News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Julehammer anno 2013

Started by Jimmi Stender, 12 December, 2013, 19:00:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Koller

Quote from: casper h on 20 December, 2013, 10:17:00
Vi vil se billeder fra kampen  :)

Jimmy tog en masse (tror jeg) billeder, så når han er vågen må vi se hvornår han smider dem på, vil lige sige at spillet sluttede kl 05:00 ca. så der går nok nogle timer xD
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

kristoffer lotr

Og så blev jeg der til6:38 eller noget i den stil  :)
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

Sonneh

Det var simpelthen klasse spil i går, glæder mig til at vi skal gentage successen!

Med ærlighed (og kanoner... massere kanoner) kommer man længst :)

kristoffer lotr

Især når du altid ramte med dem.... Aldrig skød du for langt eller kort.... Næ nej  >:( (jeg er stadig vred)

Jimmi Stender

Godmorgen.

Drenge, tak for en underholdende aften, og et kanon godt spil!

Denis var første mand der dukkede op, og han begyndte straks at pakke sine "tropper" ud:

Yderst velsmagende tropper, skal jeg hilse og sige (jeg har i skrivende stund stadig tømmermænd).

Resten dukkede op, der blev drukket, figurer blev fundet frem, der blev drukket, vi fik rullet deployment zoner, der blev drukket, og så kunne drikkeriet ellers starte, afbrudt i ny og næ af lidt Warhammer.  ;)

Deployment: Vi valgte alle fire at kravle ned i hvert vores hjørne af bordet, og kigge mistroisk på de nærmeste modstandere.

Min deployment var således:

Jeg havde taget en magi tung liste sammen med en Herdstone mine Shamans og Damsel kunne danse rundt om, for at generere Power Dice. Mine Beastmen havde overtalt 2 bretonnianske trebucheter til at hjælpe ud i slaget. Jeg har ikke meget erfaring mod Daemons of Chaos, så jeg tænke en enkelt chariot og en stor, fed grisebasse ville være nok til at holde dén flanke sikker. Det var åbenbart ikke nok, skulle jeg senere erfare.

Der Dunkelelfen !

Warriors of Cannons

Den berygtede absinthe-bærende jule chaos warshrine (TM) :

Den blev tømt og genopfyldt nogle gange i løbet af aftenen, og jeg syntes jeg kan erindre en stiv Denis der knækkede sig ;) 

Pigslayers of Chaos:

Under vanguard movements var dæmonerne hurtigt ude efter de objectives der kunne give bonus VPs:

Stemningsbilleder:

Spillet gik sin gang, og folk fik mere og mere at drikke, undertegnede inklusiv.

Selv terningerne blev for stive til at vide hvilken side de ville ligge på...

Hvad der mest ligner en bar, er min "dead-pile":

Halvvejs igennem spillet, så det ud til at dæmonerne ville løbe med en klar sejr, da de havde samlet sig en mindre formue i mønter. Jeg var desperat, så jeg indgik i en alliance med denne, usle, rygdolkende, foræderiske, gemene, snyde pelsende, tillidsvigtende mandsperson! Mine damer og herrer, må jeg byde jer velkommen til... *trommerul*... DENIS!

Kig godt og længe på ham. Husk hans ansigt. Det emmer af fromhed og uskyldighed, men hans hjerte er mørkere end noget af det der nogensinde er kravlet ud af the Chaos Wastes. Husk ham. Pas på ham. Manden er farlig.

Fordi Denis MISTÆNKTE mig for at foræde ham, så vælger han aktivt at dolke mig i ryggen! Asshole!

Vi tænkte, at hvis vi skulle have en chance for at score nogle gode points, måtte vi rotte os sammen og sætte oppositionen lidt på plads, da de var ved at løbe fra os i points. Min blok af Gors med Lvl 4 Shaman og BSB stiller sig op, sidde ved sidde, af hans mercenary skeleton warriors. Klar til at storme frem i en smuk alliance, og vende slagets gang til vores egen fordel. Det var en drøm. En smuk drøm, men ak, stadig blot en drøm. Gæt engang hvad hans skeletter gjorde som det allerførste, så snart han fik chancen...

HINT:

Og et øjeblik senere:

...

...

...

