News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Gruppe #1

Started by paaske, 10 March, 2014, 19:23:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Randomiser

Manny er min Sugar Daddy!

Mini Munchkin

Quote from: Randomiser on 24 March, 2014, 21:27:59
Ja da! :)

Haha, ja de der woodies vil jeg gerne have en ny bog til :D

mvh Mads Hammer

Randomiser

Det er da ellers en total hyggehær lige for tiden! :)
Manny er min Sugar Daddy!

Mini Munchkin

Mente også et spil mod en fra min gruppe ;)

mvh Mads Hammer

Vengberg

Hej

Er der nogen der ved om vi er gået over til at spille med draft 3? Hvis ja er der nogen der kan forklare følgende restriktion for dværgene:

Cannon/Grudge Thrower/Organ Gun/Flame Cannon/Each 2 (or fraction) Gyrocopter after 3, max 4

Jeg kan ikke helt forstå sætningens syntaks:)

M.v.h.

Jakob

Mini Munchkin

Går jeg stærkt ud fra vi er.

Tror det betyder, at hvis du har 4 gyros samlet uanset 2 forskellige slags, så tæller de for 1 i det regnskab. nr. 6 vil så igen tælle.

mvh Mads Hammer

Vengberg

Ok tak. Undskyld det følgende retarderet spørgsmål, jeg er stadig ikke sikker på jeg forstår det. Hvor mange warmachines må jeg stille? betyder det jeg må stille 2 af hver.

m.v.h.
Jakob

le hraller

Det betyder, at du kan lave en kombination af følgende:
*Cannon
*Grudge Thrower
*Organ Gun
*Flame Cannon
*Each 2 (or fraction) Gyrocopter after 3

Dog må du kun medbringe 4 punkter. Punkterne må gerne gentages, men de skal selvfølgelig stadig følge de generelle restriktioner.

*Each 2 (or fraction) Gyrocopter after 3. Her menes der, at hvis du vælger 3 gyrocoptere, så tæller det ikke med. Hvis du har 4-5 gyro'er, så tæller de for 1 ud af de 4, hvis 6-7, så tæller de for 2 ud af fire.

Så et eksempel: 2 kanoner og 5 gyro'er bruger alle 4 "points". Så ingen Flame canon, stenkaster eller organ gun.
Et andet eksempel: 3 gyro'er(tæller ikke noget!), 1 canon, 1flame canon og 2 organ guns.

Man skal nogen gange holde tungen lige i munden, når man sidder og laver hærliste. Nogen enheder kan også indgå flere steder!

Hilsen Mads A.

Vengberg

Mange tak nu faldt tiøren.

M.v.h.
Jakob

Thraundil

Generelt kan jeg bedst spille i weekender og på hverdagsaftener. Hvis folk vil have mørke tæv, så skal de bare sige til ;)
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

Mini Munchkin

Imorgen aften kl. 17.30?

mvh Mads Hammer

Thraundil

Quote from: Mini Munchkin on 01 April, 2014, 15:18:17
Imorgen aften kl. 17.30?

mvh Mads Hammer

Can do! Kan vi evt. spille ved mig?
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

Mini Munchkin

Arh fuck, kan se det ikke duer imorgen, da jeg åbenbart har en anden aftale, som jeg har glemt alt om hehe.

Hvad med mandag i næste uge? Jeg kan også lægge hus til, hvis det er :)

Hvor bor du?

mvh Mads Hammer

Vengberg

Hej jeg kan godt træde ind og spille istedet imorgen aften, kan du kl 19?

Mvh

Jakob

Thraundil

Mads; Mandag næste uge virker også :) Åbyhøjgård 26, st.th. 8230 Åbyhøj, men hvis det bliver i næste uge er det ikke så vigtigt hvor vi spiller.

Jakob #2; kl 19 er lige sent nok at starte... Kan du ikke tidligere? Ellers må det bare blive sådan :)

//Også Jakob

Mini Munchkin

Jamen så lad os da bare tage den hos mig :) Hvornår tænker du mandag? Jeg kan sådan set hele dagen, så du siger bare til. Så tidligt som muligt.

Finderupvej 2.L 3.2 8000 Aarhus C

mvh Mads Hammer

Thraundil

Kan nok godt tage fra uni så jeg kan være ved dig omkring 16.30-16.45, hvis det kan passe?

Mini Munchkin

thomasb

Nogen der er klar på et spil fredag, lørdag eller søndag?
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mini Munchkin

Fredag hvornår? Ellers er jeg også klar søndag :)

mvh Mads Hammer

Mini Munchkin

Tror lørdag kl 12-13 eller søndag samme tidspunkt er bedst for mig :)

thomasb

Så vælger jeg søndag kl 12 ;)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mini Munchkin

Quote from: thomasb on 03 April, 2014, 08:51:31
Så vælger jeg søndag kl 12 ;)

Ok :) Håber ikke jeg ender som sidste søndag :D

thomasb

Det ville ikke gøre mig noget ;) hvem spiller vi hos?
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mini Munchkin

Kan nemt ligge hus til, hvis det er :)

mvh Mads Hammer