News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Grupperne

Started by Mini Munchkin, 19 February, 2014, 17:57:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mini Munchkin

I en liga med otte spillere spiller alle imod hinanden en gang – altså 7 kampe hver

Rapportering af data: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=75919.0
Start lige med at skrive resultaterne ned her eller derhjemme, da systemet vist ikke er helt klar :D

2x8 mands ligaer :)

Gruppe 1
Wilhelm Grøfte
Rasmus Budde - Empire
Kaare Paaske - O&G
Mads Hammer - Woc
Thomas Brøgger - Empire
Jakob Brun - DE
Jakob Vengberg Sevel - Dwf
Jesper O. Christensen

Gruppe 2
Rasmus Hammer - DE
Morten Møller - Skaven
Jens Ole Kaare
Jacob Brøgger - DE
Anders Würtz
Rasmus Jensen - WE
Morten Romby -Dwf
Mads Andersen

Mini Munchkin

The rasmus

How´s it cooking?
Rasmus Budde

Mini Munchkin

Har lige modtaget bekræftelse på, at sidste mand også har betalt, så de kommer nok på her inden alt for længe :) I hvert fald mit udkast, så kan vi se, om dette ikke er ganske udmærket :)

mvh Mads Hammer

Waywatcher

Quote from: Mini Munchkin on 05 March, 2014, 21:08:56
Har lige modtaget bekræftelse på, at sidste mand også har betalt, så de kommer nok på her inden alt for længe :) I hvert fald mit udkast, så kan vi se, om dette ikke er ganske udmærket :)

mvh Mads Hammer

uhh spændende! Glæder mig til at komme i gang. :)
Rasmus Jensen

Mini Munchkin

Nu kommer der så vist en ekstra deltager Morten Møller med ligeledes :)

mvh Mads Hammer

Mini Munchkin

Grupperne er oppe. Jeg har lavet dem ud fra flere forskellige kriterier eksempelvis er alle, som har ønsket lukkede lister i gruppe 2. Der er også kigget lidt på ranglisten op et par andre ting, selvom denne heller ikke er helt retvisende, da flere ikke har spillet nok kampe til at figurere, hvis jeg ikke tager meget fejl. Nogle vil måske også sige, at styrkeforholdet er en smule stærkere i gruppe 1, men til det siger jeg blot, at hvis det er tilfældet, så er det sikkert fint for vores 2 landsholdsdrenge :)

Go nuts!

Har I yderligere spørgsmål om fordelingen osv., så må I jo komme til mig :)

mvh Mads Hammer

Karnich

Aftaler vi enkelt vis medhensyn til åbne/lukkede lister så?  Ønskede også lukkede nemlig :)

edit: betyder ikke det helt store

Mini Munchkin

Tror som sagt ikke det bliver et problem aktuelt, men ellers så kan jeg måske bytte Anders og dig :)?

mvh Mads Hammer

Brøgz

Hvornår er deadline for valg af hær?

Mvh Jacob
Jacob Brøgger
The 9th Age: Vampire Covenant, Orcs & Goblins, Warriors of the Dark Gods og Dread Elves
Medlem af AFF

The rasmus

Er gruppe 1 klar på en fælles spilledag hvor vi forsøger at afvikle 3-4 spil?
Rasmus Budde

paaske

Det vil være rigtig godt nu når vi skal spille så mange kampe

Karnich

nah det okay mads.. jeg tager udfordringen op :p  medmindre anders, eller andre fra grp 2. gerne vil skifte til grp 1 ;)

jeg er også klar på en "spille dag" i grp 1 :)

Mini Munchkin

Ok Jesper :)

Ellers så bare få valgt hære drenge, så er det klaret :)

Har kun 1 bord, men 3 mand kan nok godt afvikle 2 spil hver over sådan en dag ;)

mvh Mads Hammer

paaske

Jeg spiller Empire:)

Mini Munchkin

Ligner gunline i gruppe 1 av av :D

paaske

Hej igen
Jeg snakkede lige med jacob om vi ikke bare skulle ligge 500kr til dragonslair og så mødes dernede og få afviklet 3 spil en søndag? Hvis der er stemning for det kan jeg godt kontakte dem og høre ad:)
Hvis der bare er 10 der er klar er det 50kr pr mand. Så er det da en nem måde at få afviklet 3 spil på:)

Mini Munchkin

Så er der også præmier? Forstår ikke helt, hvordan det skal foregå, når der normalt er præmier, hvis vi betaler det? Plus vi skal vel være mindst 12 eller 8, da vi ellers ikke er lige mange fra hver liga ;)

mvh Mads Hammer

The rasmus

Jeg spiller Empire.
Rasmus Budde

Mini Munchkin

Tja, det kan være vi skal bytte lidt rundt, når jeg har svaret omkring alle hærene, medmindre folk selvfølgelig nægter :)

mvh Mads Hammer

Vengberg

Jeg spiller dværge.

Jazz_

Jeg hopper på skavens.

Møller

Thraundil

Jeg spiller Dark Elves.

Jeg kunne godt være frisk på at finde en søndag og mødes i DL. Problemet bliver at man jo må ændre liste fra gang til gang, og DE's optimale liste er ret afhængig af opponent :P men så må jeg jo bare slæbe mange dukker med.
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

paaske

Jeg hører lige dl ad. Det med gavekortet tror jeg er noget som de får af gå når de holder turnering. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig hvis vi bare "lejer" os ind. Jeg hører lige ad:)
Hvis folk i gruppe 1 er ligeglade med malereglerne kan jeg fint skifte til o&g. Jeg har nemlig kun en umalet hær...

le hraller

Jeg ville også være frisk på en DL-dag.

Er vi ikke bare ude i, at vi aftaler hvem der spiller mod hvem og hvornår. Så ved man hvilke hære, man skal spille i mod og kan tage 3 lister med til det. Når dagen så er omme, får den, der har scoret flest VP, en præmie for at have klaret sig bedst. Som en form for udvidet turnering med et ekstra twist: specifik hærliste konstruktion. Bedste general vinder jo stadig, formodentligt.

Hilsen Mads A.