News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Spilleaftaler

Started by Skummelkrat, 31 March, 2014, 21:44:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Skummelkrat

Ohøj
Jeg har ikke spillet warhammer i ni måneder, så hvis du vil have en nem sejr, er det nu, at du skal slå til. Hvis du er med på at aftale et spil tre uger ude i fremtiden, kan vi nemt lave en aftale. Årsagen er, at jeg skal have købt nogle 40 mm-baser over nettet, inden jeg kan spille, men om tre uger burde de være i hus.

Jeg kan spille i Aalborg på hverdage og til nød også i weekenden.

Giv lyd og tag en nem skalp.

Martin

PS: Du behøver ikke at melde dig, Kent. Jeg skal lige i form først, og så kan vi kombinere vores spil med nogle bajere, når jeg er på barsel fra 26. maj til 31. august.
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Belerophon709

Quote from: Skummelkrat on 31 March, 2014, 21:44:56
når jeg er på barsel fra 26. maj til 31. august.

Hvis jeg nu for helvede bare selv kunne finde hul til at tage nordpå i det tidsrum... :(

Marcus

El Rey

At du ikke har spillet i 9 måneder har vel heller ikke noget at gøre med om man får en nem sejre eller ej, det fik man da også for 9, 10 eller flere måneder siden. ;) Derudover troede jeg ikke det var dig der var blevet bollet tyk, så du ikke kunne spille Hammer i 9 måneder, men du er jo lidt af en tøs, åbenbart på flere måder så.  :-*

Handsken er kastet!  8)

Skummelkrat

Er der nogen, som har lyst til et spil i næste uge, altså ugen efter påske? Jeg er klar med lizardmen.

Martin

kesse

jeg er frisk på et spil, hvordan passer tirsdag?

Skummelkrat

Hmm... Tirsdag kan godt lade sig gøre, men hvis du kan torsdag eller fredag, vil det passe mig bedre. Det vigtigste er dog at få spillet, så jeg skal gerne være fleksibel.

Martin

kesse

torsdag er også helt fin, hvornår på dagen passer dig bedst? jeg har tid fra kl 16:30?

Skummelkrat

Jeg må lige tjekke med familien. Jeg havde håbet, at det kunne blive lidt før, fordi jeg bor langt væk og dermed kommer sent hjem. Jeg regner dog med, at det kan lade sig gøre.

Jeg melder tilbage i løbet af dagen.

Martin

Skummelkrat

It's on. Jeg er klar torsdag kl. 16.30.

Hvor spiller vi?

Martin

kesse

super! :) jeg tænker at spille i 9k?

Skummelkrat

Jeg er ikke medlem af 9K. Vil det være et problem?

Martin

EDIT: Jeg ser nu, at man kan komme som gæst for 25 kr. Det er mægtigt.

balleman

Hvad Kent
Hvad siger du til et spil imorgen?
Jeg er klar med mine super seje Dark elfs og deres dræber Lord ;-)

Hilsen Bertram
Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.
Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Bivikninger kan inkludere nørdethed og tab af venner.

El Rey

Vi kan godt tage et spil, men da jeg lige har en ETC hær jeg skal teste tænker ikke det skal være et NWL spil.

balleman

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.
Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Bivikninger kan inkludere nørdethed og tab af venner.

El Rey

Fint, regner med at være der ved 19 tiden.

Zephyr

Nogen der er klar på at få klaret et af de manglende NWL-spil?

Jakob

Zephyr

Nogen der ved om Niclas (STDs_Chlamydia) er aktiv i årets liga?

Skibonitten

Ohøj

Jeg har mulighed for at spille søndag d. 15/6 og søndag d. 22/6 hvis der er nogen der kan få det til at passe ind?

/Morten

El Rey

Kan du ikke andre dage eller?

Skibonitten

Det var lige dage, der passede mig godt. Det betyder ikke, at jeg ikke vil prøve at få andre tidspunkter til at lykkes, men der var ikke lige så meget at forholde sig til. Mine arbejdsdage efterlader ikke kæmpestore tidsrum til spil, så weekender passer mig langt bedst. Ikke at hverdagene er udelukket, det er bare mere presset.

/Morten

Skibonitten

Er der én, der er frisk i næste uge?

/Morten

El Rey

Har snakket med Niclas og han skulle være klar. Håber han snart giver lyd fra sig, når hans eksamen/projekt er overstået.