News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Figur Bytteri: 2022

Started by Jimmi Stender, 16 May, 2022, 21:36:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Laursen85

Beklager forsinkelsen.

Jeg modtog for nogen uger siden en pakke med en skøn lille herlighed i - Lady Annika, the thirsting blade - en vampire lord fra soulblight gravelords.

Jeg har først nu fået taget mig sammen til at få taget et billede af hende nu.

de sidste uger har gået med at renovere, køkken, gang, spisestue mm.
Men nu det op til de professionelle og montere nyt køkken.

så nu får jeg igen tid til figurmaleriet.

men hermed et par billeder.

Jimmi Stender

Nydelig figur du har modtaget, @Laursen85!  :)

Jeg er især vild med blodet der er dryppet på fliserne  :D

rosenaa

Så blev jeg endelig færdig og fik sendt den.

Jeg er "Old School" maler, så kvaliteten er derefter  ;D
Hvilket er lidt anderledes end de vi har sent indtil videre. Glæder mig til at se, hvad jeg for  8)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

TeiHar

Har modtaget en fantastisk Woodelves waywatcher fra Jimmi - absolut nostalgitrip, jeg elsker den.
Vil finde ud af at poste billede på et senere tidspunkt. Indtil da vil jeg skynde mig at færdiggøre mit bidrag til .... (afsløres senere  ;D )

Hilsen Teis
Grimfostre, Ulvemætter og Ravneføder - 12.145 pts SpaceWolves

Min traderprofil - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70953.0

Jimmi Stender

Quote from: TeiHar on 15 July, 2022, 15:46:38
Har modtaget en fantastisk Woodelves waywatcher fra Jimmi - absolut nostalgitrip, jeg elsker den.
Vil finde ud af at poste billede på et senere tidspunkt. Indtil da vil jeg skynde mig at færdiggøre mit bidrag til .... (afsløres senere  ;D )

Hilsen Teis

Jeg er rigtig glad for at figuren nåede frem til dig i ét stykke. Håber den kan bruges!  :)

rosenaa

Jeg har fået min pakke !

Hmmm.....

Åh ?! Mr. X ?

Spændingen stiger

Wow !

Fedt !

Han kommer ind i min hær som General !

Tak for figuren (til Laursen85) - og Tak til Jimmi for muligheden for at kaste figurer rundt  ;D

Jeg er på igen !
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Jimmi Stender

Quote from: rosenaa on 22 July, 2022, 12:40:37
Tak for figuren (til Laursen85) - og Tak til Jimmi for muligheden for at kaste figurer rundt  ;D

Jeg er på igen !

Det var så lidt Rosenaa!  ;D Jeg er bare glad for, at der er nogen der har lyst til at deltage. Jeg håber, at vende stærkt tilbage i 2023. Måske lidt tidligere på året, så vi ikke render ind i diverse sommerferier.

Fed figur du har fået dig, i øvrigt!  8)

Henneberg

Hej
Det er herligt at være med i figurbytteri igen. Jeg har modtaget en lækker varulv fra Rosenaa, den kommer snart på bordet som Varghulf for mine vampires :)
Lennart skulle gerne have en model på vej med posten, håber de er mildere i deres håndtering af den pakke end ulven fra Rosenaa :P.

rosenaa

Ej... sikke noget tis  :(
At den er knækket undervejs altså  :-\

Men godt du fik den limet dog  :)

Jimmi Stender

Mine damer og herrer, så ramte vi 1. august og dermed deadline for Figurbytteri: 2022 :)

Maleordenen er som følger:

Jimmi Stender til TeiHar
Rosenaa til Henneberg
Troelskn til Laursen85
TeiHar til Papa_flex
LeLande til Jimmi Stender
Papa_flex til Troelskn
Henneberg til LeLande
Laursen85 til Rosenaa

Her kommer så en opsummering af deres flotte værker:

Jimmi Stender til TeiHar:

Rosenaa til Henneberg:

Troelskn til Laursen85:

TeiHar til Papa_flex:
(TeiHar er desværre blevet lidt forsinket grundet sommerferie, men han har lovet snart at afsende en figur til Papa_flex)

LeLande til Jimmi Stender:

Papa_flex til Troelskn:

Henneberg til LeLande:

Laursen85 til Rosenaa:

Vi har lige lidt billeder vi stadig afventer, men derudover er Figurbytteri: 2022 konkluderet. Tusinde tak til alle deltagere, jeg håber at i har mod og lyst til at være med igen næste år.

Spørgsmål: Hvad siger i til at jeg rykker Figurbytteri: 2023 til marts måned, for at undgå at deltagere skal male i deres sommerferie? Så hedder det eventuelt Figurbytteri fra 1. marts til 1. maj 2023?

Tak endnu engang til alle deltagere. Jeg håber der er flere der melder sig under fanen næste år  8)

rosenaa

Jimmi Stender

Så kom der sørme også en figur til LeLande, fra Henneberg.

LeLanda (aka. Lennart) har desværre lidt problemer med at bruge Powerfist, så han sendte billeder til mig over Facebook Messenger som jeg kan dele med jer her:

"Så fik jeg sku en pakke ind af døren:"

"En total badass Malignant Plaguecaster på en absolut awesome base!"

Lennart skrev videre:

"Er vild glad for den. Stod faktisk og manglede en mere HQ.. Da jeg fortalte det til min spilkammerat.. Så blev han lidt paff... Han havde ikke forventet at møde meget modstand overfor min Death Guard hær."

Jeg tænker, at Lennart er glad for sin figur  ;D Så stort tak til Henneberg for at skabe en fed figur!  :)

Skilkoff

Jeg glemmer det sikkert, men jeg er os på ved næste bytte tur.  ;D

Jimmi Stender

Quote from: Skilkoff on 03 September, 2022, 20:44:01
Jeg glemmer det sikkert, men jeg er os på ved næste bytte tur.  ;D

Det lyder godt, jeg kan evt. sende dig en PM når det er tid til FB 2023 :)