News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hoppes Hobby Blog

Started by Hoppe, 10 July, 2015, 21:22:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ryback

Det er blevet en lækker enhed. Men du er altså nødt til at stramme lidt op på maledisciplinen - det går jo ALT FOR LANGSOMT!
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Hoppe

Jeg ved det, det er svagt...

Kun 2750 point malet Slaves to Darkness  :)

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

Hoppe

Hobby update!

Status:

Samle chariot
Male chariot
Samle chosen leder
Male ti chosen

Male to drageryttere
Male tre Annihilators
Samle tre Longstrikes
Male tre Longstrikes

Hoppe

Hoppe

Hobby update!

Fik samlet de sidste tre Longstrikes!

Stor retfærdighed!

Samle tre Longstrikes

Så kan jeg stille min 21 model Stormcast liste. Stærkeste jeg kan stille med en rimelig brug af modeller i min samling. 12 af modellerne er infantry der koster 80 point stykket :o

Mangler at male:
2 drageryttere
3 Annihilators
3 Longstrikes

Så er det også slut med Stormcast i et stykke tid, men jeg skal have noget at spille med mod fx Soulblight og Maggotkin.

Hoppe

Hoppe

Hobby update!

Fik købt den nye boks med Sylvaneth! Woop woop. Lady of Vines, 5 Gossamid Archers begge nye enheder. Og så tror jeg det bliver en normal treelord (har ancient og durthu allerede) og tre kurnoth hunters kan jeg altid bruge...

Så er planen at samle sylvaneth og spille dem det næste halve års tid og så kommer Slaves to Darkness til vinter. Så god timing... det passer nok med at jeg kan få malet de nye Sylvaneth op inden da :)

Hoppe

Hoppe

Bum! 100.000 views nået! Jeg er en internet sensation!!! Influencer af guds nåde... :).

Hoppe

Sarke

Jeg er selv lige blevet færdig med min Legion of the First Prince hær.

Holder i ikke lige en EC style turnering i KBH så vi kan hygge som i de gamle dage?
40k Blog : http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=754.0

Look into my eyes try to see what I know
A twisted little journey through the path of psycho

Hoppe

Så er Sylvanethbogen snart ude og jeg har kigget på previews. Bogen ser spændende ud i forhold til spillestile og options. Der er desværre stadig nogle kæmpe duds med visse enheder, men mange ok fine ting. Lidt bekymret på point fronten, alt er godt nok dyrt, så hvordan de kommer til at klare sig er svært at sige. Det er en ret komplex hær, hvor der er mange synergier og combos, så man skal nok spille en del før man får styr på noget som helst.

Heldigvis er man ikke afhængig af mange træer mere, så det er et kæmpe plus. En start wyldwood og måske et ekstra træ eller to virker som rigeligt.

Så der skal opgraderes og organiseres med nye enheder og gamle som skal males. Planen er at det skal være min primære hær indtil vinter, hvor der kommer ny Slaves to Darkness bog.

Det første jeg kaster mig over er:

Samle 5 Gossamid Archers
Købe og samle Spite Lancers (her har jeg heldigvis nogle ultra fede baser fra mine gamle ørne, der er lavet!)
Male Arch Revenant og en tree revenant banner, de står klar og grundet på hylden
Male Gossamids og Spite Lancers

Derfter står den nok på Lady of The Vines og en Durthu træmand, så jeg får brugt min nye box. Jeg samler nok det meste før jeg maler, så jeg kan spille med dem og løbende male en enhed op ad gangen. Det plejer at virke fint for mig, og jeg har jo heldigvis det meste af basishæren i forvejen.

Har fået samlet den første Gossamid Archer, jøsses de er pæne, men shit de bliver besværlige at male!

Hoppe