40K spillere i omegnen af Køge og Ringsted?

Started by Nillernisse, 16 June, 2014, 00:07:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nillernisse

Hej,

kunne godt tænke mig at have lidt flere at spille et slag 40k med i ny og næ :)
Mine dukke homies bor aaalllt for langt væk, så det kunne være rart at flexe mit 40k-fu lidt oftere end tilfældet er nu..

Bor selv i Bjæverskov, hvor jeg har mulighed for at der kan spilles. (ikke noget fancy, men stor mdf plade og lidt fint terrain har jeg da )
Jeg er 34 år, stueren og høflig! Bor sammen med min kæreste og vores to børn, så hvis du kan hoste er det super :)
har lidt spøjse arbejdstider (kører tog), så nogen gange kan jeg godt have lidt svært med at finde tid.

Spiller Astra militarum krydret med lidt SM og en knight. En inquisitor holder dog også øje med mændene ind imellem.

Er heller ikke bleg for at spille X-wing eller måske noget warmachine (spiller cygnar).

Anyways, er du game så kan du jo skrive en note. Og skulle der være en god klub/forening så hører jeg også gerne fra jer :)

Håber at høre fra en masse!!!

vh og tak fordi du læste

Anders
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Hare

Hej Anders.

Jeg hedder Kristoffer og bor i Køge og kunne være super med et spil i nærheden ind imellem. Jeg kører som regel ind til EP i Vanløse eller et mørk sted på Stevns :). Jeg er 36 år, kone og 2 børn. Tid er også min største begrænsning men bortset fra travle perioder plejer jeg at kunne klemme et spil ind om ugen. Jeg har plads til 2 plader i kælderen og dertil hørende terræn.

Jeg har en Chaos Space Marine hær malet som Black Legion, der er lidt spredte billeder her. Har efterhånden 2-3000 pts. malet plus lidt supplerende dæmoner. Jeg holder mig dog til 40K da det kan være svært nok at holde fokus i forvejen (Blood Bowl kunne måske lokke).

Sender en pm med tlf og mail så kan du bare tage kontakt.

Mvh Kristoffer.

Hare

Derudover er der spilaften i Andros hver onsdag i Ringsted.

Nillernisse

Fedt Kristoffer,

Pmer dig med lidt info.
Måske kunne vi lave en spiller liste med tiden? Så kan man lige sende en dato og se om der er en der hopper på :)

Anders

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Hare

Quote from: Nillernisse on 16 June, 2014, 07:40:09
Fedt Kristoffer,

Pmer dig med lidt info.
Måske kunne vi lave en spiller liste med tiden? Så kan man lige sende en dato og se om der er en der hopper på :)

Anders

Helt sikkert, hvis der altså er andre end os derude :-\

Nillernisse

Ej hvor dystert ! men måske sandt :o

Men uanset hvad, så er jeg bare glad for "first contact" :)

Håber på at der kommer flere fremover.

Anders

kdkhr-1n

så vil jeg da også melde mig på banen.
Kort fortalt så hedder jeg Thomas og er 40 år og er fra Haslev. Har spillet lidt 40k men ikke særligt meget (mangler nogle at spille med) så hvis I/du ikke har noget imod en som nok må betegnes som semi nybegynder er jeg frisk på spil i ny og næ.

/Thomas

Laranor

Tæller Hundige som værende i omegnen af Køge og Ringsted?
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

Nillernisse

Hej Thomas og Laranor :)

Fedt med mere respons. 

@Thomas: Jamen med 7th ed. er vi vist alle nybegyndere. Har selv kun spillet 3 spil i 7th :)

@Laranor: Hundige tæller vel meget fint. lidt langt nordpå, men tættere end KBH :)

Men i kan da skrive lidt om jer selv. Hvad i spiller. Kan man spille hos jer :D osv osv.
Som nævnt før, kan jeg godt sætte bord op, men smukt er det ikke  ::)

vh

Anders

Laranor

Altså, min kæreste og jeg er så småt ved at flytte sammen hos hende, i Hundige, så man kan ikke spille hos os indtil videre. Både Annelise og jeg er snart 31. Vi spiller begge 40k, hun Dark Angels/Space Marines og Eldar, jeg selv Space Marines, Eldar og Tyranids.

