Tilmelding

Started by El Rey, 24 February, 2014, 20:06:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

El Rey

Tilmelding
For at tilmelde sig skal man indbetale 350 kr. (300 kr. hvis man er nybegynder) til NWL's konto nummer: Reg. Nr. 2690 kontonr. 4374860815
HUSK at skrive navn og liga på overførelsen.

Ud over betalingen er det vigtigt, at man skriver sine kontaktoplysninger ind i den relevante ligatråd på powerfist.dk. Først når betalingen er modtaget, og man har skrevet navn, rangliste ID og hær ind i den relevante tråd, er man tilmeldt. Hvis du er en ny spiller, skal du også skrive det. SÅFREMT MAN IKKE OP-FYLDER DISSE KRAV, ER MAN IKKE TILMELDT. Man kan også skrive hvorvidt man er til NWL med maling eller helst vil spille uden. Hvis det kan lade sig gøre, vil man så blive delt ind i ligaer efter dette. Men der er ingen garanti for det.

Man kan finde sit rangliste ID her ID bruge søg funktionen i browseren til nemt at finde det ctr+f.

Man kan kun være med i én liga.

Efter tilmeldingsfristen er udløbet d. 27. februar, vil folk blive inddelt i ligaer.

Thomas Paulsen
Søren Hvid Mortensen
Thomas Jørgensen
Mikkel Jørgensen

Anders Jensen
Søren Hvid Mortensen

Uther

Thomas Paulsen
ID 1038
OnG

Søren Hvid Mortensen
ID 792
?

Thomas Jørgensen
ID 779
?

Mikkel Jørgensen
ID ?
?

Anders Jensen
ID ?
?
Thomas Paulsen

Hr Jørgensen

Mikkel er ny og har derfor ikke et ID.

Jeg er noget i tvivl om Anders' ID. Når jeg kigger på ranglisten, er mit bedste bud nr. 51, men de resultater der ligger under det ID, passer kun frem til 2009...

Der er endnu ikke taget beslutninger om hvilke hære den enkelte spiller med, men jeg kan kun stille to fuldt malede hære, så vi er nødt til at bede om lempelige male forventninger til den tredje.

Mvh. Thomas
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

Uther

Quote from: Hr Jørgensen on 27 February, 2014, 12:40:25
Der er endnu ikke taget beslutninger om hvilke hære den enkelte spiller med, men jeg kan kun stille to fuldt malede hære, så vi er nødt til at bede om lempelige male forventninger til den tredje.

Mvh. Thomas

Finder vi vel bare ud af  :)
Thomas Paulsen

Brother Soren

Søren Hvid Mortensen
Bogfinkevej 2
6600 Vejen
Tlf: 29 70 22 42
Jeg spiller Daemons of Chaos
Søren Hvid Mortensen

Hr Jørgensen

Mikkel har valgt at spille Ogres.

Anders har ikke bestemt sig endnu. Vi har forsøgt os lidt med at lave Tomb Kings til ham, men han er i tvivl..

Jeg vil gerne spille Vampires.

Der er overført penge fra både Mikkel og undertegnede.

Mvh Thomas
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

Uther

Skal vi spille med åbne eller lukkede lister ?
Er personligt mest til lukkede, men er med på den værste  :)
Thomas Paulsen

Brother Soren

Jeg har ingen præferencer i forhold til åbne/lukkede lister.
Søren Hvid Mortensen

Hr Jørgensen

Åbne/lukkede er uden betydning for mig, men lad os da bare spille lukkede lister.

Jeg håber lidt at vi kan forsøge at gøre som sidst og skyde de fleste kampe af på en dag. Jeg håber at have klaret mine kampe mod Thomas, Anders og Mikkel inden, så der så vidt muligt ikke er et ulige antal spillere der skal afvikle spil på en gang.
Søren/Thomas er det muligt at i kan klare jeres spil i Vejen? Så burde det kunne gå op..
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

Brother Soren

Det burde nok kunne lade sig gøre.
Søren Hvid Mortensen

Uther

Lyder fornuftigt Thomas.
Thomas Paulsen

Hr Jørgensen

Anders har betalt og har besluttet sig for Dwarfs.
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

Hr Jørgensen

Stillingen midtvejs:

Mikkel 30 point, efter 2 kampe.

Anders 26 point, efter 2 kampe.

Thomas (Uther) 13 point, efter 1 kamp.

Thomas (Hr Jørgensen) 11 point efter 3 kampe.  Til eventuelle læsere, lad være med at misscaste med dine Vampires. Lad HELT være med at gøre det 7 gange i to spil...  ::)

Søren har ikke været i ilden endnu, men vi ved hvor han bor  ;)
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

Uther

Så har Søren og jeg spillet, og de stakkels orker blev fejet af banen. 20 -0 til Søren.
Thomas Paulsen

ticks.ego

Hejsa,

Fedt at I får spillet nogle kampe. Er i ikke rare at få oprettet Jer som brugere, så I kan få indrapporteret kampene i online-systemet her: http://wargaming.ticks.dk/ContentPage.aspx.
Jeg kan kun ser der er oprettet en kamp i jeres liga.