Resten af aftenen gik med Denis og jeg diskuterende som små flæbende teenage tøser der havde fået sin første menstruation på samme dag som lækre Tommy fra klassen ignorerede dem hele dagen.

Samtidig blev dæmonerne sat godt og grundigt på plads, og denne frække fyr løb med hele sejren:

Stort tillykke, og tak for kampen ;)

Jeg er klart frisk på at gentage succesen. Triumph & Treachery er en sjov måde, at spille multiplayer warhammer på. Jeg syntes treachery kortene er et sjovt element.

Så endnu engang tak for en god aften, jeg glæder mig til næste gang!  8)

Jimmi Stender

PS:

Quote from: Koller on 20 December, 2013, 10:17:22
Vil også lige pointere mig og Jimmys Diskussion om hvem der var det største scumbag, KÆFT det var sjovt, specielt efter vi havde fået mere indenbords så var det helt hilarious. Næste gang Jimmy, så laver vi en alliance der HOLDER, ærlighed er det vigtigeste i et warhammer forhold  ;D

Koller

Læg mærke til den unit geder der ambushed lige i MIN deployment zone, klar til at smadre min bolt thrower og lvl 4 mage + 10 darkshards, som lige og ventede på at blive nakket. Det krævede rigtig meget at få den unit ned! Man slipper ikke ustraffet for at stå og fronte mig xD

Ser frem til næste gang!
The Drunken Commander

Koller

Også lige til Jimmy  8)

Men rent taktisk skulle jeg ikke have charget dig, verdens dummeste valg, men efter at have fået godt indenbords, gik der sku en djævel op i mig, og syntes det var verdens sjoveste ide, Hvilket jeg fandt ud var xD
The Drunken Commander

Jimmi Stender

I stedet for at bitche, vælge jeg at tage de modne bukser på her til aften, i anledningen af den søde juletid, og tilbyde dig en fredsaftale Denis.

Næste gang vi laver en alliance, holder vi den. Capise? ;)

Koller

Quote from: Jimmi Stender on 21 December, 2013, 20:25:00
I stedet for at bitche, vælge jeg at tage de modne bukser på her til aften, i anledningen af den søde juletid, og tilbyde dig en fredsaftale Denis.

Næste gang vi laver en alliance, holder vi den. Capise? ;)

Var det ikke det jeg forslog længere oppe? Så det vil sige jeg er den modne?  8)

Men jeg er enig, næste gang holder den xD
The Drunken Commander

Belerophon709

kristoffer lotr

Der er mange gode billeder  :) jeg tager dog mere sprut med næste gang så jeg ikke løber tør allerede der omkring kl 6  8)

Har en ven der måske vil være med, og det skal fejres ( internt hint til druk hos Jimmi )

Sonneh

Intern joke? DET skal fejres!

Koller

Hvor er det dejligt at vi har så meget der skal fejres... DET skal fejres!
The Drunken Commander

kristoffer lotr

Jeg tager øl med hjem fra Tjekkiet, det skal fejres!  ;D

Jimmi Stender

Jeg tabte lige en dukke på gulvet... DET skal fejres!

Koller

Jimmy har malet en figur det skal fej..... Nej vent lidt, det kommer aldrig til at ske  :P
The Drunken Commander

kpl.blutch

Det håber jeg djævlen tage mig for Jimmi. Ellers hælder jeg sq afføringsmiddel i hans øl, næste gang vi ses :D

Christoffer

Jimmi Stender

Skal du være med næste gang, Christoffer? :)

kpl.blutch

Det kommer lidt an på hvornår det sker.

Jeg har et par eksamener i januar  :'(

Christoffer

Jimmi Stender

Hvis det skal være "Julehammer anno 2014" er der nok små 12 måneder til næste gang ;)

Med andre ord, intet er planlagt. Endnu.

kpl.blutch

Jamen så sætter jeg X i kalenderen :D

Har vi stadig en aftale i januar ?

Christoffer

Jimmi Stender

kristoffer lotr

Ingen tjekkiske øl  >:( tilgengæld har jeg tasken fuld af absinth og det er noget vi kan li her i gruppen  ;D

Jimmi Stender

Vi kunne gentage successen i februar på et tidspunkt?

Denis og jeg kan dog ikke første februar, der har vi en date ;)