News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Warhammer i lyngby.

Started by PanzerBurger, 01 August, 2014, 00:41:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PanzerBurger

Hej i forumet.

Jeg er for nyligt vendt tilbage til warhammer efter 10års fravær.
Jeg har nogle små fine hære i bla Empire, Orcs , Chaos warriors men mangler nogle at spille med, nogle der er friske i lyngby eller kbh og omegn?

Mvh

PB

Ninu

Prøv at tage et kig på EP.. det er en klub i vanløse hvor vi har et stort aktivt WHFB miljø. Vi har kampagner, forskellige små turneringer og indimellem har vi faste spildage om ugen..

Kig under http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=271.0
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

jjuel76

Jeg er afgjort med på at få spillet.

Er 38
Bor i Gentofte og har eget spilbord.
Spiller O&G, Empire, Dwarfs, high Elves & Ogre Kingdoms
Spiller altid med turnerings restriktioner, f.eks. ingen "Named Characters" mm..
Du har kun det FUN du selv blander...eller det der.

Jakob juel Hansen

Belerophon709

...eller du kan kigge på 2MD, der har hjemme i Lyngby:

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=351.0

/Marcus

PanzerBurger

Tak for svarene folkens, det kan være jeg kigger på klubberne lidt senere :)

JJ vi kan godt finde ud af noget, spiller du med de nyeste regler eller hvordan ligger landet?

Jeg har nemlig kun dem fra 90érne så kan være jeg skal låne lidt indtil jeg får penge til at skaffe mig selv de nyste regler.

PzB

Reptili

Jeg bor i Lyngby, er også lige startet efter (knap) ti års pause og har eget spillebord samt regelbog, templates etc., så jeg er frisk :)
Ellers kan jeg anbefale Faraos Cigarer ved Lyngby station; der er spil med gratis deltagelse hver tirsdag fra omkring 16-17 og til 23, med mulighed for at låne army books, terninger, målebånd o.l., samt et glimrende udvalg af terræn :)
"The secret school of attack against which there is no defense."
"Like a kick in the groin?"
"Yes... Like a kick in the groin..."

PanzerBurger

Hov det var vidst et stykke tid siden jeg fik kigget her :)

Hvis du stadig er frisk Reptili så kan vi godt finde ud af noget, skriv evt en privat besked med mobil nummer eller noget i den stil :)