News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Nurgle Kill Team warband - stadig hobby-ADHD.

Started by GuitaRasmus, 05 August, 2014, 00:07:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GuitaRasmus

I får den lige på engelsk, fra min blog, da jeg er et dovent svin, træt, lige begyndt på arbejde efter sommerferien... Find selv på flere.

Back to Kill Team! I've been taking a break from 40k, the hobby in general, and refurnishing my apartment, but I'm starting to get the itch again. :)

I'm starting a Kill Team campaign in my local gaming club, Emperors Pride, and being the mad modeller I am (or just an idiot, your call), I couldn't just finish my Inquisitor Warband. I had to start a new one. I decided on my old love, Nurgle Chaos Marines. I couldn't just use models from my (fully painted) Death Guard army either. No, I had to do another truescale project.

So anyway, I went to work, and have churned these out over the past few days. The Plague Marines are the only ones that are completely ready for paint, the other ones need a lot of greenstuffing and detailing, but I wanted to show them off. Unfortunately, I forgot to take a comparison pic, but the Plague Marines (based on GK terminator legs) really tower over a regular space marine, and completely dwarfs a cultist).

Plague Marines:

Terminator Champion with heavy flamer and lightning claw:

Cultist with heavy stubber (There will be 5 with autoguns and a heavy stubber, and 5 assaulty ones)

Raptor with flamer (actually a refurbished old project, found while roaming my bits box)

Spawn:

Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

GuitaRasmus

Quote from: Waaargh on 05 August, 2014, 00:14:49
Er spawn photoshoppet?

Ikke andet end at jeg har justeret kontrastniveau og lavet en vignette. Tænker du på at hovedet er malet? Det har ligget i min bits box i 3 år, resterne af en af de første figurer jeg malede efter jeg kom tilbage til hobbyen.

Waaargh

Ja og den orkiske klo så lidt speciel ud sammen med plastik.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

GuitaRasmus

Quote from: Waaargh on 05 August, 2014, 00:24:00
Ja og den orkiske klo så lidt speciel ud sammen med plastik.

Jep, men de var malet med så tyndt et lag, at jeg ikke gad spritte dem.

Der er også lige et hurtigt crappy iPhonebillede af dem sammen med en sternguard og en cultist, så man får en ide om størrelsen:

Waaargh

Spiky Norman

Det ser super godt ud!
Glæder mig til at se dem som samlede flok (med maling) :-)

mudboy

Som altid ser det møg lækkert ud!

Men de der skulderplader på raptoren ser malplacerede ud. Tror de er for store.
Combat Servitor Nu med DREADSOCK OG COGITATOR
Emperor's Pride

Anholm

Skyd mig og få det overstået, den spawn er for sej!

Er terminatoren næsten ikke tyndere end marinen? All in all er det jo bare lækkert, og så kan jo næsten ikke bede om mere,
Castellan
Emperor's Pride
Mine Warhammer historier
Billeder af mine figurer: Instagram

GuitaRasmus

Mange tak. :)

Quote from: Anholm on 05 August, 2014, 13:33:51
Skyd mig og få det overstået, den spawn er for sej!

Er terminatoren næsten ikke tyndere end marinen? All in all er det jo bare lækkert, og så kan jo næsten ikke bede om mere,

Jo, han bliver også bulket en del op. :)

GuitaRasmus

Så er der blevet klattet lidt maling på drengene - jeg gik efter noget Blanchitsuish vibe, meget grim dark og beskidt:

Belial

Nanayaah

Horus

Jeg er ikke så vild med den hvide farve, men paintjobbet er top klasse.

Og den flamer raptor har du bare fået lavet så sej.

KimH

Det er meget inspirerende  :) - og go' nurgle ...
Hvis du er i tvivl - så charge !

Kapersfingeren

Kæft den raptor er da blevet Max fed mand....lækker modeller som altid Rasmus.

Egrimm

Det ser jo rigtig godt ud, især dine sædvanlige fantastiske conversions men malejobbet er også perfekt til stilen.

King_Cuttuk

GuitaRasmus

Mange tak for de pæne ord. :) Jeg har været en flittig lille kætter den seneste uge, og fået malet mine kultister. De første 5 med autoguns er helt færdige:

De er mere eller mindre udelukkende malet med washes på hvid grunder. Det tog lige et forsøg der skulle strippes før jeg fandt ud af hvordan jeg fik colourschemet passet ind, men jeg synes det fungerer godt.

Den anden enhed med CC, er næsten færdige og mangler kun øjne og smådetaljer, så dem regner jeg også med at få nogle billeder af her i weekenden.

Raktus

det ser super lækkert ud (på en helt forkert måde!)   glæder mig til at få smæk af dem
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

GuitaRasmus

Takker - de glæder sig også til at banke gule mariner. ;)

Frederik

Det ser vildt godt ud.
Meget simpel farvepalette, der giver et fedt og kontrolleret "feel" ...og så den neongrønne der automatisk fanger éns blik.

Begge tommeltotter opad herfra :)

...har du fået prøvet at lege med oliefarver...? 

Tore Bolhøj

Det er figurer i topklasse det der! Den svævende kuttefyr med snotkanonen er pragtfuld :)
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator