News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Scenarier

Started by CNA, 10 January, 2014, 12:50:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

CNA

Kommer op løbende, og vil være færdige inden tilmeldingen 1/2.

Larslau

Hvornår kommer der scenarier op?  ???

Lars
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

Kragh

Quote from: CNA on 10 January, 2014, 12:50:44
Kommer op løbende, og vil være færdige inden tilmeldingen 1/2.

;)
Thomas Kragh
Se min blog

CNA

Det har jeg valgt at udskyde, da du så får den perfekte lejlighed til at ligge dig i førersædet i forsvaret for tudekronen  :-*

De bliver lagt op henad torsdagen, da jeg pt. er i et skørt arbejdsrun, men fra onsdag aften har fri i 2 uger på ren afspadsering, så torsdag bliver det min prioritet :-)

CNA

Spil 1, 3 & 5 er klassisk battleline

Spil 2 - Character assasination

Efter hærpræsentationen, men inden spillet starter, noterer du en karakter i din modstanders hær. Denne lap papir (eller lignende) puttes ind under et stykke terræn og præsenteres først når spillet er slut. Hvis denne karakter ikke er i live når spillet er slut, bliver du belønnet med det dobbelte antal point for karakteren. Bonus for general og BSB medregnes ikke! Dvs en karakter til 550 point afgiver 1100 point, og hertil ligges de 100 point for general/BSB.

Mht karakterer og mounts skal hele modellen dræbes for at afgive point.

Deployment er som i battleline

Spil 4 - Tornado of magic

Hver gang der slås for winds of magic ligger man ekstra d3 til sine powerdice som caster, og som "defender" ligger man altid en enkelt dispel dice til. Disse terninger tæller udover den generelle restriktion om magic allowance.

Hver gang der rulles "total power/irresistible force/dobbelt 6" slås der ikke på miscast tabellen, men betragter istedet resultatet som "2-4" Dimensional cascade....hver enkelt wizard på egen side (inklusiv casteren selv) får yderligere et s1 hit (uden noget save af nogen slags tilladt) der giver d3 wounds.

Hver af ens egne wizards der er i live ved spillets slutning, giver en bonus på 150 points pr wizard. (Horrors og Doomfire Warlocks tæller ikke med - Kun wizards der er købt fra Lord/Hero sektionen)

CNA

Det sidste spil (som nu hedder spil 3) bliver battleline....jeg er ikke tilfreds med de scenarier jeg har brygget sammen, til det sidste mulige scenarie, og vil ikke risikere at folk skal ændre for meget i deres hær så tæt på turneringsafvikling, så derfor "det sikre valg"

golddigger

Det er sgu en fair nok udmelding Apetri. Der er sikkert rigeligt at se til mht planlægning, så det er fedt, at der kommer en afklaring...uanset om du hellere ville have haft noget mere originalt. Det skal nok blive spas alligevel  :D

/Thomas L

CNA