News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

114: Prygl og Pierre får Eric på besøg

Started by Tore Bolhøj, 05 April, 2014, 22:02:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tore Bolhøj

Jeg har fået opgaven til at lave en stribe med ETCs maskot: Eric den Hårde. Husk at få fat i resin-udgaven! Den er støbt af pulveriseret gadebarn, stabiliseret med 10% asbest. 

"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

zKoTTe

Eric er nok den mest mandige maskot nogensinde!

Fantastisk stribe Tore :D
Morten Juel Søndergaard

Egrimm

Man får virkeligt ondt af den stakkels svane  :'(

plznomore1s

fantastisk stribe, glæder mig til at se mere  ;D

Tore Bolhøj

(respekt til de old schoolers der ved hvad "death to false metal" er)
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

ian

Quote from: Tore Bolhøj on 06 April, 2014, 01:21:10

Og nej det har intet med et snottet Weezer album at gøre!!

mortez2000

Quote from: Tore Bolhøj on 06 April, 2014, 01:21:10

Det eneste jeg kan komme i tanke om er en meget ofte brugt linje fra bandet Manowar ;-)
Kom lige til at forestille mig en Ork der taler som Asbjørn Riis:

"Så fik ham spæjs marin'n et ornli' dask mæ choopa'en. Ubehaeli'!"

Tore Bolhøj

mortez2000

Kom lige til at forestille mig en Ork der taler som Asbjørn Riis:

"Så fik ham spæjs marin'n et ornli' dask mæ choopa'en. Ubehaeli'!"

P.E. Daner

Godt at se dig igang igen Tore.
Fed start på Eric (men skulle han ikke staves med k?)

Tore Bolhøj

PE Daner> Hmm.. jeg er ret sikker på at det var Eric med C da jeg fik opgaven. Men tak, og det er en fornøjelse at være tilbage!

P.E. Daner

Det er bare ikke særlig dansk at stave Eric med C

smoelf

Super godt at se du er til bage og den var super god

Håber at se meget mere fra dig igen  ;D
Stefan Svensson (smoelf)
Daemons / Skitarii
Fantasy Dwarfs
En masse bræspil

rosenaa

Selvfølgelig skal Eric da staves med C - for Chaos  ;D

Desuden er der mange der i dag staver deres navne med et hint til det Udenlandske, hvilket gør det lige så Dansk som så meget andet - Carl - Torsten - Frank osv...  8)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Egrimm

Da jeg blev født mente de fleste af sygeplejerskerne at min mor skulle have stavet mit navn med -c men det blev altså Erik.

Jones

Lucky you... Mig ville de bare putte tilbage ;D
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Gablag Nosebreaker

Quote from: Jones on 07 April, 2014, 22:37:24
Lucky you... Mig ville de bare putte tilbage ;D

Ah så var det dét sygeplejerskerne mente da de råbte "PRES!" til min far istedet for min mor da jeg blev født. Nu forstår jeg pludselig alting meget bedre. ;)

Velkommen tilbage Tore. Du har været savnet! <3 (pudsigt, jeg har først nu lagt mærke til at PF ikke har en hjerte-smiley, det er vel fordi det ikke særligt Eric-agtigt...? )
"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

Tore Bolhøj

Gablag Nosebreaker: Kærlighed er for hamstere og pæne møbler. Rigtige mænd går mere op i konstant kopulation!

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

King_Cuttuk

Godt vi ikke har nogle af de der sindsyge dyrerettigheds folk herinde :D

zKoTTe

Svaner er de mest forfærdelige dyr lige efter myg, så de får ikke min sympati ihvertfald ;)
Morten Juel Søndergaard

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

zKoTTe

Jeg aer altid mine husmyg, det er den eneste måde at de stopper med at lave støj.
Morten Juel Søndergaard

Tore Bolhøj

Jeg voksede op ved kysten på Bornholm. Min mor advarede mig mod de store svaner der hang ud til venstre for havnen. "De kan brække armen på dig Tore!". Selvfølgelig skulle lille jeg prøve at komme tæt på dem, og hold da kæft hvor kunne de fugle blive sure! De brækkede dog ikke nogle af mine kropsdele.

zKoTTe

Jeg har oplevet dem mest nede ved RUC, disse røvsvaner kommer ned i en menneskebygget sø i et tydeligt befolket område og alligevel opfører de sig som om de ejer området, har oplevet en enkelt gang at blive jagtet væk fra området... Og jeg skulle kun ned efter pizza.

Men det er da en flot fugl trods alt!
Morten Juel Søndergaard