Kions besøg i formiddags

Started by Kloen, 20 July, 2014, 17:50:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Kion havde købt nogle Deadpool-boostere og trukket nogle lækkerier, så de skulle afprøves. Vi aftalte at beefe niveauet lidt op i forhold til sidst.

SPIL 1

Kion stillede
dofp005 Angel 74
dp050 Wolverine and X-23 168
dofp020 Sprite 55
297 X-Men

Mod mine
wxm042 Fantomex 142
nmlR100c Utility Belt (complete) 14
dp038 Copycat 90
ffdp006r Mercy 50
296

Jeg vandt map og sendte os til Battlefield

Jeg stillede min Copycat godt væk fra de andre, og lagde ud med at bruge Angel til at sidestep'e væk fra Kions tropper mens min Fantomex løb lidt væk og spawnede E.V.A. (i dette spil en flock of bats). Mercy fulgte efter for at besværliggøre det for Mercy:

Kion sendte Copycat efter Mercy og Fantomex

mens Wolverine/X-23 chargede Angel, der klarede sig med Super Senses, og mirakuløst nok kun tog 1 damage af det andet slag, men blev knocket back.

E.V.A fløj i stilling, og outwittede først duoens healing, for så i næste tur at outwitte deres super senses, hvilket gav Fantomex på et +2 click fra bæltet mulighed for at skyde med 14Av og 6DaV, hvilket dræbte dem:

Copycat fik dasket til Mercy, men hun landed på regen og healede sig bare op igen, og Angel dræbte Sprite med lidt perplex og outwit fra E.V.A.

Sejr mig og 1-0

SPIL 2

Her foreslog jeg Kion at komme mod en OMA (One Man Army) - Kion var frisk, så jeg stillede
wol025 The Weaponer of Qward 211
wxm017 Jean Grey 40
avxR100c The Phoenix Force (complete) 33
284

Kion stillede
dp032 Punisher 100
dp011 Silver Sable 100
dp019ae Deadpool 100
300 Heroes for Hire

Jeg vandt map, og eftersom Weaponer havde Namors fragment på, og Jean Grey Cyclops ditto valgte jeg Ancient Temple, hvilket Kions fodtudser kunne bande over:

Kion rykkede forsigtigt frem, men Weaponer kunne med lidt TK-hjælp hurtigt komme i kamp. Han running shottede med Energy Explosion et par gange inden han med outwit og gode skud fra Kion var tvunget til at rykke i nærkamp og pulse wave:

Her holdt han dog ikke længe, og så måtte Jean Grey forsøge at træde i karakter:

Men det klarede hun ikke, og Kions velspillede hold tog sejren.
1-1
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/