Hvis I har nogen spørgsmål, så PM'er i mig bare.

/jesper
Could Jesus microwave a burrito so hot that he himself could not eat it?

Uther

Thomas Paulsen

Uther

Har lidt problemer med at få tastet ind pt, men det er på vej.

Men stillingen i vores liga blev således:

Søren Hvid Mortensen.      60bp
Mikkel Jørgensen.             43bp
Thomas Paulsen.              40bp
Anders Jensen.                40bp
Thomas Jørgensen.          10bp
Thomas Paulsen

El Rey

Hvis I ikke lige kan skrive resultaterne ind, så skrev dem lige her.

Uther

Her er de resultater der ikke er tastet ind.

10/7 - Thomas Jørgensen - Mikkel Jørgensen - 779 - null - 410 - 2200 - 0 - 20

10/7 - Thomas Jørgensen - Anders Jensen - 779 - null - 540 - 1710 - 3 - 17

15/7 - Mikkel Jørgensen - Anders Jensen - null - null - 1110 - 1050 - 10 - 10

20/8 - Søren Hvid Mortensen - Mikkel Jørgensen - 792 - null - 0 - 0 - 10 - 10

20/8 - Søren Hvid Mortensen - Anders Jensen - 792 - null - 0 - 0 - 10 - 10

20/8 - Thomas Paulsen - Anders Jensen - 1038 - null - 0 - 0 - 10 - 10
Thomas Paulsen

El Rey

De sidste 3 ser mistænksom ud som om de ikke er blevet spillet, den går ikke.  ::)

Uther

Quote from: El Rey on 02 September, 2014, 20:46:25
De sidste 3 ser mistænksom ud som om de ikke er blevet spillet, den går ikke.  ::)

Det er de heller ikke, derfor det lidt spøjse 0-0 i vp.  :). Var ikke helt sikker på hvordan de skulle meldes, derfor har de fået 0 i vp, for at det ikke skulle være tvivl.
Anders er flyttet til Kbh, og nåede derfor ikke sine sidste kampe.
Thomas Paulsen

El Rey

Kampene skal være skrevet ind i online systemmet for at være med, I har haft rigelig tid til det efter kampene er stoppet. Jeg kan ikke sidde og bruge en masse tid på at finde ud af hvem der ikke har spillet alle sine kampe ved at kigge forskellige steder hen.

Så er de ikke i systemmet i dag, tæller de som om de ikke er med og ingen i ligaen før deres gebyr igen.  >:(

Hr Jørgensen

Hej Kent,
Vi har rapporteret vores kampe her i tråden, præcis som instrueret i tilmeldingstråden. Vi (det vil sige Thomas/Uther), har forsøgt at bruge on-line rapporteringen og er stødt på problemer, hvilket han har skrevet i denne tråd.
At tilbageholde depositummet for dem der har spillet deres kampe, samt dem der er uden skyld i at deres kampe ikke er blevet spillet, med grundlag i et, i det oprindelige opslag ikke anført krav, virker noget lurvet.
Mvh Thomas
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

El Rey

Der har jo været rigeligt med hjælp at hente til at få det skrevet ind i systemmet, (fx her:)

Quote from: ticks.ego on 03 May, 2014, 13:10:21
Hejsa,

Fedt at I får spillet nogle kampe. Er i ikke rare at få oprettet Jer som brugere, så I kan få indrapporteret kampene i online-systemet her: http://wargaming.ticks.dk/ContentPage.aspx.
Jeg kan kun ser der er oprettet en kamp i jeres liga.

Hvis I har nogen spørgsmål, så PM'er i mig bare.

/jesper

som har været der fra starten af. Det er rigtigt det måske ikke står i beskrivelsen af NWL, da det meste af det er copy/past fra tidligere år. Men det er fremgået klart at det er i onlinesystemmet man skal skrive sin resultater. Der kan jeg nemt få et overblink over hvem der har spillet alle sine kampe, uden jeg skal til at bruge en masse tid på at regne resultater og antal kampe ud på hver person. Så det kan ikke være rigtigt at fordi I ikke har gidet at sætte jer ind i det, at jeg så skal til at bruge min tid på at gøre jeres arbejde. Derfor bliver det nu hårdt og kontant, da andet ikke har set ud til at virke.

Uther

Quote from: El Rey on 02 September, 2014, 17:27:28
Hvis I ikke lige kan skrive resultaterne ind, så skrev dem lige her.

Det blev så gjort tre timer efter du skrev dette.
Det har så vidt jeg kan læse mig til i oplægget aldrig været stillet krav om at det skulle ske på den nye indrapporterings side, men opfordret til det. Jeg kan jo heller ikke indrapportere andres kampe end mine egne på systemet, og når alle spillere ikke er online, eller på pf. Så er deres resultater blevet skrevet her.

Det er fair nok at depositummet ryger hvis man ikke gør noget for at få afviklet sine kampe. Men som du selv har skrevet i oplægget, så skal der to til at spille. Og Anders er som jeg skrev i en tidligere post flyttet til hovedstaden, hvilket gjorde det umuligt at få afviklet de sidste kampe. Dette skal alle vel ikke straffes for ?
Thomas Paulsen