News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Lg´s Blood Angels "Space Marines"

Started by larsgehrt, 22 August, 2014, 09:37:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

larsgehrt

Hej gutter,

er begyndt at male lidt igen, da interessen er kommet frem igen :)

Så her er lidt en teaser

liste over min hær indtil videre:

1 x 10 marines tactical squad
1 x 5 terminators
1 x 5 tactical with jumppacks
1 x 1 ironclad dreadnought
1 x 1 librarian
1 x 1 terminator commander
1 x 5 scouts squad
1 x 5 devestator squad

jeg gamer ikke, jeg maler bare, men så har i en nogenlunde ide om hvad hæren består af.

tiltag til fremtiden:

1 x 1 Emporer of mankind
1 x 1 Furioso Dreadnought
1 x 5 tactical with jumppacks

Lars

Skilkoff

Det ser jo mega godt ud.

Dejligt at se nogen blood engle med farver igen :D

larsgehrt

Tak tak, er stadig i start fasen og de fleste modeller har kun fået basis maling og ingen highlights eller detaljer endnu. Men poster nogle billeder når jeg har lidt mere at vise.

Ja, rød er nu en fed farve til marines

larsgehrt

så fik jeg taget lidt billeder, nok ikke de bedste med det virker da ok :)

de står lidt basale nu, og jeg mangler en masse clean-up og detaljer samt highlights og nogle washes. Det meste er købt over Ebay, så derfor står nogle modeller lidt ujævne frem, specielt min dreadnought.

VSH

Ser fint ud.

Men dine terminators bør altså komme over på 40 mm baser - også selv om du ikke skal spille med dem :)

/VSH
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

larsgehrt

ja, det har du nok ret i, har endda 10 stk af dem liggende.

Her er lige lidt flere billeder...

larsgehrt

Lidt som kom ind af døren i dag fra Ebay:

Terminator Commander

Tactical Squad 4

Skilkoff

Det ser mega godt med at skabe nogen farver på dem. Jeg ville nu gerne se en metal eller sort eagle på deres bryst. Der er lagt meget arbejde i dem og at give dem the final ping ville virkelig give dem karakter.

larsgehrt

Metal eagle er ikke dårlig, da jeg ikke er stor fan af min guld farve. Jeg ved heller ikke om den grønne farve som der er på Terminatorerne den bliver, måske skifter jeg til en gullig farve, det samme på deres knæ. Jeg er selv mere til de rå farver og et lidt mere beskidt look, må hellere prøve på at lave 1 helt færdig og så vurdere ud fra den.

noget i denne her stil:

larsgehrt

så kom jeg lidt videre, lavede 1 marine næsten færdig for at se hvordan looket ville være. Fik også lavet en del mere på min dreadnought, men der mangler også en masse detaljer osv.

larsgehrt

Opdateret min marine med en omgang Blood Red som får ham til at skinne lidt mere af rød. Nu er han næsten færdig :)

Egnarts

Det ser godt ud Lars :)
Eyes closed, head first, can't lose.

Belial

Enig.

Og dejligt at se lidt Blood Angels igen. :)

Skilkoff

Hvis dit guld driller dig så kan jeg anbefale

Først et lag med Gehenna's Gold

Giv den lige 2-3 min at sætte sig. Det gør ikke noget at den ikke ser så pæn ud. Der efter så giver du den et lag mere så den bliver helt plan. Når Denver tørt så giver du den lige en om gang Agrax Earthshade.

I starten vil det ikke se ud af noget men når det tøre ser det mega godt ud. Du kan evt tage mit Black legion link for at se nogen billeder af de modeller som jeg har lavet det på.

larsgehrt

Tak tak gutter.

Der kommer ikke til at være så meget guld på disse figurer, men tak for tippet. Har lige bestilt et batch med farver fra Formula P3 med en brass og en gold som jeg skal bruge på min emporer figur, er spændt på om den er så god som folk siger.

Her er flere malede figurer. Kom til at smide lidt for meget gloss på ham i midten, det skal kun være en meget lille smule jeg skal have på, så skal lige træne min spray finger lidt mere :)

nu her til sidst mangler jeg bare lidt clean up hist og her og noget sort opstregning i recesses + at de hvide knæ skjolde nok skal være gule, men den farve har jeg ikke endnu, kommer dog med posten snart :)

Kapersfingeren

Det sr rigtigt fint ud men de mouldlines brænder bare i mine øjne, så gør dig selv den tjeneste at flerne dem.
Prøv også at bruge lidt grøn wash i deres øjne for at give dem lidt dybte.

larsgehrt

Helt sikkert, dem skal jeg have filet ned eller noget... Nogen gange glemmer jeg bare sådanne detaljer...

Waaargh

Jeg syntes det ser rigtigt godt ud og rammer tabletop standard helt fint. Du kan bruger komlimentærfarver til at få modellerne til at se godt ud på afstand, og det virker.

Jeg er enig i at øjnene godt kan have mere spil i sig, i forhold til den røde rustning. Men er det noget man ser på 1 meters afstand? Tjah. Lidt lys grøn lyseffekt vil gøre godt.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

larsgehrt

Tak for de pæne ord. Mine troops skal bare som du siger have en ok tabletop standard, men mine elites skal der lige ligges lidt mere tid i. Poster lidt billedere senere af en 100% færdig marine :)

Skilkoff

Prøv at overvej hvor fede spil ville se ud hvis at alle lavede så god en tabletop standard.

Jeg vil jo også gerne se deres baser blive lavet fordi det giver så meget extra at se på. Men det ser bare godt især med den stærke røde farve.

larsgehrt

Her kom så den næsten færdige marine. Jeg kan ikke gøre ham helt færdig endnu da jeg mangler nogle farver som kommer med posten inden for de nærmeste dage.

Her tænker jeg hans knæ plader og hans øjne + de længe ventede highlights :). Så han er vel kun 85% færdig ;)

studio:

tabletop:

Skilkoff

Det gør mig ondt at du siger at du vil bruge mere tid på dine elite units end på dine tropp. Når du giver dig så meget tid med dem så ville jeg ikke sætte min standard ned. Når du får malet en hel hær så er der ikke noget mere cool end at se alle figurer har fået den tid som det kræves for at de holder en fed standard.

Også kan du få fjerne de mouldlines fra dem for ellers så fratager jeg dig din røde manling ;)

larsgehrt

Den kvalitet som du ser på denne marine + det jeg mangler er min standard. Når alle er færdige går jeg nok tilbage og refiner dem ????

larsgehrt

så fik jeg lavet lidt på min commander.

Base farver + lidt washes. Hans ryg ser lidt hærget ud da hans kappe skal limes på der.

kan ikke rigtig komme længere før mine nye farver kommer.

Banshee

Et lille lændeklæde på ham her ville gøre underværker!

Mvh.

Lasse
"Can You hear the sound of an enormous door slamming in the depths of Hell?"

"We deliver faster then a bullit!"

De nordfynske katalysatorer - proud member