer
er du til det høje C og skrigeri i almindelighed har jeg vampyrdragten klar
vil du lægge blødt ud kan det  klares med lidt subtil elvermusik men pas på trinene er hurtigere end du tror.

Koreografien tilgår

Svenne

Man kan ikke være andet end din fanboy  ;)

Jeg er den bedste danser i kvarteret og kan vise dig lidt forskellige dansetrin - Bare lidt af hvert, hvad der nu faldt mig ind.

Koreografien er op til dig bare vi danser dirty ligesom Patrick Swayze!
Danmarksmester i dab.

emilio

Jeg har aftalt grudge med Peter Overgaard

manny

Quote from: Svenne on 09 November, 2019, 19:30:03
Man kan ikke være andet end din fanboy  ;)

Jeg er den bedste danser i kvarteret og kan vise dig lidt forskellige dansetrin - Bare lidt af hvert, hvad der nu faldt mig ind.

Koreografien er op til dig bare vi danser dirty ligesom Patrick Swayze!
Desværre har de fleste af os, ikke mulighed for at overvære denne "fanboy-dans".

Men fortvivl ikke. Som det orakel jeg er, har jeg i let spiseligt sang-format, samlet mit bud på hvordan dette vil forløbe.
Der er endda 2 af slagsen.
I kan selv gætte hvem der er "baby" (Hint: Det er Svend).

https://www.youtube.com/watch?v=6oKUTOLSeMM

https://www.youtube.com/watch?v=8TgJz3BDqS8

Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

Svenne

Jeg er 100% Robbie #BadBoyForLife
Danmarksmester i dab.