Annelise er relativt nybegynder, hun har kun omkring 6-8 spil under bæltet, og jeg har spillet siden slutningen af 2nd, starten af 3rd edition.
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

kdkhr-1n

jeg bor som sagt i Haslev og har hus og 2 børn som elsker at kigge på og evt. få lov til at slå med terningerne men ellers piller de ikke.
jeg har en flyttekasse med (hjemmelavet)terræn og en enkelt spilleplade, dog kan jeg sagtes lave en plade mere på en formiddag hvis behovet opstår.
jeg har tau og SM og en 30-40 spil på bagen siden 5. edition. Dog har jeg ikke fulgt med i versionerne og kan se at jeg hvis nok skal opgradere min regelbog en smule  ;)
mine hære er en blanding af malet færdigt til kun at være samlet. dog tilstræber jeg på at spille med malet figurer, men har ikke rigtig haft motivationen til at male da de næsten aldrig kom på spillebordet.

ud over 40k spiller jeg fantasy (næsten lige så sjældent) samt FOW ( WW 2).

MVH.
Thomas

Hare

Quote from: Laranor on 26 June, 2014, 17:32:27
Tæller Hundige som værende i omegnen af Køge og Ringsted?

Det er da på samme S-togs linje. Jeg stammer faktisk fra Hundige.

Nillernisse

Fedt med profilerne!

Jeg ligger lige ud med at smide nogle spille datoer op, så må i se om det er noget nogen af jer kan :)

Jeg har to spil muligheder om aftenen på følgende datoer:

Tirsdag 8/7 -14 Lander med mit tog på Køge station 18:30, så derefter engang.

Fredag 11/7 -14 Lander i Køge st. 17:30, så derefter.

Da jeg ikke lige kan lave det gode spillebord, uden at det er rummet lige ved siden af mine sovende piger, så kunne det være fedt hvis det var hos dig :)

/Anders

kdkhr-1n

Hvis du evt. kan i dagtimerne nogle dage må du gerne smide dem op også  ;)

Thomas

Nillernisse

Det er straks værre med formiddags timerne.  De er ofte afsat til diverse arbejds relateret aktiviteter  :-\ skal nok skrive hvis der dukker en ledig dag op ?

Nillernisse

forresten!!!

Så er det da ikke kun mig der behøver at smide datoer ud i denne tråd, kom glad :)

/Anders

Kenned

Jeg flytter til Køge til august, så jeg kunne også være frisk på et spil engang imellem.

Kone, børn, ikke meget tid... men når tiden er til det, spiller jeg både 40k, fantasy, FOW og Infinity.

Mvh. Kenneth

Nillernisse

Hej Kenneth,

alle tiders, ser frem til lidt spil i så fald :)

Kunne godt tænke mig at prøve Infinity en dag.

/Anders

Hare

Så er vi jo hele to(!) figurspillere i køge. Tiden er også knap her, men pm eller skriv i denne tråd hvis du vil spille et spil 40K.

Mvh Kristoffer

kdkhr-1n

Har sommerferie de næste 3 uger så har mulighed for spil i dagtimerne, ellers er det nemmest for mig i weekenderne. (har ikke kunne få anskaffet mig en 40k regelbog endnu da den lokale ikke længere får produkterne  :( )
Kenneth når du flytter til Køge så er du velkommen til et spil FOW (det er andre da også hvis der ønskes intro til spillet  ;))

Nillernisse

Jeg har også 2 ugers ferie fra på mandag, så jeg ser lige hvornår jeg kan og skriver det her i tråden.

MrNotSoSinister

Jeg faldt lige over din tråd, da jeg gerne ville tage et slag (hjemme hos mig selv) torsdag d. 7. august, hvis det er muligt...

Jeg bor i Viby Sjælland, som også er en stationsby. Jeg er alene med ungerne på 3 og 6, men den yngste lægger jeg 18.30 og den ældste kan godt dy sig. Eneste udfordring umiddelbart er, at jeg ikke har meget (samlet) terræn, men det kan jeg så arbejde på at få på plads, hvis det er noget (?)

Send evt. PM.

Mvh,

Nillernisse

Hej Mr Mnss :-)

Ser lige hvordan jeg skal arbejde når jeg kommer hjem fra ferie her på mandag, for så kunne jeg da være frisk.

Vender tilbage mandag!

/Anders

MrNotSoSinister

Nillernisse

Nå,  men så er jeg ledig til et spil 40k torsdag den 7. Det er en fridag,  så jeg kan enten om formiddagen eller om aftenen.

Jeg kommer gerne forbi,  og kan tage lidt gf9 city ruiner med hvis det kniber.

Sved vel!

Anders

EDIT: Nå, fik aftalt en omgang descent med vennerne. De tæver mig godt nok i den kampagne jeg spiller med dem, men hva faen :)