Sommerspil mod Henrik

Started by Kloen, 06 August, 2014, 16:32:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Jesped

Brian og jeg mødtes til nogle spil i Faraos i aftes.

Vi spillede 3 spil. Og glemte at tage billeder

Det første var 600 point

Jeg stillede et Weapon X hold bestående af:

DP-026 Agent Zero     112
IIM-012 Aurora            75
WX-042 Fantomex     142
GX-040 Sabretooth       93
CA-059 Weapon X       72
DP-007 Weapon X Scientist   40
MM-021 Wild Child       66

Brian stillede (vistnok)

slsh-023 Mr. Majestic 220
slsh-011 Sensor girl 75
slsh-021 Wildfire 180
slsh-028 Ligthray 124

Vi spillede i lufthavnen og jeg startede. jeg startede med at sende E.V.A frem og rykkede stille og roligt frem med Wild Child, Sabretooth og Auroa frem i mellem stolene.
Brian var lidt mere tilbageholdende og lavede Barrier til at rykke frem bag. I 3 runde gik jeg så til angreb Agent Zero angreb   Mr. Majestic og Fantomex angreb Wildfire. Brian slog igen og ramte Sabretooth og Agent Zero. Det viste sig hurtigt at jeg havde svært ved at komme igennem de forholdsvis høje defence på Brians hold. I starten var terningerne med mig, men efterhånden begyndte slagene at fejle og da både Weapon X og Sabretooth røg, begyndte det at se skidt ud. Wildfire røg langt ned, men endte hele tiden på sine regen. Click. Fantomex og E.V.A fik ham dog ned med fælles hjælp.
Fantomex KOede Mr. Majestic, men stod lige så  Lightray kunne pulseWave og så gjorde Sensor Girl det af med ham. Nu havde jeg kun en såret Agent Zero så jeg smed håndklædet i ringen. Kampen tog i hvert fald 1 ½ time. 1-0 til Brian

Næste spil var 300

Jeg stillede
DP-202 Daredevil   100
DP-032 Punisher   100
CA-014 Luke Cage   98

Og Brian stilled (vistnok)

slsh-011 Sensor girl 75
slsh-003 Lightning Lad 104
Lsg-007 Shrinking Violet 30.
Slsh-002 Saturn Girl 94

Vi valgte Maripoor mappet.

Det blev en meget kort kamp hvor Terningerne var med Brian. Luke Cage røg hurtigt. Punisher ramte intet med sine Granater. Daredevil lavede et enkelt critical hit med sin Special Incapacitate, men selv hans høje defence hjalp ham ikke. Jeg KOede ingen af Brians brikker.

2-0 til Brian

Sidste spil var på 400 point.

Jeg stillede Heroes for Hire
DP-023 Black Cat    65
DP-008 Collen Wing   55
DP-031 Elektra   115
CA-030 Falcon      79
DP-009 Misty Knight   85

Brian stilled (vistnok)
Gogm-008 Ronan  the accouser 200
Gogm017 Star-Lord 150
En lånt puck til 42

Vi valgte gamma range.

Det blev igen en kort kamp. Rollerne var dog byttet om. Jeg startede med at gemme mig bag bygningen i midten af mappet, mens Ronan og Star-lord stillede sig ved siden af hinanden i noget Hindering.
Jeg havde god respekt for Ronan, men kunne også se at jeg måtte komme til ham. Jeg valgte at sende Elektra næsten hen til Ronan sammen med Black Cat. Falcon fløj op og stillede sig foran Ronan og Star-Lord, så de var based. Misty Knight og Collen Wing kom bag efter. Alle Brians figurer slog på Falcon, men mirakuløst overlevede han første runde han stod der. Elektra røg på Ronan og skadede ham. Runden efter gik Falcon ned, men brian var uheldig med sine slag, så Elektra slap. Så var jeg heldig. Misty knight klarede sit leadership og dermed fik Collen Wing Sidestep, så hun bevægede sig ind hvor Falcon stod og lavede blads med Flurry på Ronan. Jeg slog dobbelt 5, så han tog skade og blev skubbet tilbage. Andet angreb blev så på Star-lord. Det var dobbelt 4, så han tog også skade og røg baglæns hen til Black Cat, som var placeret bag dem. Hun gjorde det af med Star-Lord. Så smed Brian håndklædet.
2-1

plysforever

det var meget sjove spil, spil 1 regnede jeg ikke med at vinde da tur 3, var overstået stod Mr.majestic på det sidste clix, så at han nåede at dræbe sabretooth, Aurora og Weapon X, havde jeg ikke regnede med!

Spil 2

havde jeg heller ikke regnede med at vinde, men jesped fejlede 4 6+ slag, og to gange slog jeg 12! så er det ikke svært at vinde!

spil 3
da jeg så jesped figure, var jeg ret  sikker på at vinde! men Rohan/Ronan startede også med at give Elektra skade, med så ente hun på et klik med flurry og blade, så var han færdig :-[

et regl spørgsmål

Wildfire har to clix vor han kan bruge regeneration som standard.

(When this click is revealed, stop turning the dial. Wildfire can use Impervious and Regeneration. When he uses Regeneration, either the minimum result is 1 or he can use it as a free action and subtracts 3 from the d6 roll instead of 2).

her er spørgsmålet, hvis han er på sit sidste clix, hvor han bruger Regeneration som en action, slår en 6er, kommer op på det clix hvor han igen kan bruge Regeneration, kan han så bruge den som en free action? 
Brian Andersen

Kloen

Quote from: plysforever on 12 August, 2014, 17:21:35
her er spørgsmålet, hvis han er på sit sidste clix, hvor han bruger Regeneration som en action, slår en 6er, kommer op på det clix hvor han igen kan bruge Regeneration, kan han så bruge den som en free action?

Ja.  ;D
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

plysforever

Quote from: Kloen on 12 August, 2014, 18:27:35
Quote from: plysforever on 12 August, 2014, 17:21:35

Ja.  ;D

sejt ;D så når han ender på sit sidste clix, hvis man slår en 6er efterfulgt af en 6er, så er man tilbage på sit start clix 8)
Brian Andersen

Jesped

Heldigvis, slog du vist en 3er på det andet slag ikke? Det andet havde ikke været til at bære

Kloen

Ja, bare det at have 2 stop-clicks er vildt i sig selv.